Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szürke hétköznapok...

Vége a tanításnak. A busz tömve..., mozdulni sem lehet a nagy tömegben. Körülöttem sok-sok ember... Arcukon fáradtság. Mindenki a holnapi napra, vagy talán az otthon levő gyerekekre gondol. Néha egy-egy kacagás, egy párbeszéd töri meg a csendet.
Mellettem középkorú néni áll, szatyor a kezében. Mereven bámul ki az ablakon, egy-egy arcizma néha megrándul. Végre vége a nehéz napnak, hazamegy családjához, gyermekeihez...
Igen, de holnap minden kezdődik elölről... Megálló... A néni leszáll, és gyors léptekkel indul el egy kis ösvényen.
Elgondolkodom... Hány és hány ember mellett haladok el naponta és fel sem merül bennem a kérdés, hogy az illető boldog-e vagy éppen szenved... Hát de...mit is érdekel engem egy idegen ember? Hány és hány koldus mellett haladunk el nyugodt lelkiismerettel, elfordított fejjel anélkül hogy lehajolnánk hozzá...

Igaz az, hogy az embereket már minden hidegen hagy?
Egyszer egy szomorú eseménynek voltam tanúja. Egy öreg bácsi rosszul lett a buszon. Mindenki jól megbámulta....és kész... Ennyi... Senki nem adta át helyét, senki nem segített neki..., senkit nem érdekelt mi lesz az öreg bácsival. Hát minek is? Hisz egy idegen ember, nem?!

Próbálom összegyűjteni gondolataimat...Még két megálló és otthon vagyok.
Hirtelen ordibálás szakítja meg a csendet. Egy jómódú, kalapos hölgy veszekedik egy diákkal. Hát hogyne veszekedne, amikor a "szemtelen" diák nem képes a táskáját levenni a hátáról. Aztán ismét csend lesz. Végig nézek a sötét arcokon, és az a benyomásom, hogy mindenki nyakig van az élettel, mindenki megunta már a monotonságot... Talán nem ez az én világom...
Leszállok a buszról... A busz a sötét, szürke arcokkal tovább halad. Integetni kéne, hisz többet nem látom őket, de tudom..., hogy a holnap, a holnap egy újabb szürke hétköznap,...holnap majd újabb szürke arcokkal találkozom, holnap elölről kezdődik minden...
Hasonló történetek
4220
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3812
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Annyi minden más kategória van, nemrossz, h neked a "gusztustalan erotikus" ugrott be. Jójó, nem piszkálódom...
Arikon, nem ferences szerintem. Csak tanuló filozófus.
:)

oldherold ·
osztom arikon és nevemsenki véleményeit, minden megnyilvánulását...

gusztustalan erotikus? :smile:

jajistenem....

gusztustalan erotikus....

:smile:

jajistenem-istenem...


egyébként lehet, hogy az öreg néni a buszon, kezében nehéz szatyor, arcán az élet súlya, szemeiben a az élet elmúlása, lehet hogy az öreg néni épp azon mélázott, kezében a nehéz szatyor, s bőrén olcsó szappan illat, hogy hazamegy...
és leszopja a papát....

nem?
oldherold ·
fingom nincs, mi az az arikon.

?
Arikon ·
Ajjé gondoltam.
De a hangzása szted fiús?
oldherold ·
a hangzása, nekem, olasz studientének, hát, kurvára uniosex. egyébként, most hogy így ízlelgetem, arikon, nincs egy ilyen folyó valahol? meg rubicon, ez is beugrott róla, de ezt sem tudom most előkotorászni az agyamból, hogy micsoda. ja, meg az még eszembejutott, hogy

alleah acta est
a kocka el van vetve

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: