Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszter

Sziasztok

Most egyik szilveszterezésünket osztanánk meg veletek. Másfél éve voltunk együtt ekkor. Helyet és személyt most nem említenénk. Legyen elég annyi, hogy barátnőm osztálytársánál voltunk szilveszterezni. Úgy volt, hogy a barátnőm, a barátnője, meg én leszünk hármasban, de lehet, hogy feljön a volt barátja is. Előtte való nap már bevásároltunk, vodkát, pezsgőt, meg némi harapnivalót. 21 óra körül értünk oda aznap. Az édesanyja még otthon volt, de nemsokáig, mert ment dolgozni. Elpakolásztunk mindent, bekapcsoltuk a magnót, s leültünk a konyhába dumálni+iszogatni. Olyan 10 körül csöngettek. A volt barátja volt az. Leült közénk a konyhába, de hivatkozott, hogy nem marad sokáig, mert mennie kell majd dolgozni. Egy kocsmában "kidobó".

Elkezdtünk iszogatni, majd egy kis idő múlva arra lettünk figyelmesek barátnőmmel, hogy ők ketten elvonultak a szobába és becsukták az ajtót. Mi kint maradva a konyhán, dumálgattunk, meg fantáziáltunk, hogy mit is csinálhatnak. Egy 15 perc múlva kijöttek, csapzottan, s tagadtak mindent.:))
A srác 11körül mehetett el. Utána, unaloműzésképpen beültünk a nagyszobába, s elkezdtük nézni a tévét. éjfélkor, kibontottuk a pezsgőt, mindenki körbetelefonált mindenkit, majd beindult a buli.

Azt hozzá kell tennem, hogy a ház panelház volt, fenn a harmadikon voltunk. Belülről balra a konyha, szembe a lány szobája, és onnan nyílt a nagyszoba.
Szóval, ittasan mit csináljon két lány és egy fiú? Hát elkezdtünk üvegezni, felelsz vagy merszet játszani. Próbáljátok ki nagyon jó, s nem csak gyerekkorban.
Közben egyre több pia fogyott, egyre forróbb lett a hangulat. Már nem a félszet választottuk, hanem a merszet. Idiótábbnál idiótább feladatok.

Csak néhány ízlelő:
Barátnő: - Melltartóban lemeni a ház elé, és kiabálni, hogy baszni akarok. - Csókolózni a barátnőmmel. - Vonaglani a plüssmacin egy szál bugyiban. Stb
Barátnőm: - Nyelvel izgatni barátnője hasa alatti részét. - Orgazmus színlelése. Stb
Én: - Sztriptíz zenére, teljesen levetkőzni. Hát mondanom se kell, már az előzőek, meg a tudat miatt már állt "pic-Úrom".

Szép lassan levettem magamról mindent, majd elkezdtem barátnőm előtt kavarni. Ő erre elkezdett velem játszani, ami fura volt, főleg, hogy egy harmadik is néz minket. Egy kicsit játszott vele, majd abbahagyta, és felöltöztetett a szemeivel.
Olyan hajnal háromig játszottunk, meg iszogattunk. Mikor már kimerültünk az ötletekből, elmentünk lezuhanyoztunk, és irány az ágy.

Miénk volt a nagyszoba, mert ott franciaágy volt. Pólóba meg bugyiba volt a barátnőm, én meg boxerba. Lekapcsoltuk a lámpát, vártunk úgy húsz percet, és ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Barátnőm elkezdett játszani "picúrral" én meg nuniját kezdtem el simogatni, ujjazni. Mikor már nem bírtuk tovább, hogy nem nyekeregjen az ágy annyira,:) a hátára fektettem, én meg félkeresztben előtte elfeküdtem. A lábát áttettem a derekamon, így könnyen be tudtam hatolni, az amúgy is tocsogó nunijába. Egyik kezemmel a mellét masszíroztam, a másikkal meg a csiklóját dörzsöltem, azt az édes kis mazsolaszemet, ami már olyan kemény volt akkor, mint egy meggymag. Ő közben próbálta a fenekemet megmarkolni, és így diktálni égy mohó, vad tempót. Mikor már nem bírta a hangokat magában tartani, a melléről elvette a kezem, és azt kezdte el harapni. Közben még mindig dörzsöltem csiklóját.

Nagy harapások közben elélvezett, de nem maradt abba. Jött a második, harmadik, és aztán egybefolyt az élvezése. Közben valahol én is elmentem, és míg mozogtam benne úgy egy percet, addig szinte folyamatos orgazmusa volt. Mikor abbahagyta, csak volt feküdt, mint űzött vad, mikor megpihenhet. Megtöröltem magam, majd szépen őt is. Összebújtunk, és elaludtunk.
Azóta sem tudjuk, hogy hogy lehetett olyan hosszú orgazmusa.
A barátnővel már nem tartjuk a kapcsolatot, de nem a történtek miatt.

Foly. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
cszsofa ·
Ez egy összecsapott fogalmazás. Nekem nem tetszik. A végén a kifejtés lehetett volna bővebb is.
Remélem a következő jobban sikerül!

BeePee ·
Hy!
Hát igen. Rég volt, nem összeszedett, de nem is lehet teljesen emlékezni az egészre.
Ja igen ez nem csak az én írásom, barátnőmmel ketten írjuk őket. A vége meg azért nincs kifejtve, mert ott már nem igazán emlékszünk mindenre.:))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: