Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titkos szerelem

Pénteken a szüleim elutaztak otthonról, én nem akartam menni, ezért régi jó barátaiknál hagytak. Ennek nagyon örültem, mert e kedves házaspárnak a fiába, Tamásba, nagyon szerelmes voltam de sosem mertem neki elmondani.
Épphogy lezuhanyoztam kopogást hallottam. Gyorsan magamra csavartam a törülközőm és kinyitottam ideiglenes szobám ajtaját. Tamás volt az, gondolta jön egy kicsit beszélgetni... Leültünk egymás mellé az ágyra és bele kezdett a mondanivalójába.

Hirtelen megcsókolt. Meglepődtem, de a csókja oly édes és gyengéd volt, hogy nem ellenkeztem. Lassan hanyatt fektetett és úgy folytattuk. Egyre szenvedélyesebbé vált. Elkezdte simogatni a combjaimat. Kezeivel mind feljebb és feljebb érintett. Megállt egy pillanatra a szemérem dombomnál, de úgy döntött tovább halad a melleim felé. abba hagytam a csókolózást, és megfogtam a kezét.
- Ne! Ezt nem kéne...
- Mi a baj? Nem volt jó?
A szemembe nézett és mosolygott. Gyönyörű, smaragdzöld szemei voltak. A haja gesztenyebarna. Kb. 186 cm magas, kisportolt felsőtest. Egyszerűen tökéletes volt. Egy fekete inget viselt sötét farmerral. Vadítóan jól nézett ki.
- De! - feleltem. - Nagyon jó volt, csak...
- Csak? Mi a baj kicsim?
- Hát... Én még sosem csináltam ilyet és egy kicsit félek.
Őszintén szólva nagyon féltem, hisz ő egy 19 éves fiú, én meg csak 16 voltam. Eleve "féltem" vele kettesben maradni, hát még úgy, hogy rajtam csak egy törülköző volt.
- Mitől félsz? Nem akarlak bántani.
- Tudom... De ha nem leszek neked elég jó? Én nem bírom a fájdalmat. Ne haragudj!
Kicsit elpityeredtem. Annyira akartam, mégis megállítottam. Szégyelltem magam.
- Jajj, cicám ne sírj! Egyáltalán nem haragszok, én csak szeretni akartalak...

Átkarolt. Biztonságban éreztem magam. Nagyon jólesett, nem bírtam tovább magamban tartani az érzéseimet. Ki kellett mondanom:
- Szeretlek!
- Én is. már nagyon régóta.
Mindketten mosolyogtunk.
- Ne félj, nagyon gyengéd leszek!
Most én csókoltam meg. Ő pedig egy mozdulattal megszabadított a törülközőmtől. A kezei újra a melleimet izgatták, s mostmár a nyakamat csókolta. Csodás érzés volt, úgy éreztem mintha 1000 kéz simogatna, s én apró sóhajokkal válaszoltam. Kigomboltam az ingét és kibújtattam belőle. A kedvében akartam járni.
- Eddig te kényeztettél engem, most én jövök!:)
Ő csak nevetett. Levettem róla a nadrágját és a boxerjét is. Mikor elém tárult hatalmas, ágaskodó férfiassága, meglepődtem, de tetszett a látvány. Először csak a kezemmel izgattam és közben csókoltam a teste minden pontját. Nagyokat sóhajtozott... Lassan leértem a szerszámjáig. Először csak kóstolgattam, lágyan nyaltam a makkját. Végül a számba vettem és szoptam. Fel akart ülni, de nem engedtem.
- Ne... Eressz, mindjárt elélvezek!
Szerettem volna érezni mennyire élvezi, mit sikerült elérnem, ezért intettem neki hogy nem baj. Pár másodperc múlva nem is bírta tovább. Az izmai megfeszültek, a teste megremeget. A szájpadlásomhoz szorítottam a makkját és úgy szívtam tovább, hogy még jobban élvezze.

- Baby csodás vagy! Köszönöm!:)
Csókolta a melleimet, s most a combom belső részét simogatta, majd megint a vénusz dombomra tévedt a keze. Alig bírtam magammal, szaporán vert a szívem. Szájával elindult a puncim felé. Nem bírtam kivárni míg leér, a kezemmel toltam lefelé.
- Türelem cica, türelem! Hidd el nagyobbat fogsz élvezni ha nem sietjük el!:)
Engedelmeskedtem neki, elvégre ő a gyakorlottabb. Végre elérte. Szétnyitotta szemérem ajkaimat és belenyalt a puncimba. Szaporán vettem a levegőt, megemeltem a csípőm. Nem akartam, hogy a szája elszakadjon tőlem.:) A nyelvével a csiklómat izgatta, közben 2 ujját a hüvelyembe dugta. Akkora orgazmusom volt, hogy a ház is beleremegett...:) Csak pihegtem, ő pedig odabújt mellém és cirógatott.
- Szedsz tablettát?
- Nem. Miért?:)
- Miért, miért... Most következik a finálé!:)
Nevettünk, már nem féltem, akartam. Elővett a fiókból egy óvszert és felakarta húzni, de én nem hagytam neki, én akartam ráadni!:) Hanyatt fektetett, és kiszívta a nyakam...
- Biztos, hogy akarod?
- Igen!
- De most nem akarod majd abbahagyni a közepén, ugye?!
Én is elkezdtem cukkolni:))
- Nem, de ha te félsz, hogy a csődörből csak a csőd marad, nyugodtan szólj!:)
- Könyörögni fogsz, hogy abba hagyjam!
Érzéki csókokat váltottunk, a kezünkkel bebarangoltuk egymás testének minden zegét-zugát. Megint elöntött a nedvesség. Hatalmas falloszát odaillesztette a hüvelyemhez, és lassan belémhatolt. Nagyon gyengéden csinálta, kellemetlen volt, de nem fájt. Sőt, Egyre kellemesebb érzést keltett bennem.:) Növelte a tempót, s a szájába vette a mellbimbómat. A kettő együtt már sok volt nekem, nyögdécselni kezdtem és testünk összesimulva ritmikusan mozgott. Éreztem, hogy hamarosan elér az orgazmus. Szinte egyszerre élveztünk el...

Összebújva aludtunk el. Életem egyik legszebb éjszakáját töltöttem vele. Négy hónapja járunk, és még mindig ugyanolyan szenvedélyesen szeretjük egymást.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Most akkor konkrétan, mi is a véleménye magának erről a méret-vitáról, kedves Piros(?) Pille kisasszony, ha volna szives ezt megírni, nagyon hálásan megköszönném.
Piros Pille ·
Tisztelt tanárúr Úr.
Fontosnak tartom leszögezni, hogy én semmilyen méretvitába nem bonyolódtam ez oldalon. Én az sz-ek számáról, kevés vagy számos voltáról nyilatkoztam.

A méretekről.
Alant emlegetik mind az írásban szereplő fiatalember magasságát, mind hímtagjának méretét, és érintőlegesen DRAEMER lelkitársam ugyanezen szervének mérete is szóba került. Ehhez a témához ismeretek hiányában nem tudok hozzászólni - máminnt, hogy "csak átlagos, vagy tán még az se" -, a főhősét azonban elfogadom, hogy hatalmas és ágaskodó férfiasság. Hisz a szerző véleménye a mérvadó, saját gusztusom itt alig nyom a latba, és egyébbként se jutna eszembe
az irodalom szintjén akadályozni a szubtilitást.

Kitüntetett figyelmét véleményem iránk köszönve:
Még mindig Piros Pille

tanárúr ·
Jaj Kedves Pille Kisasszony, először is hát nagyon örülök, hogy tényleg piros. Másodsorban nehogy megsértődjön itten. Harmadszor meg írnék magának egy emilt, ha nem bánja és ad egy címet.
Piros Pille ·
Eszemben sincs megsértődni. Úgy látszott? Csak megnevettetni akartam.
Várom az emiljét.
pirospille@freemail.hu

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: