Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tökéletes Unaloműzés

Az egész tavaly, egy forró nyári estén kezdődött, amikor egyedül voltam otthon és az égvilágon semmit nem tudtam csinálni. Próbáltam DVD-zni, netezni de valahogy minden túl unalmas volt. A nagy melegben egy időre elszundítottam aztán arra ébredtem hogy rezeg a mobilom az asztalon. SMS-t kaptam. Vééégre!!!! Valaki gondol rám is. És nem is akárki volt hanem az a pasi akibe halálosan szerelmes voltam már pár hónapja. Azt írta, hogy nagyon unatkozik, és hogy nincs e kedvem elmenni vele valahová. Fölhívtam és megbeszéltük, hogy elmegyünk, iszunk valamit a kávézóban. Így is történt. 11 óra körül már nálunk voltunk. Uncsi volt a kávézó is ezért átlibbentünk a csinos kis kérónkba :)

Kicsit volt már az agyunkban szóval a lehető legmocskosabb témákkal hozakodtunk elő a beszélgetésben: sex, ki, kivel, hol, hogyan és hasonlók. Röhögtünk, mint 2 hülye, amikor megtörtént az, amire sosem gondoltam volna h meg fog valaha történni: megcsókolt. Olyan szenvedéllyel, ahogy csak egy férfi csókolni tud. Én persze nem voltam rest és visszacsókoltam. Aztán ahogy az ilyenkor mindig van jött a többi magától: simogatás, csókolgatás. Majd lekerültek lassacskán a ruháink is. Lehúzta a topom pántját a vállamon, és végigcsókolta a vállam. Forró volt és izgató. Felnyögtem, amit valószínűleg pozitív jelzésként észlelt ezért tovább vetkőztetett és csókolgatott. Nagyon jól csinálta azt meg kell hagyni.

Aztán ledöntött háttal az ágyra és levette a melltartómat is. Izgatta a mellbimbómat a nyelvével. Nyalogatta, kicsit harapdálta is nagyon érzékien. Már éreztem, hogy nagyon nedves vagyok. Levette rólam a nadrágom és simogatta a lüktető puncimat és a combom belső felét, amitől már teljesen beindultam. Aztán félrehúzta a tangám, és a szeméremajkaim kezdte nyalogatni és csókolgatni csak finoman és lágyan. Nagyon izgatott és már szinte könyörögtem neki, hogy nyaljon ki. Végül puncimba vájta a nyelvét. Felsikoltottam. Annyira jól esett és az a tudat, hogy egy olyan pasi teszi ezt velem, akitől egész testemben bizseregni kezdek, ha meglátom teljes boldogsággal töltött el. Forró nyelve úgy ficánkolt a lucskos puncimban, hogy már alig bírtam magammal. Egész testem görcsbe rándult. Közel volt az orgazmus de, még nem mentem el. Belém nyomta két ujját és úgy izgatott tovább. Először csak lassan majd egyre gyorsabban mozgott a keze. Pár másodperc után hatalmasat nyögtem: az orgazmus jött.

Nem akartam, hogy vége legyen, ezért lerángattam róla a ruháit és azt akartam, hogy szeretkezzünk. Ő sem bírt már a vágyaival és elkezdtük az aktust. Én kerültem felülre. A merev farkát a még mindig forró és nedves puncimba nyomta. Annyira jól esett, hogy helyben majdnem elélveztem. Láttam az arcán, hogy kíván. Lassan kezdtük, de nem sokáig bírtuk: gyors ütemre váltottunk. Lovagoltam a farkán és hangosakat nyögtünk szinte egyszerre. Egyszer csak abbahagyta és pozíciót váltottunk. A lábaim a nyakába vette, és úgy folytattuk tovább. Kefélt, úgy ahogy csak bírt. Már közel volt a beteljesedés. Éreztem, hogy ő előbb fog elmenni, mint én. Így is történt. Még pár lökés után kivette a farkát és a hasamra élvezett. De nekem még kellett egy kicsi. Pontosan látta az arcomból mit akarok, ezért szájával rátapadt a csiklómra és elkezdte szívni és 2 ujjával ismét ujjazni kezdett. Nem telt bele 3 perc és újra a csúcson voltam! Életemben nem éreztem még magam ilyen szabadnak. Fantasztikus volt! Azt akartam bár örökké tartatna. Miután én is elmentem, egymás mellé feküdtünk, csókolóztunk és cirógattuk egymást. A legboldogabb ekkor voltam, mert éreztem, hogy nem csak a sex miatt kellettem neki.

Azóta még mindig együtt vagyunk, és nagyon szeretjük egymást. Köszi, hogy elolvastad, és hogy megoszthattam veled ezt a fantasztikus élményt!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hellraiser ·
Nem rossz de kicsit bővebben is ki lehetne fejteni! Részletesebben

D.S. ·
Unalmas, nekem nem tetszett!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: