Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Skin so cold...

Az öblös üvegpohár száraz oldalát lassan vizes csillogásúvá teszi a vérvörös, ám hideg és híg száraz bor. Ahogy kezed kezemhez ér, jéghideg és mintha reszketnél. Talán csak én érzem úgy, talán a bor illata mámorít. De a hideg biztos, szinte ijesztő, attól lett ily fagyos, amit mondtam. Könnycsepp, csillogva cseppen az üvegpohár talpára, jéghideg.

Csend, nem szól senki, a sóhaj elhalt, a könnyek hangtalanok, ordít a némaság. A szemed könyörög, én haldoklom, de pillantásom nem felel. Nem utál, nem szeret, csodál s elfelejt. A felejtés homály, az éj harmatos, az új nap bíborvörös hajnala emléket teremt: az életünk.

Csukott szemmel nézem, ahogy elmész. Érzem, ahogy a hideg eltűnik, de vele együtt egy olyan tűz is, ami nem lesz még egyszer. Nincs több könny, ne sírj felejtés! Virrad még szebb nap!

Lobban a láng, a cigaretta füstje körbevesz, ez már az a homály? A szív megnyugszik, az elme pihen, a lélek sikolyát nem hallani. A bőr forró, a szív dobog, egy sóhaj; a hidegben néhány pillanatig észlelhető a lehelet majd semmivé tűnik, örökre.

S az izzadt kéz megcsúszik, felhördül az ajak, a nedves üveg zuhan, a pohár törik, a szilánk repül, vág, a könny újra zokog, egy meghal s én a szilánkok között sírok.


Hasonló történetek
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Violence ·
Khmm..Öröm téged itt is látni BlackX:)
Amit írsz az fantasztikus mint mindig... :heart_eyes: :frowning: :hushed: :no_mouth:
Rose BlackX ·
Köszi, Vio...téged is megtaláltalak ám :) :heart_eyes:
Violence ·
Szívesen:)
Olyan ez a történet mint egy dallam.. ahogy olvasom mintha egy dalt hallgatnék..Nagyon szép, így tovább!!! :wink:
Rose BlackX ·
nah, akkor jöjjön a meglepi, a Skin so cold eredetileg a Lacuna coil- Cold című számának első sora... Érdemes meghallgatni, gyönyörű szám... :innocent:

lotta ·
Most járok először ezen a honlapon, és ezt olvastam először...asszem jó kezdet.
hömpölyög, szívbe markol..és nagyon-nagyon igaz.
grat...
továbbá igényes, ami nekem elég fontos. :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: