Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tükörkép

Két borzas, barna hajú lány áll egymással szemben. Mindketten a másik borostyánsárga szemeibe néznek.

- Miért minden csalódás? Félek. – szólal meg egyikük.
- Mert Te nem győzhetsz. Ha győztes lennél, a holnapi vonaton ülnél. Velük. De nem vagy, nem lehetsz győztes. Csalódottnak kell lenned. Írnod. És félned…
- De miért nekem? Boldog a világ, csak én vagyok boldogtalan?
- Kárhozott vagy. Elkárhozott. Elkárhoztattak a szavaid. A mozdulataid. A tetteid. Félsz.
- Mitől félek. Magam sem tudom. – félrepillant, s a másik is ezt teszi.
- Mindentől. Tőlem. Magadtól. Az emberektől. A szerelmedtől. A jelentől. S a jövőtől.
- Félelem? Egy fekete ruha, s egy piros-fehér-zöld zászló szívembe szúrva.
- Nem piros-fehér-zöld. Fekete. Akárcsak te.
- Fekete Macska vagyok.
- Ostoba vagy. Szomorú, érzelmes kislány, aki elzárkózik a világtól.
- Nem vagyok ostoba. Tudom, mit jelent.
- Azt sem tudod, léted mit jelent!
- Érzelmeim vannak. Tudok szeretni. S gyűlölni.
- Nem tudsz. Ha szeretni tudnál, nem félnél. S ugyan kit gyűlölhetnél?
- Gyűlöllek. Téged. És te is engem.
- Sajnállak. Ha te nem vagy, nem lehetek én sem. Nem irthatsz ki.
- Ha te nem vagy, nem lehetek én sem.
- S a vonat elmegy. Nélküled.
- Hagyd abba! Nem igaz, amit beszélsz!
- Sajnos igaz. S már ő sem szeret. Fogadd el.
- Hazudsz! Aljas vagy! Őrült!
- Már az írásodat sem akarja elolvasni. Nyisd ki a szemed. Nem érdemel már meg.
- Ne! Fogd be a szád!
- Őrült lennék? Vedd észre, kivel beszélgetsz! Egy vagyok veled.
- Egy vagyok veled…


2006. szept. 21.
Hasonló történetek
4135
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

MephistoAtya ·
Ez kevés... Ha ezt egy történetbe ágyazod, akkor sokkal jobb is lehetne.Túlságosan egyszerű. Kis tükör magadról...egy síkon mozog a történet. Ki kell mozdítani!Amúgy szerintem a gondolat nem rossz.
Tűzmadár ·
Így igaz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: