Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Váratlan vendég 2.

Váratlan vendég 2.
(Laura kalandjai – 284. fejezet)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Írta: Miranda Mars (m_mars@lycos.com)
Az eredeti történet a http://asstr.org/~laura címen található.
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2005. május-szeptember

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Joy nem is reagált, de Laura és Carmela meghallották a kopogtatást, és megdermedtek.
- A francba - mormogta Laura.
- Be akarod engedni? – kérdezte Carmela.
Laura a fejét rázta.
- Csak legyetek nagyon csendben. Talán elmegy.
Gyorsan átgondolta, hogy ki is lehet. Tudta, hogy nem Sara, mert előző éjjel ő maga vitte ki a reptérre. Sara néhány napra Ann Arbor-ba repült, hogy segítsen Dee Dee-nek letelepedni. De lehet, hogy csak azt ellenőrizte, hogy Dee Dee becsületes és őszinte volt-e.
Ki más lehet? Voltak szeretői, de egyikük sem toppant volna be ilyen váratlanul.

Mialatt hallgatóztak, a csengő megint megszólalt.
- A picsába – mondta Laura dühösen.
Carmela türelmesen nézett rá. Még Joy is kinyitotta kissé zavaros szemét, és Laurára bámult. Bárki is csengetett, ezúttal háromszor is hosszan megnyomta.
- Nem megy el - mondta Carmela halkan.
- Picsába - mondta Laura. Lecsúszott az ágyról, és felkapta a mellette lévő székről a fürdőköpenyét. – Maradjatok itt. Megszabadulok tőle, akárki is legyen.
Mezítláb ment le a lépcsőn, a köpenyt maga köré csavarta, és megpróbálta lesimítani a haját. Ki a fasz vagy? Miért nem mész már el? Miért nem érted meg a nemet? Nem is tudhatod, hogy itthon vagyok-e.

Az ajtóhoz ért, és kinézett a lyukon. Brad Dickinson állt az ajtó túloldalán, és vidáman vigyorgott. Nafene, gondolta, miközben kinyitotta a láncot. Bosszús volt ,de azért folytatni akarta a színjátékot.
- Miért… Brad. Micsoda meglepetés. Miért nem telefonáltál?
A férfi rámosolygott. Félénknek tűnt. Laura látta rajta, hogy benyomhatott már egy-két italt. Mindenesetre jókor jött. A lány kitárta előtte az ajtót. Rádöbbent, hogy a férfi azt várja, hogy behívják.
- Én... csak a környéken jártam – vigyorgott a pasas. – Ittam valamit egy tanácsadómmal a Glen Park-ban. Gondoltam, leugrok, megnézem, hogy itthon vagy-e. Arra gondoltam, hogy elmehetnénk vacsorázni. Bocsi... aludtál?
Laura idegesen a hajába tűrt.
- Nem… éppen… Én... szóval tudod, zuhanyoztam.
Tudta, hogy ez nem hangzott túl meggyőzően, de Brad kissé kóválygott az italtól, és úgy tűnt, hogy nem vette észre a füllentést.
- Ó – mondta -, hát várhatok.
- Tulajdonképpen… - Laura kétségbeesetten próbált valami jó kifogást kitalálni. De aztán rájött, hogy a tény, hogy csak egy fürdőköpeny van rajta, jelentősen felkeltette Brad érdeklődését.
- Bejöhetek, és várhatok – ismételte meg a férfi mosolyogva. Huncut mozdulattal kacsintott egyet. – Sőt, én is zuhanyozhatnék.
- Én... - Laura elvörösödött, dadogott, zavarba jött, és egy kicsit fel is izgult. Annak ellenére, hogy nem gondolt rá azóta, nagyon élvezte a kefélést Braddel. A gondolattól, hogy újra megtegye, bizsergés futott át a punciján, amit már Carmela and Joy a hálószobában már alaposan előkészített. Ez egy másodperc töredéke alatt tudatosult benne, és észrevette, hogy Brad átnéz fölötte, egyenesen a lakásba. És szinte ugyanekkor hallotta meg az árulkodó nevetgélést. Épp időben fordult meg ahhoz, hogy két meztelen, sötétbarna testet lásson eltűnni a folyosó homályában.

Mikor visszanézett, Brad csak még jobban vigyorgott.
- Gondolom, elfoglalt vagy – mondta. – Jobb lesz, ha majd máskor visszajövök.
Laura teljesen összezavarodott.
- Csak... barátok – dadogta.
Brad újra rávillantotta pimasz mosolyát.
- És egy kis zuhany - mondta.
Hirtelen hangos suttogást hallott a háta mögül.

- Laura! Laura... engedd be!
Még jobban elpirult. Nem tudta, hogy mit tegyen. Általában öntudatosan tudta kezelni az ilyen jellegű szituációkat, de most mintha lebénult volna. Be akarta engedni, ugyanakkor azt is szerette volna ha elmegy. Egy pillanattal később már érezte is Carmela és Joy meleg, izgató testét a hátának dörgölőzni.
- Szia – hallotta Carmela hangját a válla mögül. A lány flörtölni kezdett Braddel. – Laura egyik barátja vagy?
Egyszeriben Brad is ideges lett, egyik lábáról a másikra állt, ujjai összeakadtak.
- Valami olyasmi.
- Rajta, Laura – mondta Joy a másik fülébe. – Hívd be. – Aztán Bradnek: - Éppen egy kis partit rendeztünk. Be akarsz jönni?

Falra hányt borsó, gondolta Laura. Őt kivéve mindenki nevetni kezdett. Brad Laurára nézett. A szemem valósággal könyörgött az engedélyért. Látszott rajta, hogy bejönne, de csak akkor, ha Laura beleegyezik.
Hát miért is ne, gondolta a lány. Ha ez a pasas azzal akarja kockáztatni a politikai karrierjét, hogy kefélőpartit rendez velem és két remek kis fekete tinédzserrel, hát legyen. Nem vagyok felelős érte. Felnőtt ember. (És ha jól emlékszem, gondolta, nagyon strapabíró kis szerszáma van. A fenekem még mindig fáj, ha rágondolok.)
Elmosolyodott, és szélesre tárta az ajtót.
- Bejössz?

Míg Brad bejött, Laura pedig bezárta mögötte az ajtót, a lányok megint eltűntek a hálószobában.
- Hova tűntek? – kérdezte a férfi játékosan, és csodálkozva nézett szét.
- Szerintem egy kis meglepetést készítenek elő neked – mormolta Laura mindentudóan.
A férfi gonoszul rámosolyodott, aztán magához ölelte.
- Ennél jobban már nem lepődhetek meg – mondta lágyan, és gyöngéden megcsókolta.
- Jobb lesz, ha sietünk, vagy féltékenyek lesznek – dorombolta Laura a férfi arcába. – Gyere.
Brad követte a lányt a hálószobába. A látvány, ami fogadta őket, nagyon is izgató volt. Joy és Carmela már várták őket, szenvedélyesen csókolóztak Laura ágyán, mindegyikük a másik nedves, forró ágyékát tapogatta. Úgy vonaglottak és ziháltak, hogy Laura először színészkedésnek vélte, de aztán rájött, hogy nagyon is természetes.
Brad, aki sötét öltönyt viselt, meglazította a nyakkendőjét, levette magáról a zakóját, miközben Laurával figyelték a két lányt, akik egymás pompás, sima húsát szopogatták.
- Ezek aztán szép példányok – mondta Laurának. – Hol találtad őket?
- Ó, csak itt voltak a környéken – mosolygott rá Laura, és ő is megszabadult a ruhájától: leengedte a padlóra, aztán az ágyon lévő két lányhoz ment. – Gyere játszani, ha készen állsz – adta tudtára, hogy nemcsak Carmela tud itt flörtölni.

Az ágyon megint Carmela került fölénybe, Joy hanyatt feküdt, sóhajtozott és fészkelődött, miközben Carmela a lány hosszú, meztelen testét cirógatta, csókolgatta.
- Látod, milyen vékony? – mosolygott Laurára, mikor csatlakozott hozzájuk, és kezelésbe vette Joy buja, kerek kis melleit. – Amikor először megláttam, nem hittem el, hogy lehet valakinek ilyen vékony dereka.
Carmela már lefelé csúszott, éhesen csókolgatta Joy hosszú, feszes hasát, és a kincs felé haladt, amit Laura már majdnem megszerzett, mielőtt Brad be nem csengetett.
- Ohhh! Oh igen! – nyögte Joy, a teste íjként feszült meg, szemhéja csapongva rebegett, és így sokkal csodálatosabbnak tűnt Laura számára, mint valaha. Majdnem el is feledkezett Bradről, de aztán érezte, hogy az ágy megereszkedik, ahogy a férfi mögémászik.

Először egy kissé irigy volt Carmelára, amiért úgy belakmározhat abból a vörös punciból, azokból a kanyargós, fekete ajkakból, amit ő már korábban is meg akart kóstolni, de Brad érkezése megváltoztatta a dolgokat. Carmela is érezte, hogy a férfi felmászott az ágyra, és ügyesen úgy fordult, hogy lélegzetelállító, meztelen feneke épp a férfi arcába meredt, nedves, duzzadt, kivirult puncija jól látható volt popsijának izgató félholdjai alatt. Brad megfogta puha gömböket, óvatosan, alázattal Carmela gyönyörű, meztelen teste iránt, miközben Laura rámosolygott, aztán a lány visszatért Joy nedves mellbimbóihoz, amiket addig szopogatott.
- Oh! Unhhh! Ohhnnnn! - Joy mostmár kezdett bevadulni, annyira közel járt az orgazmushoz, hogy a másik három alig tudott vele lépést tartani.
Laura lenézett Brad vastag, merev, lüktető farkára, és tudta, hogy a férfi alig várja, hogy az ágyon lévő három nedves, szűk nyílás valamelyikébe bedughassa. Lenyúlt és az egyik kezével megszorította, és a férfira mosolygott, akinek a gyönyörtől grimaszba rándult az arca.
- Unngghh! – nyögött fel a férfi. Nem bírt már magával.

De pontosan olyan tudta, mint Laura, hogy a szexuális örvény középpontja ezúttal Joy volt, aki halkan zihált már Carmela szorgalmas nyalakodásától. El kell élveztetnünk, gondolta Laura. És nem csak amolyan ukmukfukk orgazmus kell, hanem egy hatalmas, mindent elsöprő élvezés. Tudta, hogy Carmela ugyanerre gondol, méghozzá abból, ahogy a lány Joy gyönyörű, csillogó, nedves punciját nyalta, szopta és szívogatta. Két ujját feldugta a barlangocskába, keményen dugta vele a lányt, miközben a csiklóját szopogatta.
- Ahhhh! Ungghh! – sikoltotta Joy, a csípője megrándult és felemelkedett, egyenesen Carmela gyöngéd kezelésébe.
Laura kezeiben tartotta Joy mindkét kerek, telt mellét. Úgy simogatta őket, hogy sötét, karamellszínű bimbói megkeményedjenek. Összecsippentette az ujjaival, és bekapta az egyiket, aztán a másikat. Hallotta, hogy ettől Joy felnyög.
- Aiiiieeee! Mmnngeee! Oh! Oh!
Carmela elmosolyodott, és egyenesen Laurára nézett. Tekintetük találkozott, és mindketten érezték, hogy Joy egy őrült orgazmus szélén áll. Jelenleg egyikük sem törődött Braddel, mivel Joy hosszú, sima, bársonyosan barna teste ott mozgolódott és remegett alattuk, Joy pedig szinte fanatikus szenvedéllyel nyomta Carmela kezére és szájára a punciját.
- Unh! Unh! Unh! Ounngghh ez az ohhnnggg unh ungghh! – nyögte lázasan.
Mivel Laura volt az arcához a legközelebb, és tudta, hogy régebb hogy hatottak Joyra a mocskos kifejezések, mormolni kezdett a fülébe:
- Jaj, kicsim... annyira gyönyörű a tested... annyira szeretünk veled szerelmeskedni... elélvezel? El fogsz élvezni? Jön már? Akarod, hogy megint szopjam a mellbimbódat… így… és így?
- Aooonnggghhhh! – kiáltott fel Joy, és egyre erőteljesebben mozgott.

Nem volt nehéz orgazmushoz juttatni, de az igazán nagy élvezetért meg kellett küzdeni, és Laura tudta, hogy mindjárt célba érnek. Oldalra pillantott, és látta, hogy Brad meredten bámulja az előtte kibontakozó akciózást, és közben a farkát szorongatja. Mintha ő is érezte volna, hogy Joy mindjárt elélvez.
Hirtelen Joy vékony, hajlékony dereka felemelkedett az ágyról. Hátraesett, és testét szinte szétszakította a tüzes, remegő orgazmus.
- Auungghhh! Ohhhh... auuuuuuuuuuuuu- kiáltotta, a teste össze-összerándult. - Ahhnnngggg . . . ahhnnngggg! Ungghh! Oh!\"

Laura és Carmela gyöngéden tartott a lányt, nehogy a rándulások lesodorják. Laura szeretett volna egyszerűen csak ráfeküdni, ahogy máskor csinálták, és addig szerelmeskedni vele, míg újabb orgazmussorozathoz nem juttatja, de mivel olyan sokan voltak az ágyon, ez most lehetetlen volt. Carmela rámosolygott: az ajkaii, az egész arcát Joy nedvei borították, fekete szemei ragyogtak, amiért ekkora örömöt szerezhetett Joynak. Összeölelkeztek, és simogatták egymást, míg Joy teljesen magához nem tért.

Brad, aki a perzselő pillanat nézőjévé redukálódott, nem bírta elvenni a kezeit Laura és Carmela meztelen testéről. Fogta őket, nem is annyira elhúzta Joy-tól, inkább csak érinteni akarta őket, megragadta Carmela tömött, mozgó mellét, csókolta Laura nyakát, és zihált, amikor Laura keze végigsimította a férfi testét, egészen az ágyékáig, megragadta és megszorította lüktető szerszámát.
- Mmmmm – dorombolta a lány -, azt hiszem, Mr. Pénisz egy kis törődésre vágyik.
Ekkor jött rá, hogy azt a becenevet használta, amit Kendra erre a testrészre, ami mellesleg Kenra kedvenc férfitestrésze volt. Aztán gyorsan lehajolt, két kezébe fogta a golyókkal együtt, és elbűvölten figyelte nyers, hullámzó, ugráló, lila erejét. Carmela is mellé ereszkedett, de Laura érezte, hogy a lány habozik, mintha ezt még sosem csinálta volna, vagy még csak nem is látott volna duzzadt faszt ilyen közelről. Talán még nem is látott a kis aranyosa, gondolta Laura, ha minden idejét Joy-al tölti. Valószínűleg még sosem kefélt. De a szájában sem volt fallosz még soha.

Bradre mosolygott.
- Akarsz egy kis szopikálást?
A férfi már túl izgatott volt, hogy visszamosolyogjon. Ehelyett elfintorodott, és bólintott.
- Nem tudom, hogy kibírom-e - nyögte. - Mindjárt...
- Kirobbansz? - kötekedett Laura. Ujjaival könnyedén végigsimította a remegő farok gömbölyű végét. – Felizgultál attól, hogy végignézted az aranyos kis Joy orgazmusát?
Brad halkan felnyögött.
- A felizgulás nem a legjobb szó rá – nyögte. - Unhh! Óvatosan! Csak óvatosan, Laura! Mindjárt tüzelni fog.
Laura elengedte.
- Ne, még ne - figyelmeztette. – Még nem lőhet. Meg akarom kóstolni. És szerintem Carmela is meg akarja kóstolni. – A gyönyörű, elbűvölt lányra pillantott, aki nem tudta levenni a szemét Brad vastag, lüktető szerszámáról. – Ugye még be sem mutattalak egymásnak? – mondta Laura Bradnek. - Brad, ő Carmela. Carmela, Brad. Carmela, megosztanád velem ezt a nagy, lüktető faszt?
Laura lehajolt, és végignyalta Brad duzzadt, rángatódzó farkát a golyóktól egészen a dudorodó végéig. Nyelvét az égő makk köré csavarta, aztán megint visszanyalt a golyókhoz. Brad összeszorított fogakkal vette a levegőt. Laura nyelve olyan élményekhez juttatta a farkát, hogy még a medencéje is beleremegett.
- Jaj, ne! – nyögte megint.
- Tartsd vissza... tartsd vissza... – mormolta neki Laura. – Tartsd vissza még egy kicsit, kérlek. Hadd jusson belőle mindenkinek, jó? – Carmelára mosolygott. – Gyere, kicsim, és kóstold meg ezt a rudacskát.

Carmela vonakodott.
- Én még soha. . .
- Nem fog bántani - bíztatta Laura. – Csináld azt, amit én.
Óvatosan látott hozzá, mert tényleg félt, hogy a férfi spriccolni fog, mielőtt még Carmelával kínozhatnák egy kicsit. Tágra nyitotta ajkait, és szájába engedte a férfi farkának hatalmas makkját, nyelvét a bársonyos bőr köré csavarta. Nem szopta túl keményen, nem is szopta igazából, csak finoman a szájában tartotta. A férfi és Carmela csak figyelt.
- Unhnhh! Ohhh! - nyögte Brad.
A férfi egész teste vágyakozott. Laura nyelvével a csöpögő makk alá siklott, a duzzadt ereket nyalogatta, aztán a makk és a pénisz törzsének találkozását, majd megint a makkot. Végül hátrahúzódott, de a nedves, remegő péniszt még mindig a kezében tartotta, és Carmelához fordult.
- Vigyázz vele, jó? Bármelyik pillanatban spriccolhat.
Carmela idegesen elmosolyodott. Brad szemébe nézett, és Laura érezte, hogy kialakul köztük valami, egy szexuális szikraféle, ami bizonyos embereknél automatikusan megvan.
- Akar engem? – kérdezte Carmela félénken. Fekete szemei elkerekedtek. Brad elmosolyodott:
- Buta kérdés.
- Kicsim, majd’ belehal a vágyba - duruzsolta Laura, és visszavonult: így Carmela teljesen a férfi vastag, nedves, lüktető farkához férhetett – Csak légy óvatos, különben le fog spriccolni minket.

Laura persze tudta, hogy mindenképpen le lesznek spriccolva. Egyszerűen csak ki kellett mondania. Figyelte, ahogy Carmela óvatosan megközelíti Brad kemény, lüktető farkát, ami még mindig fényes és nedves volt Laura nyálától. És figyelte, ahogy Carmela megfogja az izgő-mozgó, kőkemény szerszámot hosszú, vékony, fekete ujjaival, félig nyitott szájával közel hajol hozzá, és azt is észrevette, hogy Joy megmozdul mögötte, és közelebb mászik.
- Mit csinálnak? - kérdezte nagyra nyílt szemekkel, és átkukkantott Laura válla fölött. Ettől a lány teste, főleg fiatal, ruganyos mellei Laura meztelen hátához simultak, amitől Laura legszívesebben visszarántotta volna a matracra, és őrülten szeretkezett volna vele, mindegy, mit „csinál” Brad és Carmela. De a szopás kezdett olyan izgató lenni, hogy nem hagyhatta figyelmen kívül. Carmela épp a szájába vette Brad makkját, és finoman szopni kezdte.
Úgy tűnt, Brad már szinte transzban van, a teste izzadt és remegett, izmai megfeszültek, ahogy megpróbálta visszatartani az orgazmust. Laura ismerte az érzést. A férfi ki akarta élvezni. Carmela gyönyörű volt, és gyönyörűen, lassan, érzékenyen szopta a férfi remegő farkát, nyelvét körécsavarta, a nedves szerszámot apró csókokkal pöckölgette.

Laura érezte, hogy Joy finoman eltolja az útból.
- Én is akarom – suttogta. Nemcsak Laurának, csak úgy általánosságban, aztán lemászott Carmela mellé, aki ránézett, és elmosolyodott.
- Kérsz egy kicsit? – kérdezte.
Joy bólintott. Carmela egy kicsit oldalra csúszott, és engedte, hogy Joy megfogja a férfi nedves farkát. Laurának fogalma sem volt, hogy Joy csinálta-e ezt már korábban, de a lány nem vesztegette az időt: szopni kezdte Brad merev, remegő, vörös rúdját. Majdnem lenyelte. Laura rögtön rájött, hogy szólnia kellett volna Joynak, hogy legyen óvatos, mint Carmela, de már túl késő volt.
- Arrnngghh! - mordult fel Brad. A teste megrándult, megfeszült, az arca eltorzult – mintha fájdalom járta volna át. - Uhnnggg!
Úgy tűnt, hangos kiáltásai megijesztették Joyt: kiengedte a szájából a férfi farkát. Pontosan akkor, amikor a forró, krémes spermalövedékek spriccolni kezdtek belőle.
- Auunggnngghh! – nyögte Brad, a csípője előrelendült, a farka őrülten rángatózott és spriccelt spermacseppeket hullatva szerteszét. Az első cseppek Joy arcára és Carmela egyik finom kis mellére érkeztek, és végigcsorogtak a sötét kis bimbókig. A következő hatalmas adag Joy karjára hullt, aztán néhány kisebb kitörés következett, ami már csak a lány ujjait áztatta el a finom krémmel.
- Oh! Ahhhh! Nézd! - Joy és Carmela nyögdécseltek és nevetgéltek a csordogáló fasz látványán, próbálták kikerülni a fehér cseppeket, amik feléjük hulltak.

Az egésznek vége lett pár pillanat múlva. Brad kábultan, nyögve dőlt hátra a könyökére, és nézte a lespriccelt lányokat. Félig mosolygott és a kielégüléstől. Joyt and Carmelát lenyűgözte a hervadt pénisz, nedves ujjaikkal csak cirógatták.
- Ajaj, jó kis felfordulást csináltunk, Laura – mosolygott Carmela csillogó szemmel, mintha a történelemben ez lett volna az első farok, ami így sül el.
- Nem tudtam, hogy így ki fog spriccolni – mondta alázatosan Joy. – Mint egy locsolócső, vagy ilyesmi. – Megveregette Brad szerszámát: - Lespriccoltál. Nézd csak meg a kezem.
Laurának eszébe jutott, hogy általában tart a közelben törölközőket, de mostanában elfelejtette feltölteni a szekrényt. Leugrott az ágyról és a vászonnemű szekrényéhez robogott, aztán gyorsan visszatért, és magával vonszolta Carmelát. Szegény lány melleiről még csöpögött Brad ondója.
- Laura... várj egy percet... – mondta Carmela, de Laurával nem lehetett ellenkezni, keze és szája már a lány fekete, étvágygerjesztő testén voltak, sima, fekete fenekét szopogatta, a combját, a hasát, egészen fel a melléig, amit Carmela már letörölt.
- Ohhhhh... igen! Oh... Laura!

Laura tudta, hogy Brad most pár percig nem lesz képes újabb menetre, és hogy Joy már élvezett egy hatalmasat. Már csak ő és Carmela voltak hátra, és eldöntötte, hogy erre azonnal sort is kerít. Olyan forró hévvel támadt Carmela fiatal kis testére, ami eddig nem volt rá jellemző. Összeszorította Carmela kedves, lágy melleit, és éhesen szopta a bimbókat.
- Ahhnnn! Laura... finomabban! – tekergett alatt Carmela.
Laura rájött, hogy vissza kéne fognia magát.
- Jaj, kicsim, sajnálom – nyögte. – Túl kemény voltam?
Carmela fekete szemei lüktettek a heves szexéhségtől. Laurára bámult, aki attól félt, hogy fájdalmat okozott a lánynak. De aztán megrázta a fejét.
- Jaj, dehogy - zihálta. – Csináld még egyszer!
- Ohhhh... Meg akarlak baszni, azt akarom, hogy elélvezz – nyögte Laura. Egyre lejjebb csúszott Carmela hullámos testén, nem bírt megállni, sürgősen a lány fekete kis puncijához kellett tapasztania a száját. Carmela szétterpesztett combjai között finom, vörös kis ajkak rejteztek, amiket Laura azonnal falni kezdett. A csordogáló puncilé valósággal megvadította.
- Laura... Laura! – sóhajtotta Carmela, a medencéjét felemelte, és egyenesen Laura éhes szájába nyomta. - Laura... El fogok élvezni... igen... Mindjárt... mindjárt...
Egyikük sem törődött az ágyon fekvő másik két személlyel, és Laura meg is lepődött, mikor hirtelen Joy száját érezte a puncijára tapadni. Joy Laura mögé csúszott, aki Carmela széttárt lábai között ügyködött. Joy a nyelvével Laura csöpögő pinájába ásta magát. Laura gyorsan feltérdelt és kidomborította a fenekét, hogy a lány mögötte jobban hozzáférjen.
- Unhhhhh! – nyögte hátra a vállai fölött. – Ez az, Joy... Igen! Igennnnnnnnn! Unhhhh!

Lassan forgatta a csípőjét, a punciját hátranyomta, Joy mohó szájába, pont úgy, ahogy Carmela az övébe. A szeme sarkából megint észrevette Bradet, aki ostobán üldögélt mellettük, és figyelte, ahogy a három nő egymást falja. Annak ellenére, hogy csak úgy egy perce lövellt ki, a farka megint ágaskodni kezdett. De nem figyelhette a férfit, mert Carmela már élvezni is kezdett.
- Anngghh! – kiáltott fel Carmela. Húsa hirtelen megmerevedett, teste megfeszült, combjai görcsbe rándultak. - Ungghhh! Oh! Oh!
- Igen, baby...ez az! - Laura majdnem parancsolt neki, de jól tudta, hogy mindegy, mit mond, mert Carmela így is, úgy is élvezni fog.
- Auunngghhh! Ooggnnnhhmmmnngggeeeee! - sikoltott Carmela, gyönyörű teste hirtelen megrándult és megfeszült, egymás utáni erős görcsökben élvezett el. Laura természetesen abbahagyta Carmela kezelését, de Joy nem szállt le Laura éhező nyílásáról, és miközben Carmela lassan magához tért, Laura gyorsan közeledett a csúcshoz.
- Ah, ez az! Ah, Joy!

Arcát Carmela combjai közé nyomta, arcát elborította Carmela puncijának sűrű, édes, ragadós nedve, ágyékát pedig még jobban Joy felé fordította. Az érzés, hogy Joy nyelve ki-be szaladgál lüktető puncijában, aztán a felizgult csiklóját bökdösi, megtette a hatását. A puszta élvezetre koncentrált, Joy nyelve a punciját szurkálta, amikor Brad erős kezét érezte a csípőjén. A férfi az éjjeliszekrény fiókjában keresgélt valamit. Joy Laura alá csúszott, hanyattfeküdt, szája pedig még mindig Laura ágyékában munkálkodott.

Brad észrevette, hogy Laura figyeli őt, ahogy a férfi kiveszi a fiókból a kis, babaolajjal teli üveget. Elmosolyodott.
- Mit szólsz hozzá? – kérdezte nyájasan, mintha csak a lány hozzájárulására lenne kíváncsi.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Igazad lehet ezzel a ragozással. Majd utánanézek. Az a mosoly meg amolyan félmosoly lett volna.....

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: