Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra együtt

Újra együtt vagyunk a világtól távol. A találkozásunk nem úgy indul, mint máskor. Munkahelyi és egyéb feszültségekre, idegességre panaszkodsz. Látszik nehezen tudsz ellazulni. Pezsgőt töltök, ami egy kicsit segít. Felvetem segítene-e, ha megmasszíroználak. Ez egy kicsit felvillanyoz Téged és elmondod, hova tetted a testápolót. Mire beviszem, már hason fekszel az ágyon és csak egy tűzpiros bugyi van rajtad. Levetkőzöm, de az alsónadrágot magamon hagyom és ráülök a combodra, miközben a szerszámom a fenekedhez nyomódik. Lassan nagyon lassan végig csorgatom a lapockádra a hűvös krémet. Rögtön libabőrös leszel és nagyot sóhajtasz. Talán a közelgő élvezetek elűztek minden gondot és átadod Magad a simításoknak. Nem vagyok egy gyakorlott masszőr, de igyekszek mindent megtenni, hogy jó legyen. Szépen lassan a bőrödbe dörzsölőm a krémet. Majd a hátad, derekad is megkapja ugyanezt a kényeztetést. A kezemmel oldalt is bekenlek kicsit a cicidhez is hozzáérek. Mozdulataim lassúak és látom csukott szemmel élvezed. Néha előre hajlok egy puszira az arcodra és a füleidre, halk elnyújtott sóhaj a válasz. Kicsit lejjebb megyek, hogy a feneked is megsimogassam. Bár a bugyit nem akarom összekrémezni. Ezért csak ami kilátszik alóla és a combod masszírozom meg.

A combjaid széthúzod és közötte is megsimogatom. Nem szándékosan, de hozzáérek a puncidhoz, amire felszisszensz. De még nem jött el az ideje, hogy ott járjak. A lábszárad is végigmasszírozom, majd elindulok visszafele. Ismét a combjaid és a feneked következnek. Visszaülök a combodra és a feneked simogatom a bugyin keresztül, kicsit be is nyúlok alá. Nagyot sóhajtasz, kicsit feljebb emelkedsz és hátulról megsimizem a puncid. Jelzed megfordulnál. Hagyom, hogy megfordulj és a cicid sem hagyom ki. Arra vágyom, simogassam, kezembe vegyem bimbóidat. De még egy dolog feltűnik: a bugyid már teljesen nedves. Az egyre keményebb szerszámom alsónadrágon át a bugyidhoz ér, ezzel mindkettőnk vágya fokozódik. De még a melleiddel foglalatoskodom. Oda is csorgatok egy kicsit és megmasszírozom mindkettőt, majd egy puszira előre hajlok. Csók lesz belőle és kéred végre vegyem le a bugyit Rólad és nagy meglepetés vár. Húzom le és megcsapja az orromat a vágyakozó puncid nedvének illata és az, hogy a szokásostól kicsit többet borotváltál le. Nem teljesen csupaszra, egy kicsit meghagytál. Őrítően izgató! A puncid látványa mindig felvillanyoz. Főleg hogy már mennyire vágyik a kezemre, nyelvemre, farkamra.

Széttárod a lábaid és látom tiszta vörös és nedves az izgalomtól és a csiklód duzzadt. Nem tudom megállni, hogy először a borotvált sima részeket pusziljam, nyaljam végig. Majd egy ujjamat a barlangod bejáratához viszed és szépen lassan bedugom. Ezzel együtt közel hajlok és a csiklódra tapadok a számmal. Beveszem szopogatom, majd kiengedem körbenyalom és az ujjamat elkezdem lassan ki be húzni. Rögtön gyors tempóban körözöl a csípőddel, az ujjaimat kihúzom, de a helyét átveszi a nyelvem. Ahogy máskor is, szinte csorognak a nedveid és én nyelem mint édes nektárt. A kezeimmel a fenekedet megfogom, kicsit megemelem, hogy a nyelvemmel még jobban odaférjek. Ahogy a nyelvemmel odaérek és bedugom egy nagy HUHHHH kiáltás hagyja el a szádat. Látom elengeded magad, nem fogod vissza. A kiáltásaid egyre hangosabbak majd egy nagy ÁÁÁÁÚÚÚÚ mindened megfeszül.Lassan kihúzom a nyelvem és nézem közelről a puncidat. Körbe puszilgatom, majd melléd fekszek. Csókok után megkérdezed megmasszírozzál-e. Leveszed rólam az alsónadrágot, ahonnan kiugrik a kemény szerszámom. Megfogod egy pillanatra és megpuszilod, de egyelőre mondod feküdjek hasra. Valahogy elhelyezkedem és a hátamra ülsz. Sejtem mi jön. A puncidból csordogáló nedveket szétkened a hátamon. Nagyon izgató és jól esik, amit csinálsz. Majd hátamra fordulok és a punciddal közelítesz a fejemhez és előrehajolsz.

Sejtem mit szeretnél, egyszerre kényeztessük szájjal egymást. Ezt nagyon szeretem. Nyalom a puncidat miközben először csak a makkomat veszed, majd tövig, de nagyon közeledsz az újabb orgazmushoz, ezért az én kényeztetésemet abbahagyod és előttem, benned a nyelvemmel egyre gyorsabb táncot jár a puncid. Az ujjamat dugom be és gyorsan ki be húzom, nem durván de határozottan, míg a hüvelykujjam a csikódon matat, majd hirtelen megfeszülsz és ismét elélvezel. Két orgazmus ért Téged gyorsan egymás után. De most egy kicsit csókokra vágysz, szorosan összebújunk. Csókolózunk és simogatjuk egymást. A fenekemet markolod majd a szerszámomhoz nyúlsz és oda hajolsz. Az ujjaiddal finoman simogatott a makkot, a másik kezeddel a heréimet markolod. A szádba veszed a végét, majd tövig. De a puncid is nagyon vágyik rá, ezért így nem sokáig kényeztetsz. Négykézláb állsz és szétterpeszted lábaid. Hátulról ritkán szoktam, de most nem tudok ellenállni. Először a számmal hajlok oda és ahogy tudom nyalogatom a puncid. Jelzed, most már mást is szeretnél magadban érezni. Közelítek a szerszámommal és most hátulról vagyok benne a puncidban. Nincs menekvés, megfogtál. Majd enyhítesz a szorításon, de ismét megfogsz erősen. Ettől jobb érzés szinte el sem tudok képzelni és már ettől is kis híján elélvezek. Egy kézre támaszkodok, a másikkal a csiklód kezdem dörzsölgetni. A kéj utáni vágy benned is elhatalmasodik és teljesen egyszerre kezdjük a csípőnket mozgatni és mély levegőt venni.

A tempó hamar gyorsul, az extázis fokozódik. ÁÁÁÁÁÁÁ ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ ÁÁÁÁÁÁÁÁ ÚÚÚÚÚÚÚ és még egyszer ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ kiáltunk csaknem egyszerre és az eddigiektől még erősebben megszorítasz és én is rögtön elélvezek. Még egy-egy apró remegés az altestünkben. A kezem a puncid környékét simogatja, ahol még mindig benne vagyok. Egy cuppanás és kint vagyok. Melléd fekszek és tudom nincs még vége. Lágy puszik, csókok. Kis pihenés után meglátom a golyók dobozát, rögtön ki is bontom. A mellbimbóidról lejjebb tolod a kezem a puncidhoz, melyből csordogálnak a nedveim. A golyóval körbe húzogatom, majd egy lassú mozdulattal Beléd tolom az elsőt de ki is húzom. Néhányszor eljátszom ezt, míg teljesen libabőrös nem vagy az izgalomtól. Jön a második golyó és Te már teljes extázisban vagy. A golyót ki be húzom és nem tudom megállni, a nyelvemmel a csiklódhoz közelítek. Szinte felsikítasz a gyönyörtől. Ahogy kezemmel a golyókat ki be mozgatom és a nyalom a puncid egyre gyorsabb táncot jársz. Érzem a nedveim illatát és ízét is. Kicsit furcsa, de most az élvezetedre figyelek. És rövidesen egy óriási sikítás mindened megfeszül. Elélvezel. A golyókat kihúzom. A kezeddel már a szerszámomat keresed, már ágaskodik is. Hanyatt dőlök és a fejed tolom oda.

Tudod mit szeretnék. Kicsit húzni akarod, de vissza is akarod adni az előző gyönyöröket. A markodban vagyok a heréimet nyalod. Majd egyszer csak a makkom a szádban van. Olyan jó, hogy felnyögök. Majd beveszed tövig és előbb lassan, majd egyre gyorsabban mozgatod a szádat és fenekem szorítod. Nagyon jól csinálod. A puncid után a szád is olyan erősen szorít. Egyre hangosabban lihegek és érzem mindjárt eldurranok. Ooooooooooh elmentem. Szinte nem is vagyok magamnál, mikor érzem kiengeded a szerszámom. Majd nem sokára odahajolsz az arcomhoz és megpuszilsz. Lágyan megcsókoljuk egymást. Ismét nagyon kellemes volt. Elfáradtunk és egymást átkarolva alszunk el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angel of Darkness ·
Nagyon tetszett!
Gratula!

ciko ·
Lehet,rossz napom van,vagy öregszem...
De megint a befejezést hiányolom!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: