Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szavazás, politikai huncotkodás..

Angyalkám, drága, kedves bogárkám!
- Na mondd! Csak nincs valami baj?
- Az van bőven, de menni kéne szavazni, tudod akik majd kormányoznak, csak néha ide-oda csapódnak!
- Jobbat is el tudnék képzelni!
- Tisztában vagyok vele, de ez állampolgári kötelességed, mellyel élni kell, s zsebedből a pénzt veszik el.
- Átöltözök és indulhatunk!

A fülkénél állva, melyet függöny választ el, tudom nem kényszer, de itt vagyunk, egymást karöltve besompolygunk.
- Nem külön kéne? Mert azért ez titkos, bizalmas!
- Ugyan, ne törődj ezzel, hisz nincsenek titkaink pláne egymás, no meg ország világ előtt!

Szűk a hely, kezünkben a cetli, X-et kéne rakni. Jól átgondoltan körbe kéne ezt járni, de Ő meg olyan szexi, itt sem tudok ellenállni.

- Hol a toll?
- A madzagon, de egy nálam is van, csak azzal nem írni kell!
- Ne kezd kérlek! Pont itt, s pont most?
- Ha egyszer áll a cerka, tegyük be a tolltartóba! Naaa!
- Te hülye vagy!
- Ezzel nem mondtál újat, mutasd a bugyidat!

Nevetgéltünk a fülkében, de én komolyan gondoltam, s már combján matattam, másik kezemmel nyakát simogattam, ajkammal ajkát csókoltam, nevetést fojtva. Próbált ellenállni, én már nem is tudtam gondolkodni, erősebb a vágyam, szeretni akartam. Pont most. Pont itt.
Szoknya, de sehol a harisnya, mintha ő is titkon ezt akarta. Végig jártak ujjaim, combja tetején, fel a fehérnemű csipkés széléig, ujjaim kopogás nélkül hatoltak be, sóhaja mélyült el a fülemben, egész aprókat haraptam ajkaiba, szememben vágyam tükröződött, akár az övében.
Füléhez hajolva, fülcimpájához értettem érzéki, telt ajkaimat, s szavakat suttogtam..
- Mennyire Szexi Póz!
- Férfiasságom Ingerlően Dagad, Engedd, Szeresd!
- Megőrjítesz Doromboló Felsóhajtásaiddal!
- Szemérmességed Dörzsölni Szeretném!
- Felteszlek, Kívánlak, Gombolkozom, Pszt!
- Kezem Dombos Nedvességed Pisztergálja.
- Most Ingerlem Éppen Pimaszul!
- Centrumát érintem!
- Munkások várakoznak odakint! Sietnünk kell!

Beteszem, türelmetlen vagyok, de X-et majd hova rakok? Ez most nem fontos, kéjes illatok terjengnek, kezemmel fogom be ajkait, nehogy hangokat hallatva, a tömegeket idevonzva, húzzák el a függönyt. Aprókat mozogva, csukott szemeket látva, gyönyört fakasztva szeretnék vele beteljesedni, hisz annyira jó Őt érezni, s így mindent kizárni. Kezével fenekemet simogatja, enyhén nyomkodva segíti beljebb a mozdulatokat. Nyakát csókolgatom, halkan adom ki minden sóhajom, nagyokat nyelve, utazok egy másik helyre, testi édenkertbe. Pulzálás, férfias pumpálás, egyre jobban közeledem, még húzni kéne, de nem tudom. Élvezve, élvezkedve adom magam a beteljesülésnek, gyümölcsömnek. Túl hamar, túl gyorsan jutottam el, azért ő is élvezte ezeket a perceket, még ha nem is érezte azt, amit én. Egymásra mosolygunk, ideje távoznunk. Szavazni kéne, de hol vannak a lapok?
- Az asztalon voltak, hova lettek?
- Oda ragadtak a fenekedre!
- Upsz, legközelebb vigyázz azért!
- Akkor válasszunk.
- Mégis kikre? Melyik lenne a jó?
- Maradjon ez a póz? Engedjük dagadni a másikat?
- X

velvet soap
Hozzászólások
További hozzászólások »
HarcI@Kakas ·
talán ez az egyetlen történeted ami nem... ricinusolaj. Ami... :sleeping:
velvet_soap ·
A ricinust nem kötelező kortyolni ám kakaska, hogy tudja az xxx-től sem lesz jobb az ember gyomra, de köszönöm, hogy csőrét idetolta. :smile:
HarcI@Kakas ·
Amikor... írsz olyanokat... amilyeneket. Akkor. Szóval gondold el.. mekkora a Jupiter. Én mindig.. belegondolok. Tudtad hogy nagy?
velvet_soap ·
Tudtam, de én nem is akarom elérni, sem a pályáján keringeni, sőt még landolni sem.
A nagyság sem vonz, amúgy is Kiss vagyok, ezért olyat írok, ami velem kapcsolatos, s belőlem fakad, ha azt mondod mindezt gondoltad, akkor a kérdésed szegezd magadnak. :wink:

Ayame ·
Na de kérem a szavazás hol maradt :smile: :smile: Na jó értem én és ez sem rossz modja a dolognak alig várom a többit milyen helyek lesznek még itt :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: