Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

tokz - Story I. - Tündi

Üdv mindenki! A story(jai)mról csak annyit bevezetőleg, hogy egy gimin belül történnek (nem mondom melyik), és általában igazak. Meg jók is! Szóval én most vagyok 10. – es, és sokat fejlődtem elsős énemhez képest, mert tavaly még (ahogy az elsősökkel szokás) mindenki lekezelő volt, meghát én nem voltam valami hyper-szuper pasi, hogy népszerű lettem volna a lányoknál. De amint említettem ez sokat változott. Szinte az egész sulival spanolok, és a csajszik akik után én futkostam tavaly, azok most mint valami raj hal másznak rám, Hát igen .. Annyit rólam, hogy inkább azt a lányt tisztelem, aki nálam szép (sajátos skálám van ) és nem azt amelyik felveszi a picsanacit és megdugatja magát, minden slájmos bu..öö, na mind1! Na kezdem!

Első storym főszereplője Tündi. Tavaly full belevoltam zúgva (most csak szimplán megdugnám/tam ),de elküldött a búsba. Na, de most.:) Épp kedd volt. Irodalom után kimentem a parkba ahova összegyűlik a nép, ahol legális a dohányzás (én nem szívom) és nincs tanár se. Magyarul kánaán földje. Ott volt Tündi is. Atom engem bambul már pár napja, ezt észre vettem. Gyönyörű amúgy a csaj! 15éves, 170cm körüli és pont tökéletes alkat! Szőke göndör haj és kékeszöld igéző szemek! Ja és azok a combok! Meg a cuccolnivalóan kerek popsija! Ah! Na banyek becsöngettek! Kémia. .Már bent punnyadok vagy 20perce, és rámjön a pisilhetnék!
- Tanár úr!
- Mit akar az a butafiú?
- Ki szeretnék menni Wcre! Sürgös!
- Mi van? Nincs a kisfiún Libero? Na menjen! De ez nem óvoda…blabla. Na spuri!

Könnyítettem magamon, majd kifele jövet látom, hogy ott a Tündi a folyosón, és épp a táskájában kutat (persze mélyen bedölve, felém pucsitóan!) ÚH! Csak néztem és képzeletben már toltam hátulról a kis picsát! Mire feleszméltem már észre vette, hogy dudor gatyóval bámulom a popsiját. Erre oda jön. Nyeltem kettőt és azt dadogtam:
- Öö. Hát ez a látvány mindent megért!
- Tényleg? - és mosolyogva hajol pár milliméterre az arcomhoz Ez is olyan! És érzem, ahogy keze a meredő farkam simogatja! Azt hittem ott elmegyek! De tudtam ezt ki kell használni! Oda húztam és lekaptam! Markolásztam azt a tökéletes segget! Vadul smároltunk, majd ő visszalökött a még nyitott ajtójú fiú WC-be. Nem szórakoztunk, kerestünk egy zárható boxot, majd ő letérdelt, letolta az amúgy is lent hordott nacim és simogatni kezdte a full merev 19 cm-es farkam! ÁÁ!

Az a látvány, ahogy az az édes pofi hozzá ér az álló faszhoz, és nyaldosni kezdi! Aztán bekapta és föl-le járt a forró, szűk szája úgy szopott! Össze is rúzsozta a farkam, de hamar le tisztult a cuppogó szopás közben! Ezt nem bírtam! Levettem a topját és a popsinaciját. Nyalogatni kezdtem az alma méretü melleket, simogattam, majd benyúltam a fehér, apró tangájába, ami már full átázott! Izgattam egy kicsit, aztán 2 ujjal ujjazni kezdtem az érezhetően bejáratott, forró, csupasz puncit! Sikoltozott a kis ribi! Lehajoltam és letéptem a tangát, majd nyalni kezdtem a nedves puncikát!

Olyan édes volt, hogy alig akartam abbahagyni! De muszáj volt, még meg akartam dugni, de úgy, hogy bezsibbadjon! Már én vezettem a csajt! Ő csak sikoltozott, meg nyögött!
- Dölj be! Hátulról akarlak megkúrni!
- Jóó! Dugj szét! Nagyon kívánom a farkad! Bedőlt, és elém tárult az a csoda! Hányszor képzeltem ezt már magam elé! Fú! Magamban nevettem, hogy milyen kis kurva, szét teszi akárkinek a lábát! Faszra éhes kis hülye! Na most kap! Mögé álltam és tövig belenyomtam a farkam a pici nunijába! Üvöltött! Para volt, hogy meghallja valaki, de nem érdekelt!

Néztem azt az édes testet, ahogy mozog ritmusosan. Kár érte, hogy ilyen lett! Megfogtam a derekát és vadul baszni kezdtem!
- Kurva jó a puncid, kurva! Ö nem tudott mit mondani, csak nyögött! Cuppogott a rózsaszín punci ,a hamvas fehér finom bőre pedig kipirosodott! A forró és szűk punci hamar kikészített, de még át tettem a popsijába! Rohadt szűk volt, de nekem nem fájt! A kis ribanc meg így járt! Agyon keféltem a kakis seggét! Élvezte, de tuti fájt neki! Pukizott is úgy basztam! De nem érdekelt! Jött a vég! Ráhúztam tövig a faszra, és a seggébe engedtem az összes gecim! Szerintem a meleg ondó érzésétől ő is elment! Ömlött ki belöle! De ahogy mesélte, még másnap este is ujjazta a popsiját, hogy érezze a gecim!

Most is érezhette, mert tisztára szopattam az édes szájával a farkam! Majd fölállt és azt kérdezte:
- Na ez milyen látvány volt? És mosolyogva lesmacizott a gecis szájával. Hát fura volt. Ekkor ki csöngettek. Én tipliztem ki, ő meg nem tudom. De nem az utolsó alkalom volt, hogy megkeféltem a kis kurvát! Volt, hogy sulirendezvényen a színházba szimplán csak leszopott. De simán faszt verni is tud! Jó napom volt Bár a kémia tanártól megkaptam a fikát rendesen, de sikerült ráfogni a pizzára. Na majd még írok! Remélem tetszett!
Hasonló történetek
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dark Archon ·
"Rohadt szúk volt, de nekem nem fájt!"

Neked nem...



"Agyon keféltem a kakis seggét! Élvezte, de tuti fájt neki!"

Remélem, egyszer majd te is megtapasztalod ezt az "élvezetet".



"Szerintem a meleg ondó érzésétöl ö is elment!"

Szerinted...



"Én tipliztem ki, ö meg nem tudom."

Te, lehet, hogy még mindig ott kuksol a WC-ben?



Néha úgy érzem, az ilyen hímringyókat ki kéne herélni...mindenki csak nyerne az ügyön...

Peg Bowen ·
Ööööööh, érdekes, én járok kivételes gimibe az összes ismerősömmel együtt, vagy te egy k. és striciképzőbe? Ami külön hányás, hogy hogyan képes valaki az előzőleg a hátsójába dugott hímtagot még a szájába venni. Mellesleg érdekes, nagyon jól bírod, egy tanítási óra 45 perc, ebből lejött a 20 plussz amit a budin töltöttél, tehát marad kábé 20. Nah ennyi idő alatt kétszer frankóul elmenni.... bár akinek 19 cm már 16 évesen! Meglásad haver, 18-ra a derekad köré tekerheted! :angry:

körteevő ·
Sajnálom, de ez igen rossz lett.
Igyekszem finoman fogalmazni:). Sajnálom a lányt is, hogy ekkora ...-t talált meg.
A qrva szót meg tényleg felejtsd el, mert Te sem vagy külömb ahogy olvastam, és csatlakozom az előttem szólókhoz...
Engem sem kislányoztak még le soha, 6 éves korom óta, így részvétem. Kapsz egy nullást:) :rage:
máskor igyekezz megérdemelni legalább az egyest...
Tudom, hogy fárasztó volt leírni :stuck_out_tongue_winking_eye:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: