Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

XXI. századi tragédia

Szereplők:
Férfi: jó harmincas, vonzó megjelenésű, nagyon okos, sokat élt ember. Olyan a kisugárzása, mintha magára öntötte volna a világ összes tesztoszteronját, pedig legbelül fáj… valami ott legbelül még mindig fáj…
Nő: Húsz felé evickél. Gyerek még, minden porcikájában, bátran vallja, hogy az is akar maradni… és van valami, valami furcsa szikra a szemében, valami furcsa fény a mosolyában, ami jókedvre derít, és szavakra fakaszt.

Első szín.

Nő: Érdekes ember. Ahogy kiabál mindenkivel…és mégis kedves. És vajon miért segít? Tehetséges lennék? Ugyan. Jó, hogy találkoztam vele.
Férfi: Érdekes kislány. Kicsit koravén, de tehetséges. És mindig mosolyognom kell, ha meglátom. Vajon hogy alakul a sora? Sokra viszi? Szerintem, megérdemli, hogy tanítsam. Támogatom.

Második szín

Nő: Már másfél éve… és mennyit tanultam. Neki köszönhetem a karakterem élét, a rövid, csattanós írásokat fűszerezni ő tanított. Jó elmondani, hogy dolgozom, de furcsa érezni, hogy ilyen régóta.
Férfi: Még mindig ír. Nem hittem, hogy ilyen kitartó lesz. És egyre kevesebbet kell rajta javítani. Bár előfordul, hogy kihagyja belőle saját magát… de határozottan alakul.

Harmadik szín

Férfi: De szomorú levél. Muszáj valamit reagálnom.
Nő: Milyen furcsa. Hiszen ez egy oldalnyi. És vigasztal, pedig nem teljesítettem, amivel megbízott…de furcsa. Minek is panaszkodtam…

Negyedik szín.

Nő: Emlékszik rám. És még mindig segítene…pedig már rég nem írtam. És elköltöztem... Hmm.. Végre én is taníthatok neki valamit. Bár nem könnyű dolog a lovaglás. Alig várom.
Férfi: Mennyit dolgot csinál párhuzamosan. Hihetetlen. És még mindig a régi. Kiváncsi vagyok, külsőre mennyit változott…

Ötödik szín

Nő: Hát ez édes. Egyszer látná magát, nem jönne többet. Bár minden kezdet nehéz. És milyen aranyos, hogy hazahozott… álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen közel enged magához. Szinte már barátok vagyunk
Férfi: Ugyanaz a tündéri kislány. Csak a szeme csillog máshogy, kényszerít, hogy mindenféléről meséljek neki, ha akarok, ha nem… Ez a lovaglás nem semmi dolog. De azért nem adom fel!

Hatodik szín

Férfi: Ez nem vezet semmi jóra. Ostobaság. Azt hiszem, kihagyok néhány órát.
Nő: Milyen közel volt, és ellökött. Miért? Ezerszer végiggondoltam, mégsem értem…

Hetedik szín

Férfi: Ez így mégsem megy… muszáj írni valamit… talán el is felejtett már?! Bár igaz, én nem kerestem…
Nő: Jé… mi ez már megint… jól időzít, nem mondom… de a távolság maradt. És egyre nő. Mit tehetnék..?

Nyolcadik szín:

Nő: Na, most csípjen meg valaki. Tudja, hogy kell sokkolni az ember lányát, az biztos. Mit meg nem adtam volna azért, hogy ezt megtudjam, mégis kevés… mert annyi zavaró dolgot mondott, és… rettegek… hat nap múlva találkozunk.
Férfi: Na te marha, ezt jól megcsináltad. Kellett neked inni, meg telefonálni, mi? Persze, elmegyek, beszéljük meg, öntsünk tiszta vizet… hah. Képtelenség.

Kilencedik szín.

Nő: Itt volt. De hogyan, és meddig??!! És elment, és nem hagyott itt semmit, csak a fájdalmat. Miért?
Férfi: Ott voltam, de hogy viselkedett velem?! Nem tudnék beszélni vele. Félek, fájdalmat okoznék… még jobban félek, hogy nem bírnám megállni, hogy… jobb így. Nem keresem többet.

Tizedik szín:

Férfi: Mennyit csörög a telefon. Nem veszem fel. Még akkor se, ha mások hívnak az ő számáról. Nem léteznek számomra többé. Jobb lesz így mindenkinek.
Nő: Hazudott. Istenem, hazudott! Ekkorát nem tévedhetek. Ez nem ő. Ez nem lehet… egész egyszerűen nem lehet… és ilyen nyilvánvalót… ennyi lenne hát?

Tizenegyedik szín.

Nő: Elrontottam. Igen, az én hibám, elrontottam. Nem keresem többé. Nem tudok a barátja lenni, nem tudom már visszahozni, ami volt. Itt a vége.
Férfi: Elrontottam. Féltem, hogy kötődni fogok hozzá. És ez a levél... De hiányozna. A barátsága, a hülyeségei… remélem, még majd keres… ha minden elcsitul, ahogy kértem…

Tizenkettedik szín:

Nő: Hogy én? Hogy én egyedül? Azt mondja én tettem ezt velünk. Nem hinném, hogy így lenne, de lehet, hogy igaza van. Lehet, hogy jobb, ha soha már senkivel, semmit, sehol… Túlélhető ez egyáltalán?
Férfi: A nagy szavak, meg a soha. Majd ha annyi idő lesz, mint én… tudni fogja… tudni fogja, amit én tudok. Ő rontotta el. Így van. Nem kértem, hogy szeressen belém, nem mondtam, hogy elveszem feleségül. Hiányozni fog…
Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
üveggyöngy ·
Tizenharmadik szín:

Nő: Poros-lós csizmájában kilép. Hunyorogva felnéz: tegnap is ez sütött? Mintha szürkébb lett volna, fénytelenebb. Elindul, dúdolva.

Férfi: könyve felett kinéz az ablakon. Hagyta, nem élte. Mindig bánni fogja.

Megint szöszmösös lettem:)

szöszke ·
Nagyon örülök, hogy tetszett, és hogy ennyien mondtátok is...kicsit tanácstalan voltam ezzel kapcs, nem tudtam, csak nekem jelent-e sokat vagy valóban ér-e valamit.
Andreas: az emberek mindig és egyreinkább hülyék szerintem ilyen szitukban. köszönhető ez a remekül rohanó világnak, az arctalan tele és inter-kommunikációnak, és annak, hogy a szeretet, mint érték nagyon mélyen el van dgva az egzisztencia, mg a pénz nevű "értékek mögött"...
Whym: nagyon sok ötletem van a vidámra...remélem, egyszer sikerül akkora anarchiába kerülnöm, hogy meg is írom őket...
üveggyöngy: kössz a 13.színt...egyelőre kicsit gyászosabban képzelem...de ez talán még javul...persze ott a talán, meg hogy talán nem...



AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: