Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sztárra bukva 2

- Rajz után mi lesz? – kérdezte Amy Lizzytől, amikor már az óra javában tartott.
- Asszem matek. – felelte. – Még mindig nem tudod az órarendet? – kérdezte furán barátnőjét.
- Hát nem, de nyugi talán júniusra simán az agyamba vésem. – elmosolyodtak.
- Talán.
- Á, nem hiszem. Áldás lenne, ha olyan jó lenne a memóriája, de mint tudjuk; Amy nem egy elefánt. – szólalt meg a mögöttük ülő fiú.
- Pete! – kiáltották egyszerre a lányok.
- Na most mi van? – értetlenkedett.
- Tudod, néha, ha befognád azt a nagy szádat, akkor a világ sokkal boldogabb lenne. – felelte Amy ingerülten.
- Csak nem fáj az igazság? – kérdezte mosolyogva Pete.
- Milyen igazság? Igenis jó a memóriám. – durcáskodott. Karját maga elé fonta és mogorván bámult maga elé. Egy büntetésen gondolkodott. Egy Petenek szánt büntetésen.
- Azért nem kell tagadni… Á! – kiabálta.
Nem tudta befejezni a mondandóját, mert Amy megdobta egy radír darabkával.
- Vigyázz! Aki sérteget engem, annak a ellátom a baját. – mosolyogva figyelmeztette haverját.
- Juj, most megijedtem!
Amy elővett egy másik radírt és készült azt is Petehez vágni.
- Oké, oké! Értem. Nem mondok semmit, csak kérlek, kedves , aranyos Amy kíméld meg az életemet. – esedezett.

Lizzy mosolyogva nézte végig ezt az egész jelenetet. Most együtt röhögtek. Hamar eltelt az óra hátralévő része. Szünetben mind a hárman célba vették a matek termet, de előtte elmentek szekrényeikhez, hogy kivegyék a matek órához szükséges könyveteket.

- Sziasztok! – köszönt nekik Jakson.
„Jakson Smith 17 éves, de nem sokáig, mert 1 hét múlva egy évvel többet tudhat magáénak. Ő is gitározik. Tiszta jó fej gyerek. Magas, izmos, nagyon helyes. Olyan a haja, mint Zac Efronnak annyi különbséggel, hogy Jakson fekete hajú. Nagyon sokan szeretik, főleg lányok. Egy kis túlzással még népszerűnek is mondható. Van egy barátnője, akiért teljesen odaáig van. Persze a csaj is érte. Habár ki ne lenne teljesen belezúgva egy állatira helyes pasiba? Ráadásul nagyon rendes is és figyelmes. Persze számomra és Lizzy számára csak barát és semmi több. Nagyon sok barátja van. Neki köszönhetjük a fellépéseinket, persze ami csak kisebb kávézókban van, de ez is valami. Ja, majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy Pete unokatestvére.”
- Szia! – köszönt egyszerre Amy, Lizzy és Pete.
- Mizujs?
- Semmi kül. Amy kapott egy karót töriből. – közölte önelégülten Pete.
- Hát igen, és ezt muszáj volt elmondanod. – Amy gyilkos tekintetett vetett barátjára, jelezve neki, hogy bújjon el vagy eddig élt. – Tudod Pete, néha igazán „megálljt- t” parancsolhatnál a szádnak, mint például most.
- Azt várhatod tőle. – mondta derűsen Jakson. – Számára ez túl nagy feladat.
Mindenki nevetett kivéve Petet, aki kicsit durcáskodott az előbbi megjegyzésen, de nem sokáig, mert hamarosan ő is velük nevetett.

- Figyeljetek, nem tudok elmenni a mai próbára. – zökkentett ki mindenkit a jó kedvéből Jakson.
- Mi?! – kiáltották egyszerre.
- Bocsi, de tanulnom kell. Nem sokára elkezdődnek az év végi vizsgák és nem állok valami jól. – magyarázkodott.
- Még csak április van. Nem érne rá egy kicsit később a tanulás? – kérdezte Lizzy
- Sajnos nem. Nagyon nem tudok semmit. – mondta leverten.
- De szombaton lesz a fellépésünk! Ráadásul még verseny is lesz! – háborodott fel Amy.
- Tudom, tudom és sajnálom.
- De ez fontos, ha nyerünk, akkor egy tehetségkutatóba is elmehetünk nevezési díj nélkül. Szóval ez sokat számít nekünk.
- Szerdán megyek. És nyugi nélkülem is tudtok próbálni.
- Igen? És mégis hogyan?
- Hát odaképzelitek majd a jelenlétem. – fogta viccesre.
- Ez nem vicces. – próbált Amy nem nevetni, de nem jött össze neki a dolog. Mindannyian elnevették magukat, majd Amy megszólalt.
- Oké, de szerdán, csütörtökön és pénteken jössz! Ez parancs.
- Igenis kapitány. – és Jakson tisztelgett egyet.

- Sziasztok! – köszönt Jakson barátnője, Britney, majd lesmárolta a pasiját.
„Britney Morgan korban velem egy korú, annyi különbséggel, hogy 9 hónappal hamarabb jött a világra, mint én. Jakson barátnője és az évfolyamtársa. Hosszú szőke haja van egy kicsit alacsonyabb, mint Jakson, vékony. Amolyan pláza cica stílusa van, de jó fej. Ráadásul okos is. 4,5 felett van az átlaga. Sokat segít Jaksonnak a tanulásban, legalább is ők ezt mondják, de ki tudja, hogy mi az igazság. Mindig eljön a próbákra, ha éppen nincs valami más dolga és nagyon barátságos.”
- Szia! – köszöntek.
- Milyen órátok lesz? – kérdezte Amyéktől.
- Matek. Nektek?
- Fizika. – felelte nem éppen lelkesen. – Mit csináltok pénteken?
- Hát próbálunk. Miért?
- Pénteken lesz egy beach buli. Van kedvetek eljönni? – kérdezte felvillanyozva.
- Hát nem tudom. Bocsi, de próbálnunk kell, mert szombaton verseny lesz. – mentegetőzött Amy.

- Egy kis kikapcsolódás igazán nem ártana Amy. Már hetek óta készülünk erre a versenyre. Legalább pihenjük ki magunkat. – próbálta győzködni Lizzy.
- Nah jó. Akkor elmegyünk. Köszi a meghívást.
- Ugyan, nincs mit. Nagyon jó lesz, állítólag élő zene is lesz.
- Király. – kapta fel a fejét Pete. – Akkor semmi pénzért nem hagynám ki.
- Fú, mindjárt becsengetnek. Nekünk most menni kell. Sziasztok. – mondta Jakson és sietve elment barátnőjével.
- Sziasztok! – felelték a többiek.
- Szerintetek sikerülni fog neki? Mármint Jaksonnak a tanulás? – kérdezte Pete.
- Hát, ha Britney korrepetálja, akkor nem. – mondta Amy.
Mind a 3- an elnevették magukat.
- Na jó. Szerintem haladhatnánk a terem felé. – utasította őket Lizzy.
- Oké. – mondta Amy és Pete.
Épphogy elindultak, máris megszólalt a csengő, jelezve, hogy elkezdődött a 3. óra.
Hasonló történetek
5391
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4154
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tatjana ·
..Őszintén, hány éves vagy? 11? 12?

Sam Montgomery ·
:frowning: ennyire rossz lett?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: