Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vivien és Én 2. rész

Ott csókolóztunk a vízben, és én simiztem a cicijét, mivel a víz nyakig ért, ezért teljes nyugalommal félrehúztam, az amúgy sem nagy felsőrészt, és összecsippantottam a mellbimbóját, persze csak finoman, felváltva simiztem és morzsoltam. Szinte már karcolt. Araszoltunk befelé, habár a vízállás miatt már így is szinte a tó közepén éreztük magunkat. A vizibiciklisek beljebb, a fürdőzők jóval kijjebb voltak. Még szerencse, hogy ott volt a matrac, amin lehetett napozni is. Fogtam, kikötöttem a felsője kötőjét, és levettem róla. Először tiltakozni akart, de mondtam, hogy úgysem látja senki rajtam kívül, és különben is, észre sem veszik a sok monokinis között. Feldobtam a matracra. Sőt, mondtam neki, még azt sem venné észre senki, ha totál meztelenek lennénk. Erre kibontakozott az ölelésemből, és hopp, már le is vette a bugyit is. Azt mondta, hogy én jövök, mire én elkezdtem menekülve felmászni a matracra, ő pedig lerángatni rólam a nacit. Nevettünk, és végül is csak nem sikerült felmásznom a matracra, viszont a nacim lekerült rólam, és fel a matracra.

Ismét csókban forrt össze a testünk, igaz teljesen más érzés volt, mint ruhába, így a végtelen szabadság, boldogság, szerelem járta át testünket, és a vágy felkorbácsolódott. Mondtam neki, hogy vigyázzon, mert elszabadult az „indulatom”! Azt mondta, megadjuk a módját, ne aggódj, azzal kézbe vette a dolgok irányítását, párszor megszorította, húzott rajta párat, a hasamhoz nyomta, és úgy kulcsolta a lábát körém, hogy a farkam oldalához érjen a nunija, hogy a nagyajkai körbefogják, mintha forró csókot lehelnének rá, a víz alatt. Isteni érzés volt! Elkezdtem óvatosan mozogni, de úgy, hogy véletlenül se érjen a makkom a bejáratához, nehogy akaratlanul, netán hirtelen vegyem el a szüzességét. Fel-le csúszkált a farkamon, szorosan magához húzott, hogy minél többet érezzen belőlem. Hátradőlt, megemeltem kissé, és a nyelvemmel elindultam az álla finom vonalától, végig a nyakán, apró csókokkal árasztottam el azt a törékeny testet, a két kezét széttárva, szinte felfeküdt a vízre, és én csókoltam, ahol értem. Beszippantottam a mellbimbóját, kissé talán meg is haraptam, mint vad marcangolja az áldozatát. Felfektettem félig a matracra, engedett a szorításán, sőt, a kezemmel a csípője/popsija alatt megemeltem, a lábait szinte széttárta, és hagyta, had lebegtessem minél feljebb az izgalom, szenvedély hullámain.

Csodálatos teste ott feszült előttem, félig a víz alatt, de persze ismét láttam a nuniját, igaz, most közvetlen felette meg volt hagyva egy vékony csík. Állati szexi látvány, érzés volt ott és akkor és vele. Másik kezemmel végigsimítottam a kezét, a cicijének a külső ívét, a hasának vonalát, majd megérintettem a csodálatos nagyajkait. Csak szinte 10 cm-re volt a víz alatt, így tisztán láttam, és tisztán éreztem a puhaságát. Ahogy finoman fel-le simogattam, egy kissé szétnyílt a két nagyajak, és mint kapun a vándort, beengedte az előtérbe az egyik ujjamat. Megálltam egy pillanatra, mert figyelni akartam a Vivienem reakcióját, ami nem is maradt el. Lassan, mélyen felsóhajtott, és egy nagy mosoly húzódott végig az arcán. Persze nem akartam itt megállni, így simiztem tovább a bejáratot, a nagyajkakat, belül a kisajkakat, és a bejáratát is, ám nem akartam behatolni, vagyis igen, de nem az ujjammal először. Inkább kitapintottam a csiklóját, ami már borsónyira duzzadt, a kisajkak felső találkozásánál, eltéveszthetetlen volt. Apró köröket írtam le, vagy csak finoman két ujjam közé vettem, úgy morzsoltam óvatosan.

Kétoldalt a csikló melletti területe nagyon érzékeny volt, ott csak fel-le kellett mozgatnom az ujjamat, és mindjárt hallottam a hatását. Mélyebb lélegzetvételek, és mégis gyorsuló légzés, meg-megfeszülő test. Már nem mosoly tükröződött az arcán, hanem kéj, valós gyönyör, amit tudtam, tőlem él át először. Egyre gyorsítottam a körzésen, pörgött az ujjam, a csiklója volt a középpont, már nem finomkodtam annyira, mint egy hangszer, úgy játszottam a testén, hajszolva, űzve az orgazmusa felé. Már mindkettőnknek megszűnt a külvilág, nem foglalkoztunk senkivel, semmivel, csak ketten voltunk ott, és akkor megéreztem, hogy mint húr, megfeszül az egész teste, ujjaival belemar a matracba, hatalmas erőfeszítésébe kerül, hogy azt a mélyről jövő első orgazmust teljes beteljesüléssel élhesse át. Összeszorított foggal és szájjal megfeszült, megállt, éveknek tűnő másodpercekig így maradt, majd hullámokban szakadtak fel belőle az orgazmus hullámai, újra, és újra megfeszítve a csodás testét. Erőtlenül rám kulcsolta a kezét, én átöleltem, és csak szorítottam, hagytam, pihenjen. Lassan, mintha mély álomból ébredt volna, úgy nézett rám. Szeme fáradt volt, mégis oly más, mintha most láttam volna először. Átszellemülten, hálásan nézett rám, nem szolt semmit, csak adott egy olyan csókot, ami életem legédesebb emléke marad. Sajna meg kellett törnöm ezt a beszédes csendet, mondtam, hogy ki kéne mennünk, mert kezdek fázni, viszont igazán felvehetne valamit, mert elég furcsán néznének ránk a parton.

Öltöztünk, és mentünk hazafelé csendben, de végig mosolyogva, mint akik oly belső hangokon kommunikálnak, amit más ember nem érthet. Hazaérve a nyaralóba előbb kajáltunk valamit, majd egy pici szieszta következett. Lassan este lett, és kezdtünk elfáradni. A nyaralóban egy hatalmas fürdőszoba volt, zuhanyzóval és sarokkáddal is. Gondoltuk, hogy eltűnünk a népek szeme elől, és együtt megyünk fürdeni, hiszen a szégyenlőség már elszállt mindkettőnkből. Anita fürödni akart, én mondtam, hogy csak gyorsan lezuhanyozok. Bele is csobbant a kádba, én pedig nekiálltam forró vízzel zuhanyozni. A falnak dőlve csak folyattam magamra a vizet, és éppen a tervet fontolgattam, hogy miként fogom meglepni az Vivienemet, mikor is kinyílt a fülke ajtaja, és belépett rajta csurom vizesen.
- Segíthetek? – kérdezte.
- Na de kérem, hölgyem, ez már inzultus! – nevettünk,
- Befejezném, amit annak idején elkezdtem. – mondta.
- Hmm.. már nem is emlékszem, hogy is volt?
Erre egyszerűen megfogta a farkam, és megszorította!
- Egy-nullás hátrányban vagyok, törleszteni szeretnék.

Azzal megfogta a tusfürdős flakont, és elkezdett megmosdatni. Nem sokáig húzta az időt a körítéssel, nyomott a kezébe egy adagot, és átfogta vele a farkam. Egész gyorsan habos lett. A zacsimat is összehabozta, óvatosan mosta, csúszkált a keze a farkamon, sőt, meg is lepett, mert leguggolt, és úgy húzogatta, mintha valami pornófilmben látta volna! Mondtam neki, hogy hogyan csinálja, mert valahogy éreztem, hogy ez neki az első, még nem csinált ilyet. Ritmusosan, esetleg kicsit fordítson rajta, és érezzem, ahogyan csinálja, kicsit erősebben.. Vízzel lemostam róla a tusfürdőt, így már nem csúszott a keze, hanem rendesen átment kézimunkába. Azt mondta, hogy ne lepődjek meg, de ki akar próbálni valamit, amit egy filmben látott. (na, gondoltam helyben vagyunk:), mondtam, hogy ne fogja vissza magát. A szemembe nézett, nem engedte el ismét a tekintetemet, és így, lassan közelebb hajolva adott egy puszit a farkam végére. Hatalmas sóhajjal jutalmaztam. Isteni érzés volt. De ez még mind semmi, mert egyre nagyobb puszikat adott, mintha ízlelgette volna, és ezek szerint tetszett neki, mert eleinte csak a végét kapta be, majd egyre mélyebben eltűnt a szájában. Mondtam neki, hogy istenien, csinálja, de közben néha engedje el, és a kezével továbbra is dolgozzon rajta. Nem is hittem volna, hogy ennyire fantasztikusan csinálja elsőre. Kérte, irányítsam, mondjam meg mikor jó, vagy hogy hogyan jó. Átadtam magam az érzésnek, és kértem, hogy mikor a végéhez ér, szívjon rajta egy picit, és mikor a szájában van, érezni akarom a nyelvét, esetleg finoman a fogát, szóval ne fogja vissza magát. Egyre gyorsított, (fogalmam sincs, ezt honnan tudhatta:) és szólnom kellett neki, hogy vigyázzon, mert nagyon jól csinálja, és nem szeretném, ha hirtelen meglepetés érné.

Mondtam neki, hogy mikor szólok, tartsa félre, de ne hagyja abba. Nos, nem kellett várni vele talán egy percet sem, és mikor éreztem azt a mélyről jövő, feltörni készülő orgazmust, kértem, hogy vigyázzon, de mintha meg sem hallotta volna, csak szívta, szerintem teljes erejéből. És akkor ott, mintha minden megszűnt volna, mintha kilőttek volna az űrbe, egy ősi ösztönös érzés elsötétítette előttem a világot, az a rengeteg vágyakozás ami felgyülemlett bennem, most kitört, egyenesen a torka mélyére, kitöltve a száját, lefolyva az arcán, lecsöpögve a melleire, a testére.. Nagyon meglepődtem, hogy ilyet engedett elsőre, sőt, ezek szerint ő akarta kipróbálni. Kezdtem magamhoz térni, térdem, lábam remegett, és láttam, hogy mint kiscica, az összes cseppet kiszívja belőlem, nem hagy kárba veszni semmit. Szinte nem hittem a szememnek. Fogta a zuhanyt, és lezuhanyozta magát, engem, felállt, és átöleltük egymást. Én csak annyit tudtam mondani, hogy köszönöm, ő pedig csak annyit, hogy egál. :)

Fogtuk magunkat, átsétáltunk a kádba, és mindketten belemerültünk a kellemesen forró vízbe. Az ölemben feküdt, átkaroltuk egymást, és hallgattuk az este hangjait. Távoli nevetés szűrődött be, és néhány kiáltás, a jókedv, és a gondtalanság hangjai voltak ezek. Mi pedig fáradtan, mégis a legnagyobb nyugalomban beszélgettünk ott, vagy csak hallgattuk egymás légzését, aminél megnyugtatóbb élményem még soha nem volt. Boldog voltam, a világ legboldogabb embere, és a gondolat, hogy még mi minden van előttünk, még mi vár ránk, hiszen ez még csak az első nap volt, nos, kívánom mindenkinek, egyszer tapasztalja ezt meg.

Második nap…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Rata ·
a mű jó, és higgy magadnak!!!

Erin ·
Biankás folytatást!!! :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: