Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tüzes mozifilm

Nemrég történt velem a történet, gondoltam megosztom veletek. Korábban szakítottam a volt barátnőmmel és eltelt néhány hónap, miután ő ismét felhívott. A lány Verának hívják, 170 magas, tenyérbemászó kerek mellei vannak. Felhívott és megkérdezte, nem akarok-e moziba menni vele. Gondoltam, miért ne, hátha történik velem valami izgalmas is. Találkoztunk a buszmegállóban, arcra puszi, semmi extra. Kicsit csalódott voltam, de azért reményteljes várakozásnak néztem elébe.

Szóval megérkeztünk a moziba és megálltunk a filmreklámok előtt. Gondolkodtunk, melyiket nézzük, mire ő közelebb jött és a meleg arca az enyémhez simult. Kellemes baráti közeledésnek indult, mégis intimnek éreztem. Erre én közömbösen - mint aki észre sem vette - rámutattam az egyik filmre és megvettem a jegyünket. Bementünk a terembe és nem tudom milyen okból kifolyólag, de a leghátsó sorba ültünk le (azt hiszem talán nem is oda szólt a jegyünk). Ahogy telt múlt az idő, fura gondolataim támadtak a film közben. Rápillantottam az arcára, de ő a filmet bámulta. Ááá, gondoltam, itt már semmi sem lesz. Ahogy ezeken gondolkodtam, már bele is törődtem, hogy végig kell néznem a filmet, egyszer csak megmozdult a bal keze. Természetesen úgy tettem mintha izgalmas lenne a film és csak figyeltem tovább. A kezével elkezdte simogatni a jobb lábamat. A hosszú vörös körmeivel finoman karmolgatta és ettől kezdett felállni a farkam. Persze próbáltam úgy ülni, hogy ez ne látsszon, de nem igazán sikerült eltakarni. Telt múlt az idő, a kis keze a lábam közé mászott. Először csak farmeren keresztül simogatta, majd dörzsölgette. Ekkor már tele volt ondóval a gatyám és éreztem, hogy cuppog. Ekkor a szemembe nézett és én valami igazán nagy forróságot láttam a hatalmas barna szemeiben. Az ajkait picit széttárta és a nyelvével megnyalta lassan a felső ajkát. Odasúgta a fülembe: Ki akarom verni a farkadat, most!!! Persze köpni-nyelni nem tudtam, és mint az udvarias kisfiú finoman bólintottam. El kezdtem pásztázni a velünk egy sorban ülőket, de ahogy észrevettem, mindenki a filmmel volt elfoglalva. Ekkor elkezdte kigombolni a farmerom és belenyúlt az alsógatyámba. Ezen az estén jól emlékszem, hogy nem bokszeralsó volt rajtam, hanem a régi standard, jól bevált fecske.

Egy pár másodperc erejéig lehúzta az alsóm és a kemény, nedves farkam a szájába vette. A meleg, puha nyelve szorgosan járt körbe-körbe és csak szopta, szopta amíg volt rajta anyag. Csak arra emlékszem, hogy az ajka tűzforró volt és hogy majdnem beleélveztem a forró gecit a szájába. Ekkor megint oldalra néztem hogy figyel-e valaki, de szerencsére még mindig a filmmel voltak elfoglalva.

Mivel nem akarta hogy egyből elmenjek, kicsit visszatette a helyére, és szenvedélyesen elkezdtünk csókolózni. Nyaltuk-faltuk egymást, ekkor a már lepüttyedt farkam ismét kezdett merevedni. Ismét belenyúlt a gatyámba és az alsógatyám oldalán kivezette a farkamat. Először nem értettem. Ekkor megint lehajolt, kicsit összenyalogatta-szopogatta, majd a határozott, hosszú ujjai közé vette és a bal kezével elkezdte verni ritmusosan a farkam. Közben oda-oda pillantott a filmre (amolyan látszat kedvéért), majd ismét a szemembe nézett és várta a jelzést. Egyre csak verte-verte és kb. 5 perc is eltelt, mire kezdtem vadul felizgulni. Ekkor szóltam neki halkan, hogy már közel járok és hogy jó lenne valami zsebkendőt elővenni, de ő azt mondta : „Azt szeretném, hogy ha a földre élveznél!” Ekkor már pár másodperc választott el az orgazmustól és megszorítottam gyengéden a combját, ekkor hirtelen lehajolt, kivette rendesen és a nyelve hegyével elkezdte a kemény makkomat izgatni még jobban; hirtelen nagyon elkezdtem élvezni és éreztem hogy most fogok elmenni. Abban a pillanatban egy hatalmas lüktetést éreztem és csak úgy préseltem magamból kifelé az ondót. Az első lövellésnél olyat élveztem, hogy az nem is a földre ment, hanem az előttem lévő széksor spricceltam le. Majd addig verte, amíg az összes anyag ki nem jött belőlem. Ekkor visszatette a helyére, begombolta a farmerom és megcsókolt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
biggy_1 ·
Szeretnéd mi???

idnat ·
Mielőtt a fórumtémába tévedtem volna, majdnem elhittem a sztorit, mert bíztam ennyire a szerzőben, ha hihetetlen is egy kicsit a történet...
De tényleg, egy farmergatyán keresztül, s fecskealsógatyában hogy tudta olyan szépen kezelni a csajszi a pöcsöd? :) Sztem az elég nehéz lehet... s hogyhogy nem magadra élveztél? Nem értem, oké, első lövés elmegy a messzibe, de a következők már rádfolynának...
Valamint van még egykét hiba. Jah igen előváladék :)
Szóval... nagyon tudom sajnálni az egészet :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: