Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem-sex-mi jöhet még?!

Sosem izgultam még fel annyira, amennyire a múltkor. Ott volt a barátom, Zsolt, és a barátnőm, Timi. Hármasban töltöttük el az unalmas délutánt, ami adatott. A szüleim távol voltak, és így engedélykérés nélkül feljöhettek a barátaim.
Mint mondtam, hárman voltunk. Zsolt és én egymásnak bújva feküdtünk, míg Timi törökülésben ült melettünk, és úgy néztük a TV-t.

Egy szexfilm ment. Zsolt izgatta a combomat, amitől már nedvesedtem. Aztán elkezdtünk csókolózni, elég hevesen. Timi ránkfigyelt, de nem csinált semmit.
Aztán csak úgy minden bevezetés nélkül, teljesen elfeledve, hogy Timi is ott van, Zsolt szétgombolta az ingemet, majd a melltartómat, végül meg levette a bugyimmal együtt a nadrágomat. Rámfeküdt, és lehúzott sliccéből elővette ágaskodó falloszát, és belémhatolt. Nyomta, nyomta elém, egyre hevesebben. Én nagyon élveztem. Hagytam, hogy teljesen az övé legyek. Falossza ki-be járt bennem, egyre mélyebbre. A szőnyegbe kapaszkodva fel-fel ült, hogy minden irányban mozgathassa bennem farkát. Éreztem, hogy teljesen önkívületi állapotban van, ahogy dugott engem. Halkan nevetgéltem, ahogy élveztem a szenvedélyét.

Majd elélvezett. Izmait megfeszítve nyomott egy utolsót, és megfáradva lehuppant mellém. Farka nem akart kijönni belőlem, de kivette kézzel. Ott feküdt mellettem a hátán, égnek álló farokkal. Rá akartam ülni, mert én még nem elégültem ki, de Timi nem hagyta. Láttam, hogy ő is le volt öltözve. Érzékien megsimogatta a melleimet, majd ujjazni kezdett. Zsolt azt mondta, hogy térdeljek le. Hátulról kezdett kefélni, Timi meg alám mászott, és a melleimmel játszadozott. Zsolt megint nagyon heves volt, és kétszer el is mentem. Majd miután lemászott rólam, én ráfeküdtem Timire, és ujjazva ritmikusan mozogtam rajta.

Nagyon élvezte. Addig Zsolt megint dugni kezdett. Így aludtunk el, és nem is tudom meddig szeretkeztünk!
Hozzászólások
További hozzászólások »
agent1 ·
Érdekes ember lehet ez a Zsolt.
Rajtad fekve, a szőnyegbe kapaszkodva többször is felült. Talán ezen nevettél. De a méret sem semmi lehetett, ha melléd huppanva benned maradt és nem akart kijönni :smile: . Azért mi is jót nevettünk. Csak "hajrá"!!!

Fuse ·
He-he! Le volt öltözve? Nem tudta kihúzni? Primitiv!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: