Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zsófi

Most, hogy elrendeztem az enni és innivalókat, valamint megterítettem az asztalt, nem maradt más mint a vendégvárás. Addig van azonban pár óra, így van időm végiggondolni az évet. Határozottan nem volt rossz év ! Sőt ! Igencsak kellemes volt, hála Zsófinak.
De hogy elölről meséljem el a dolgot, tavaly szeptemberrel kell kezdenem.
Akkor, a 34. születésnapomra, egy meglehetősen sajátos „ajándékot” kaptam. Épp a születésnapomon ért véget a házasságom és mondták ki a válást.

6 év után ugyanis rá kellett döbbennem, hogy szeretett feleségem szeretőt tart.
Mondhatni a „klasszikus” jelenet játszódott le: beléptem az előszobába, ahol rögtön szembe és fülbeötlött a félig behajtott szobaajtó és a szobából kiszűrődő zajok. Belöktem az ajtót és…
Szóval tavaly elváltunk és az eset eléggé megviselt. Teljesen magamba roskadtam. Fél évig szinte csak a munkámra koncentráltam. Aztán idén február végén megtörtént a vagyonmegosztás is és a rám eső részből vettem egy kicsi, némi felújításra szoruló lakást Újpesten. A beköltözésnél derült ki, hogy a szomszédom szobafestő és szívesen kifesti a lakást, ha a lányát németre tanítom. Beszélgetésünk során ugyanis elmondtam neki, hogy egy német tulajdonú cégnél dolgozom mint ügyintéző. Én először azt hittem félreértett valamit, és megjegyeztem, hogy nem tanár vagyok. Ő viszont azt mondta, hogy nem a klasszikus értelemben vett nyelvtanulásra gondolt, hanem a mindennapi beszédre. A lánya ugyanis már 10 éves kora óta tanulja a nyelvet, de örülne annak, ha valaki mellett végre aktívan használhatná is tudását.

Festő szomszédom tehát elmondta, hogy nagyon örülne, ha hetente egyszer vagy kétszer egy kicsit németül csevegnék a lányával. Mindjárt szólt is neki, hogy jöjjön át, hogy bemutathassa. Így ismertem meg Zsófit, aki 16 éves létére nagyon csinos kiscsaj volt.
Magas, vékony teste már kezdett gömbölyödni a megfelelő helyeken.
Amikor átjött egy kopott melegítő és póló volt rajta. Ezek alatt a ruhadarabok alatt is tisztán kirajzolódott feszes popsija és csodásan gömbölyödő mellei Arca helyes Barbie-arc volt, melyet világosbarna haj koronázott. Tényleg nagyon kellemes kis teremtés volt. Kénytelen voltam megállapítani, hogy szívesen összejönnék vele, ha pár évvel idősebb lenne.

Ez a megállapítás különösen akkor vált erőssé bennem, mikor hetente kétszer találkoztunk és egy-másfél órát németül társalogtunk. Zsófi ugyanis jó tanítványnak bizonyult és néha a kora ellenére egészen úgy társalgott bizonyos dolgokról, mint a felnőttek. Egyszer például a szex került szóba. Egész a bizalmába avatott és elmondta, hogy eddig három srác volt az életében. Ebből kettővel le is feküdt, de nem tetszett neki. Úgy érzi, hogy valaki tapasztaltabb kellene neki. Ez a beszélgetés volt az első alkalom, hogy észre kellett vennem, Zsófi bizony flörtöl velem. Innentől kezdve a beszélgetések során egyre többször kerültek szóba viszonylag sikamlósabb témák is. Lassan eljött a nyár és megesett, hogy Zsófi egy szál fehér bikiniben fogadott, majd abban ülte végig beszélgetésünket. Bennem pedig lassan tombolni kezdett a férfi, mert azért szexuális életem a válásom óta mondhatni a nullával volt egyenlő.
Nagyjából július közepén vettem észre, hogy valami mintha bántaná. Valami, amit szeretne elmondani nekem, de mintha nem merné. Csak sejtettem, hogy valami fiú lehet a dolog mögött. Ennek ellenére egészen augusztus közepéig nem hoztam szóba a dolgot. Aztán egy nap…

A szobájában ültünk és beszélgettünk. Ám egy fél óra elteltével kénytelen voltam szóvátenni viselkedését.
- Nézd Zsófi, hagyjuk abba ! – mondtam neki. – Látom, hogy ma mintha kissé nem itt járna az eszed. Nem is figyelsz arra amit mondok.
- Nem, dehogy ! – tiltakozott. – Figyelek, csak….
- Csak ?
- Csak….
- Mintha az utóbbi egy hónapban valami zavarna. A legutóbbi beszélgetésnél is észrevettem, hogy mintha nem rám figyelnél.
Lehajtotta a fejét és elpirult.
- Valami baj van ? – kérdeztem.

Felemelte a fejét és rámnézett.
- Az történt, hogy megismerkedtem egy fiúval.
„- Aha.” – gondoltam magamban. „- Jól sejtettem.”
- Egy 20 éves jóképű srác. Még nem történt köztünk semmi, de... – itt egy pillanatra megállt mintha a megfelelő szót keresné.
- De ő szeretné, ha történne.
- Igen. Van viszont egy gond.
- Éspedig ?
- Néhány barátnőm elhitette vele, hogy én már sok mindent tudok az ágyban és nem kell sokat magyarázni nekem. Pedig… - sóhajtott egy nagyot. – Félek, hogy leégek.
- Nézd…. A szex szép dolog, de nem minden egy kapcsolatban.
- Tudom, de szeretnék összejönni a sráccal, mert ha nem….. – azzal felállt és az asztalához lépett. A fiókból kivett egy képet. Egy osztályfénykép volt. Rámutatott az egyik sor szélén álló lányra.

- Ugye, milyen szép lány az Ivett ? - kérdezte és egy tényleg helyes csajszira mutatott.
- Igen, nagyon helyes. - válaszoltam.
- Ő is pályázik a srácra.
- Ezt akkor sem értem. Te most lefeküdni szeretnél a sráccal vagy járni vele ?
- Mindkettőt. – mosolygott rám.- De félek attól, hogyha kiderül, hogy nem tudok sokmindent, akkor ő összejön Ivettel. Hiszen neki nagy mellei vannak és izmos lábai. – visszatette a képet az asztalra és hirtelen felémfordult.
- Minden fiú odavan érte! – tört ki belőle. - Engem meg senki észre sem vesz, mert én csupa csont és bőr vagyok.
- Ugyan már! Te is szép lány vagy. - nyugtatgattam. - Neked is formás melleid vannak, talán még nagyobb is mint az övé.
Egy pillanatig nézett rám, aztán megszólalt.

- Tetszenek neked a melleim?
- Igen, nagyon tetszenek. - válaszoltam. A levegő hirtelen kezdett megtelni erotikus feszültséggel.
- Szeretnéd látni is őket? - kérdezte váratlanul.
Azt hittem rosszul hallok, de szinte csak egy másodpercig gondolkoztam.
- Igen.
Zsófi felállt és elémállva szép lassan levette ruhájának felső részét. Csodás látvány tárult elém. Két alma alakú halom, melyeken a hetyke mellbimbókat hatalmas udvar vette körül. Le sem bírtam venni róluk a szememet.
- Nos? - kérdezte kissé incselkedő hangon. - Valóban jól néznek ki?

Ez volt az a pont, mikor az eddig háttérbe szorított férfi kitört. Eldöntöttem, hogy végigjátszom a dolgot és megdugom a kiscsajt. Még szerencse, hogy a szülei nincsenek itthon.
- Hogyne. - válaszoltam mosolyogva. - De csak nézhetem őket vagy.... ?
- Vagy?
Válasz helyett felnyúltam és két ujjal elkezdtem gyengéden masszírozni mellbimbóit.
- Óh! - sóhajtott Zsófi. - Ez jó. Csináld még kérlek.

Az ölembe ültettem és fejemet kissé előrehajtva felváltva szopni kezdtem a melleit. Egy pillanatra felnézve láttam, hogy szemei meg-megrebbennek, aztán lassan lecsukódnak és száját beharapva, kéjes fintorokat vágva, halk nyöszörgéssel élvezte ténykedésem. Így tehát folytattam. Szapora sóhajtozás és akaratlan remegés jelezte, hogy a kislány lassan a kéj birodalma felé indult.
Szegény Zsófi remegett és teljesen kipirult. Látszott, hogy már nincs magánál. Úgy véltem, hogy itt az ideje, hogy melleiről átnyergeljek máshova. Óvatosan simogatni kezdtem lábait és bársonyos combjait, egyre feljebb és feljebb haladva, be egészen a bugyijáig. Bugyiját ügyesen félrehajtva, elkezdtem ujjaimmal izgatni punciját közben tovább szoptam egyik mellét..

- AAhh ! - nyögte és kéjesen vonaglott kezeim között. Teljesen elszállt az agyam. Előbb csak egy, majd két ujjamat is felnyomtam forró, csatakos lyukába és miközben így ujjaztam, izmai minden mozdulatomra görcsösen összerándultak a gyönyörtől. Abbahagytam a mellei szopását és most a nyakára adtam puszikat. Mivel én sem bírtam tovább türtőztetni magamat, így némi mozgolódás után kiszabadítottam elgyötört farkam a nadrág szorításából.
Még tovább ujjaztam, közben ő verni kezdte a farkamat. Innen kezdve már csak egy dologra tudtam koncentrálni: meg akartam dugni Zsófit.

Ő hirtelen belenyúlt az asztalfiókba és egy óvszert vett ki belőle.
- Kérlek…. – nyújtotta felém. A gumi gond nélkül csúszott merev farkamra, majd mikor fennvolt, mindkét kezemmel megfogtam Zsófi csípőjét és egy kicsit megemeltem a lányt. A szoknyát kicsit felhúzva egy kézzel lassan visszaeresztettem őt, de közben a félrehúzott bugyi mellett elvezettem a farkamat. Óvatosan beleültettem hatalmasra duzzadt, eres farkamba, mely gond nélkül csúszott be csatakos pinájába.
- Áhh, jaaaj, aaahh! - nyögött fel hirtelen a nem várt érzések hatására, de aztán megnyugodott. Én lassú mozdulatokkal toszni kezdtem alulról, ő pedig ösztönösen rámozgott az ölemben. Ahogy fel le mozgott, formás mellei a szemem előtt ugrándoztak. Nem tudtam megállni és szívogatni kezdtem az egyiket. Nagyon halk hangon sóhajtozott. Meg is lepődtem ezen, mert azt hittem, hogy hangos lesz. Aztán, abbahagyva a szopást, kicsit begyorsítottam. Erre szaporábbakká és élesebbé váltak nyögései, mígnem orgazmusok egész sorát elérve, görcsös remegéssel elélvezett.
- Juuujjj, aaahhh, fúúú, ajjjaaajjjaaahhhh! - sóhajtotta és ha nem fogom a derekát, valószínűleg a földön kötött volna ki.

Ő tehát már elélvezett, én viszont éreztem, hogy még folytatnom kell.
Kihúztam belőle a farkam és az asztal felé fordulva felállítottam Zsófit. Mögéálltam én is és felsőtestét gyengéden az asztalra döntöttem. Lehúztam róla a bugyit és szoknyáját felhajtva pompás látvány tárult a szemem elé két csodás félgömb formájában. Legszívesebben egyből a seggébe raktam volna be farkam, de tudtam, hogy ez így elsőre és minden előkészület nélkül, kissé durva lenne. Kénytelen voltam egy másik lyukkal beérni. Persze az is épp eléggé élvezetes volt. Zsófi újfent sóhajtozni kezdett, ahogy hátulról dugni kezdtem édes kis muffját. Hogy még élvezetesebbé tegyem a dolgot kissé előrehajoltam, Zsófit pedig kicsit hátrahúztam. Épp csak annyira, hogy kezeimmel elérjem melleit. Zsófi mostmár nyöszörögni kezdett a kéjtől és már én sem fogtam vissza magam. A szobát betöltötték a lány kéjes sóhajai és az én rekedtes zihálásom. Aztán éreztem, hogy közeledik a vég. Volt azonban még egy dolog, amit szerettem volna megtenni.

Leemeltem őt farkamról, szembefordítottam magammal és letérdeltettem. Eléálltam és egészen közel nyomtam arcához hatalmasan meredező bráneremet. Lerántottam a kotont róla és a kezébe adtam farkam. Nem egészen tudta mit kell tennie, ezért megfogtam kezét és a farkamra helyezve rángatni kezdtem a hatalmas szerszámot. Amikor már rájött, hogy mit kell csinálnia, elvettem a kezemet. Fejét kicsit közelebb húztam és lassan betoltam szájába a farkamat. Fantasztikus érzés volt, ahogy a lány oboázta péniszemet. Hirtelen éreztem, hogy másodperceim vannak hátra ahhoz, hogy a szájába élvezzek. Zsófi egyre jobban belejött a szopásba. Szívta és rángatta a nagy faszt, miközben néha levegőért kapkodott.

Végül nem bírtam tovább és két kézzel megragadva tarkóját, teljesen előrehúztam a fejét, farkamat a torkáig nyomva.
Iszonyatosat élveztem. Péniszem másodpercekig csak ürítette magából az anyagot. Zsófi az első gecifröccstől fuldoklani kezdett, de aztán derekasan nyelt mindent. Ami pedig nem ment le, az a szája két oldalán kijött és melleire csöpögött.
Még mindig remegett és zihált, amikor kihúztam szájából a farkam és egy zsebkendővel letörölgettem az arcát meg a melleit. Kipirultan és teljesen elfáradva ült le a székre, egy szót sem tudott kinyögni. Elmosolyodtam.
- Tetszett ?
- Igen. – válaszolta és ő is elmosolyodott.

Hát így kezdődött a kapcsolatunk. Összejött ugyan a sráccal, de ennek ellenére még kétszer „németeztünk”. Aztán október közepén nyelvvizsgára ment és összehozott engem Laurával.
Hadd nyugtassalak meg titeket, Laura nem a barátnője. Ő egy nagyon komoly 30 éves hölgy, aki matematikára tanítja Zsófit.
Lassan be is kell fejeznem az írást. Mint az elején említettem rövidesen itt lesznek a vendégeim a szilveszteri bulira. Nem sok embert hívtam, hisz kicsi a lakás. Ketten azonban biztos itt lesznek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Athos ·
Egy kicsit olyan mintha leült volna írni a történetet és józanul normálisan belekezdett.
Csak aztán ahogy írta bele is melegedett a történetbe és utána már csak a farka írt az agya helyett.
Szerintem...
Jól indult, gyenge befejezéssel!

WaZUpP ·
Nagyon ász volt a történet: 5ből 5.
WaZUpP

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: