Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanár úr 2

A hétvégi túra után mindenki fáradtan kezdte a hétfőt. Aznap eredetileg nem is lett volna óránk az osztályfőnökkel, de mivel a földrajz tanár hiányzott, ő jött be helyettesíteni az utolsó órára.
- Mi a helyzet emberek, kipihenték a túrát? -kérdezte.
- Neeeeeeeem!!! -üvöltötte az egész osztály.
- Na, lássák kivel van dolguk, haza mehetnek! -mondta mosolyogva, majd rám nézett-Ön itt marad!
- Én, aztán miért? -kérdeztem értetlenül.
- Majd megtudja! Ellenőrzőjét készítse elő. -mondta szigorúan.
Hirtelen nem kapcsoltam, hogy mi a fenét akar tőlem, de aztán leesett a tantusz- a hétvégéről akart velem beszélni.
Mindenki kiözönlött a teremből. Ketten maradtunk. Csend volt. Oda lépett az ajtóhoz, majd becsukta.
- Mi a helyzet? -kérdezte.
- Mire vagy kíváncsi?
- Megbántad?
- Nem, egyáltalán nem... csak... -belém fagytak a szavak. Nem tudtam semmi értelmeset kinyögni. Csak arra tudtam gondolni, hogy legszívesebben most azonnal leteperném, és őrülten szeretkezni kezdenénk.
- Igen, kicsit furcsa nekem is a helyzet, de nagyon szívesen megismételném. - mondta, s közben közelebb lépett hozzám.
- Igazán? Jó volt velem? - kérdeztem, majd lehúztam a kardigánom zipzárjáz.
- Na mit gondolsz?

Ahogy kimondta, nyílt az ajtó. Egy takarítónő lépett be.
- Elő ne forduljon többet, hogy az órán SMS-t ír, megértette? ! - kiabált rám hirtelen, hogy a takarítónő is megijedt.
- Jó! Megértettem! És most adja vissza a mobilomat! -kiabáltam vissza.
A takarítónő azonnal ki is ment.
- Ráérsz most? -kérdezte?
- Igen.
- Feljössz hozzám egy kicsit?
- Nem bánom. -feletem suttogva, majd egy puszit nyomtam a szájára.
- Sétálj el a hídig, oda megyek érted autóval, körül-belül tizenöt perc múlva!
- Rendben.
Úgy is történt. Felvett a hídnál, majd elindultunk a lakására. Már az autóban éreztem, ahogy lábam közt elönt a forróság. Nem sokára megérkeztünk, majd felmentünk a lakására.
- Kérsz inni valamit?
- Nem, köszönöm.
- Akkor, mihez lenne kedved? -kérdezte, majd közelebb lépett, és átölelt.
- Hmm... Egy kád forró víz jól esne, persze csak ha te is velem tartasz! -feletem.

Nem válaszolt semmit, csak elindult a fürdő felé, és vizet engedett. Nem sokára vissza is jött, és közölte velem, hogy másszak be nyugodtan a kádba, ő is jön nem sokára, csak még van egy kis dolga. Nem ellenkeztem, bementem a fürdőbe, levettem ruháimat és beleültem a forró vízbe. Néhány perc múlva Balázs is megjött, egy üveg borral, s két pohárral a kezében. Ezeket letette a kád mellé, majd levetkőzött, s ő is beült. Szemben voltunk egymással. Mivel nem volt túl sok hely, egyik lábam a vállára tettem, másikat kilógattam, így elé tárult meztelen testem egyrészének látványa.
- Gyönyörűek a melleid! -mondta kissé zavarba jötten, s kezeivel megmarkolta kebleim.
- Mosd meg őket!

Tusfürdőt nyomott a kezére és elkezdte finoman masszírozni melleimet. Bimbóim megduzzadtak, puncim elöntötte a forróság. Kemény farkát éreztem combom belső részén. Képzeletem elém vetítette a képeket, ahogy vadul szeretkezünk, testünk egymásba olvad. Balázs közben aktívan csipkedte egykik ezével a mellbimbóim, másikkal csiklóm dörzsölte.
- Igeeen, csináld még! -sóhajtottam fel.
- Élvezed? - kérdezte mosolyogva.
Halk zihálással adtam tudtára, hogy nagyon is élvezem amit csinál.
- Gyere, menjünk inkább be a szobába! -javasolta.
Bólintottam. Kiszálltunk a kádból, gyorsan megtörölköztünk, és a hálószoba felé vettük az irányt. Leültem az ágyszélére, Balázs elém állt. Nem tudtam ellenállni, hogy ne ízleljem meg merev pénisze ízét. Nyelvem hegyével picike köröket írtam le a makkján, kezeimmel pedig a golyóit masszíroztam. Beletúrt a hajamba, és felsóhajtott. Erre tövig bekaptam a kemény falloszt. Egész teste beleremegett, ahogy erősen megszívtam. Néhány perc múlva a hátamra fektetett, és rám feküdt. Finoman megcsókolt, én közben lábaimmal átfontam derekát. Éreztem farkát, ahogy neki dörzsölődik nedves puncimnak.

Belemarkoltam a fenekébe, hogy tudassam, megőrülök, ha egy percen belül nem hatol belém. Szerencsére vette az adást, és már éreztem is, ahogy lassan bevezeti farkát puncimba. Erre mindketten felsóhajtottunk. Ritmikusan mozgott, amit rettentően élveztem.
- Szerteném, ha lovagolnál rajtam! -mondta.
Egy pillanat alatt helyet is cseréltünk-felülre kerültem.
Finoman mozogtam föl-le. Nagyon élveztük mindketten. Egy kicsit előrébb dőltem, s megcsókoltam. Balázs közben bevezette mutatóujját a popsimba, és lassan ki-be húzogatta. Néhány perc múlva megfogtam farkát, és áthelyeztem a popsimba. Hangosan felnyögtem, mikor Balász erőteljesen mozogni kezdett. Pozíciót váltottunk. Négykézlábra álltam, ő hátulról hatolt belém. Egyik kezével a fenekem markolászta, másik kezével egy hirtelen mozdulattal megragadta hajam, és magafelé húzta. Már nem kellet sok, ahhoz, hogy elélvezzünk. Néhány erőteljesebb döfés után elértem a csúcsra. Testem beleremegett, és hangos nyögések hagyták el ajkam. Balázs is gyorsan kirántotta belőlem merev farkát, és verni kezdte. Megfordultam, ő pedig a melleimre élvezett. Lihegve, kipirult arcal omlottunk az ágyra. Pár perc elteltével kimentem a fürdőbe, hogy letöröljem melleimről az ondóját. Vissza felé elhoztam azt az üveg bort a két pohárral, amit még Balázs hozott be, fürdőzés előtt.

- Tölthetek? - kérdezte udvariasan.
- Aha, köszi.
Töltött, majd oda nyújtotta a poharat.
- Egészségedre!
- Egészségedre!
Koccintottunk, majd lassan kortyolgattuk a bort.
- Köszönök mindent! - mondta mosolyogva.
- Mosolyogsz... Ezek szerint jó volt?
- Nagyon jó volt! -felete.
- És, hogyan tovább? -kérdeztem.
- Nem tudom. Kezdek kicsit többet érezni, mint csupán testi vonzalom, és ez nagyon megnehezíti a dolgokat.
- Igen, tudom.
- Egy biztos, én szeretnék még ilyen délutánokat. A többit majd meglátjuk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vivienne ·
Hát nagyon szépen köszönöm :grinning:

Morgan Le Fay ·
Figyelj, a sztori maga jó, de figyelj kicsit jobban a helyesírásra! Gondolok ott az igekötőkre, meg vannak furcsa egybeírásaid is... Ha egy kicsit jobban átnézed, sokat tudsz javítani rajta. Meg aztán nem tudom, mennyire az irodalmiság a lényeg itt, mert a fogalmazás néhol elég gyenge.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: