Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reggeli ébresztők

Pavlovnak... meg a többi olvasónak

A Jutalomút c. írásomhoz kapcsolódnak ezek a történetek is. Ezek különálló irományok, általában „reggeli ébresztőként”, hangulatba hozónak írtam őket a kolléganőm számára. Így csokorba gyűjtve talán kicsit tömény. A végén néhány „szösszenet” a levelezésünkből, illetve néhány írás tőle (ha úgy tetszik, válasza).

A végkifejlet rövid volt és izgalmas, de ehhez több idő kellene leírni.

Reggeli ébresztők

Szombat este, diszkó. Aktuális barátoddal mentek, jó a hangulat. Ő találkozik egy régi barátjával, aki neked is szimpatikus, már első látásra. Dumáltok, iszogattok. Felmerül az ötlet, hogy otthon kisebb a zaj és olcsóbb a pia. Hozzátok mentek, tovább fogy a martini és a \"Jéger\". Az új ismerős kimegy a konyhába, és mire visszajön, ti egymásba gabalyodtok, de erősen: rajtad már csak fehérnemű van (a két domb már ebből is kilátszik), és barátodon is csak egy alsó tartja vissza feszülő rúdját. Egy pillanatra megálltok, de már muszáj folytatni. Ő leül egy karosszékbe, kukkol. Rólad lekerül minden, de te sem tétlenkedsz. Franciáztok, mikor észreveszed, hogy a kukkoló is erősen dolgozik meredező szerszámán, ami csillog a tévé fényében. Te megsajnálod, figurát váltotok. Barátod hanyatt fekszik, te neki háttal ráereszkedsz fullánkjára. Intesz a srácnak, ő egy pillanat alatt levetkőzik és eléd áll. Kezed dolgozni kezd, tíz ujj fokozza gyönyörét. Szádba csúsztatod, miközben egy másik dorong dolgozik benned. Csodálatos. Újra váltás: négykézláb ereszkedsz, barátod hátulról dolgozik benned, te a hanyatt fekvő srác fölé hajolsz, le-fel mozgó hajkoronád mutatja a gyönyör tempóját. Összenéznek, egyszerre mozdulnak. Mire feleszmélsz, a barátod térdel előtted, de ágyékod sem marad üresen: belécsúszik egy másik kéjrúd. Szádban ízorgia tombol, ahogy saját nedvességedet nyalogatod le barátodról. Tested vonaglik az orgazmustól, de a fiúknak sincs sok hátra: először a srác spriccel tele, majd barátod lép át az immáron teljesen átnedvesedett nyílásodhoz. Pár mozdulat, és dupla adag van már benned....

A kellemes estét követően hajnali álmomban egy gyönyörű, vörös hajú nővel szeretkezem. Izgalmam egyre fokozódik, s ahogy kezdek ébredezni, érzem, hogy a valóság sem jár messze álmomtól: hajkoronád combomat és hasamat simogatja, ahogy ajkaid újra és újra elnyelik duzzadó férfiasságomat. Ujjaid a két barackmagot masszírozzák, nyelved táncot jár. Én combjaid közé kéretőzök, feltárulnak előttem duzzadó ajkaid, nyelvem újra és újra végigsimítják, tested legérzékenyebb pontját izgatom. Forró nedű csepeg a számba, nyelvemet mélyen beléd fúrom, hogy az illatos méz forrásáig jussak. Eltávolodsz tőlem, bár szomjam továbbra is megmarad. Ráülsz testem közepére, magadba fogadsz, lassan, élvezettel. Ágyékod előre-hátra, körbe-körbe mozog, izgat, de te is nagyokat sóhajtozol. Megmarkolom feneked, együtt irányítjuk a ritmust. Mozgásom felgyorsul, érzem rándulásaidat, végül együtt jutunk fel a csúcsra.....

Már csak egy falatnyi bugyi van rajtad, amikor a két kezednél fogva egy selyemövvel kikötlek az ágy végéhez. Egy könnyű, bordó selyemsállal szemedet is bekötöm, ami tovább fokozza kiszolgáltatottságodat. Először hanyatt fektetlek, végigcsókolom testedet, hosszasan elidőzve a mazsolával koronázott édes halmokon. Lejjebb csúszok, milliméterenként húzom le a parányi fehérneműt, feltáruló bőröd minden négyzetcentiméterét ajkaimmal feltérképezve. A lassú vetkőztetés izgató, mire a háromszögerdőben megbúvó gombhoz érek, orromat megcsapja a nektár bódító illata.

Hasra fordítalak, immáron teljesen meztelenül. Én is ledobom utolsó ruhadarabomat, hozzád simulok, érzed duzzadó vágyamat. Gerincedet simogatom, csókolgatom újra meg újra, majd a popsid következik, combod felső része és az illatos virágszirmok, kóstolgatom ízedet. Tested vágyban ég, kívánsz már nagyon. Két kemény párnát helyezek hasad alá, így a két félgömb teljes formáját kiadja, közöttük csillognak a duzzadt ajkak.
Még egy utolsó kóstolás, popsidat önkéntelenül is megemeled, majd egy könnyű strandpapucsot veszek elő. Gyors, apró, de kíméletlen ütésekkel borítom be ülőpárnáidat, te tiltakozol, de ez nem túl meggyőző. Egy perc, és lángvörösen izzik az érintett bőrfelület, így combjaidat széthúzva áthelyezem a célpontot, combod felső és belső részeit sem hagyom ki.

Mikor abbahagyom a finom csapkodást, végigsimítom bőrödet, mintha parázshoz érnék. Jégkockák csörgését hallod, tenyerembe fogom, és égő alfeled hűtöm. Az érzés egyszerre hűsítő és izgató. Ahogy olvadnak, a folyadék összegyűlik a vágatban, végigfolyik szeméremajkaidon, s mielőtt lecsöppennek, nyelvemmel fogom fel. Édes ambrózia!! Te is kapsz néhány félig elolvadt kockát, szomjadat oltod vele. Az utolsó darabot máshova szánom: ráülök combjaidra, és a virágszirmokat kezdem el simogatni. Te menekülnél, de nem tudsz, s mire észbe kapsz, érzed, hogy széthúzom ajkaidat, és közéjük helyezem. Felsikoltanál a kellemetlen érzéstől, de jön a \"feloldozás\": a következő mozdulattal dorongomat helyezem a bejárathoz, és azzal tolom a tested legmélyére. Behatolásom izgató és érzéki, a jégkocka hűs és csípős, a kettő együtt kéjbe borít. Én is élvezem, hiszen forróság vesz körbe, de egy jégkocka érintést érzem csúcsomon.

Kihúzódok, kiveszem a párnákat és megfordítalak. Utasítalak, hogy nyisd ki a szád, s hamarosan egy hűvös tárgy csúszik be szádba: vanília jégkrém. Buzgón szopogatod, hiszen még szomjas vagy, s forróságod hűtenéd. A jégkrém elindul lefelé testeden, nyomában hideg érzés, ami csak pillanatokig tart, hiszen nyelvemmel minden felitatok. Közben finomam rágicsálom a két cukorsüveget, a hideg és a nyelvem kőkeménnyé mereszti bimbóidat. Előre sejted, hogy a végállomás ismét combjaid között lesz, s nem is téved: először nyelvemmel tovább izgatlak, majd jön a hűvös jégkrém. Aztán néhány ki-be mozgás kéjrudammal, majd újra a jégkrém: sosem tudod, mi következi. Végül szádba adom a forró \"fagyit\", s te egyszerre érzed saját ízed, a sós szerelemcseppeket és a vanília ízét. Csodálatos koktél!
Újabb utasítás, most meleg, édes csokoládét csorgatok ajkaidra, te buzgón nyalogatod, és ez a folyam is elindul lefelé. Kicsit talán meleg, de az előző hűs után jólesik, bár tested így is lángol.

Mintákat rajzolok testedre, nektárral keverve kóstolgatom te már csak a kielégülést várod, tested remeg az izgalomtól. Újra kérem, hogy nyisd ki a szád, az íz az most is csokoládé, de a formája különös, mégis ismerős. \"Csokoládéfagyi\", fut át rajtad a felismerés, s ahogy buzgón nyalod rólam az édességet, nyelved önkéntelen tevékenysége kis híján a csúcsra juttat, de nem akarom \"megsózni az édességet\". Ahogy vágyam emelkedik, belemarkolok szeméremszőrzetedbe, finoman ráncigálom, tépdesem, s te nem ellenkezel.

Amikor letisztogattál, ismét megfordítalak, visszakerülnek a párnák, s a strandpapucs is előkerül. Néhány másodperc, s a két félgömb ismét lángol. A szőrerdőből megindul a nektár, s én nem bírom tovább: egy gyors nyelvcsapás, aztán combjaid közé térdelek, s egy mozdulattal beléd hatolok. A második mozdulatomra elélvezel, a további lökések újabb és újabb gyönyörcsúcsokra ragadnak el. Érzed, ahogy testem égő popsidhoz csapódik, ágyékod cuppog a nedvességtől. Kezem előre csúsztatom, markolászom halmaidat, csavargatom a dermedt mazsolákat. Végül én sem bírom tovább, tövig beléd bújva engedem ki kéjnedveimet.

Szaunában pihegsz egy családi panzióban, s mivel rajtad kívül nincs ott más, a törölközőt csak magad alá teríted. Kattan az ajtó, s mire észbe kapsz, egy jóképű srác lép be. Derekára csavart törölköző, izmos felsőtest, láthatóan zavarban. Jól végignézed, majd úgy döntesz, a törölközővel csak legintimebb részedet takarod el. Te az alsó padon fekszel hanyatt, ő melletted fellép a felsőre, ott ül le. Látod, hogy téged vizsgál (nem túl feltűnően), de nem mer kezdeményezni. Nem bírja sokáig, kifut hűsíteni magán, de látod, hogy a törölköző erősen dudorodik elől. Mire visszajön, te teljesen feltárod magad, s ahogy melléd lép, lehúzod róla a felesleges \"ruhadarabot\". Úgy látszik a hideg víz sem hatott rá, érdeklődése irántad szembetűnő.

Rámosolyogsz és néhány intim simogatással meggyőződ róla, hogy tegye a dolgát: eléd térdel, és végigcsókolja testedet. A forróság kívül-belül hevít, teljesen széttárod magad, ő lelkesen kóstolgat. Finoman felhúzod, így pont szembe találod magad férfiasságával: tiszta, csillogó és kívánatos. Simogatod, ahol éred, szétkened a szivárgó \"szerelemcseppeket\". Mélyen szádba veszed, hallod, hogy felhördül, két kezével finoman irányítja mozgásodat.
Ágyékod teljesen átnedvesedik, felállsz és háttal neki előrehajolsz. Ő érti a célzást, mélyen beléd nyomul. A forróság miatt alig mozogtok, de az orgazmus így is elér titeket. Magához szorít, miközben lüktető altestedbe spricceli felgyülemlett vágyát......

Jelmezbálba vagyunk hivatalosak, egy kisebbfajta kastélynak beillő hatalmas házban tartandó buliba. Te francia úrihölgynek öltözöl (mély dekoltázs, széles abroncsszoknya), én egy koldusruhát választok ki a kölcsönzőben.
Nem sok idő telik bele, és ruhád tettekre ösztönöz: besurranunk egy szobába (ahol egy csomó kép van a falon), és kezem már a ruhád alá csúszik. A hely és az öltözék nem igazán alkalmas a szeretkezésre, így letérdelsz elém, kihámozod forró dorongomat, és lelkes simogatásba-nyalogatásba kezdesz. Szorgos tevékenységed nem marad eredménytelen: sebesen mozgó ujjaid közül kispriccelek, a forró cseppek kebleid árkában keresnek utat. Éppen tisztára nyalogatsz, mikor váratlanul lépések közelednek. Felöltözni nincs időm, így szoknyád alá bújok. Két idősebb nénike lép be, és kérdésükre (mit keresel itt), zavartan azt válaszolod, hogy képeket nézegetsz. Közben nem tétlenkedek: tiltakozásod ellenére lehúzom átnedvesedett bugyidat (ezzel elérve, hogy szinte mozdulni sem tudsz), majd viszonozva kedvességed buzgó nyalogatásba kezdek. Nektárod ízlelgetem, ujjaim tested érzékeny pontját simogatják, nyelvemet mélyen beléd fúrom. Vágyad emelkedik, de türtőztetni kell hangod. Közben a nénikék ecsetelik a képek szépségét, és hangos sóhajaidat a képek csodálatának tudják be. Mesterkedésem sikerrel jár: remegő lábakkal, rángatózó ágyékkal jutsz fel a csúcsra, és a két nénike igazán elismerően szól arról, hogy mennyire tudod értékelni a festészetet. Te lihegve bólogatsz, és alig várod, hogy eltűnjenek.

Tárgyalásról jövünk hazafelé, valahonnan az ország túlsó végéről. Késő este van már, az M3-on suhan velünk az autó. Elöl főnökeink, hátul mi ketten.
Észrevétlenül közelebb csúszunk egymáshoz, és miközben Mártiékkal beszélgetünk, ujjaim szoknyád alá csúsznak. Hangod kissé megremeg, ahogy combjaid belső felén motoznak ujjaim, de vevő vagy a játékra. Úgy teszel, mintha megigazítanád ruhádat, közben pedig feljebb húzod a miniszoknyádat, így combjaid széttárhatod, és ujjaim beférkőzhetnek a csipkés bugyid alá. Izgató a helyzet, próbálunk semlegesen viselkedni, beszélgetni, de ujjaim a szőrerdőbe kóborolnak. Nem tart sokáig, mire nektár csordogál mézesköcsögödből, csiklód megduzzad, és én ütemesem simogatom. Tested remegése elárulja fokozódó izgalmadat, fogadat összeszorítva próbálod visszafojtani sóhajaidat. A kérdésekre már csak szűkszavúan felelsz, nem akarod elárulni magad. Közben persze a te ujjaid sem tétlenkednek: cippzáromat lehúzod, ujjaid rátalálnak merev férfiasságomra. Némi üggyel-bajjal kihámozod, és az elsuhanó autók fényében néha szemednek is feltárul a látvány, amit ujjaid újra és újra végigsimogatnak. Le-föl húzogatod a bőrt, a kicsorduló szerelemcseppeket szétkenegeted a feszes fejen. Izgató a helyzet, ujjaim már a forró nyílásban matatnak, megtalálják érzékeny pontodat, finoman masszírozom. Közben persze próbáljuk tartani a frontot, bár reakcióidőnk kissé megnő, és mondataink is a legszükségesebbre korlátozódnak. Utolsó józanságommal pzs-t veszek elő (mégsem lenne jó a főnök kocsiját telespriccelni). Tested remegéséből és forró barlangod ütemes összehúzódásaiból megérzem, hogy a csúcson jársz, a csordogáló nektár beborítja kézfejem. A csúcspontodhoz persze nem kis mértékben hozzájárul az ujjaid között feszülő dorong, amit egyre gyorsuló mozgással simogatsz. Érzem, hogy én is a csúcson vagyok, élvezeted tovább növeli az ujjaid között rángatózó férfierő. A kispriccelő cseppeket a pzs-vel felfogom, és reménykedem, hogy nem hagytunk látható nyomot az autóban....

Csendes, eldugott balatoni strand, napsütés. Te kedvenc kétrészes fürdőruhádat vetted fel (szalmakalap+bikinialsó), hanyatt fekve napozol. A meleg átjárja tested, cirógatja halmaidat. Félig lehuny szempilláim alól figyelem, ahogy a mazsolák megkeményednek, és sejtem, mi jár fejedben. Hasra fordulsz, és megkérsz, hogy kenjem be a hátad naptejjel. Combjaidra ülök, és elkezdem kenegetni a hátadat. Finom simogatásba kezdek, hallom a sóhajodon, hogy izgalmad fokozódik, ahogy újra meg újra végigsimogatom gerincedet. Körülnézek, és óvatosan előbányászom ágaskodó férfiasságomat, amit kissé előrehajolva combjaid közé rejtek. Összerándulsz az izgalomtól, ujjaim már popsidat járják be, becsúsznak a két félgömb közé, érzem vágyad síkos jelét. Föléd hajolok, és megbeszélünk egy véletlen találkozást az öltözőkabinban. A rúd visszakerül börtönébe, és te elindulsz a kabinok felé, szemed fátyolos a vágytól. Feltűnés nélkül utánad megyek, de mire benyitok, te már meztelen vagy. Letérdelsz elém, egy mozdulattal lerántod ruhámat, és már ajkaid kényeztetését élvezhetem.

Csodálatosan nyalogatsz, újra és újra tövig próbálod bevenni a forró fagyit, a kint maradó részeket pedig ujjaid járják szorgosan. Forró barlangod már nagyon kíván, így felállsz, nekem hátat fordítva a falnak támaszkodsz, popsidat kinyomod. Én mögéd térdelek, nyelvem végigsimítja szeméremajkaid, kóstolgatom ízedet. Ujjaim tested érzékeny pontját simogatja, aztán suttogva kérsz: \"Gyere már\". Felállok, mögéd lépek, ágaskodó szerszámom beigazítom a bejárathoz, és kínzó lassúsággal merülök el forró mézesköcsögödben. Halk sikoly, ahogy tövig beléd nyomulok, a rúd feje érzékeny pontodat masszírozza. Néhány lökés, és már az orgazmus viharában remegsz, de én tovább döfködlek, miközben ujjaim a két halmot dédelgetik, a mazsolákat morzsolgatják. Ágyékod ütemes rángatózása nekem is meghozza a gyönyört, remegő izmokkal spriccellek tele. Néhány másodperc, és érzed, ahogy a forróság végigfolyik combod belső felén.
Szó ami szó. Néha nagyon eltalálod, hogy mi az ami tetszik nekem.
Mint már írtam egy kicsit mazochista is vagyok, így az nagyon izgató, ha finoman \"leigáznak\". Így aztán falhoz nyomva is nagyon szeretem.

Balaton-parti hétvége, nagy társasággal, egy „családi” méretű nyaralóban. Péntek este van, még késő este is forró a lakás, így mi a teraszon beszélgetünk. Éjfél elmúlik, mire bemegyünk a házba, ahol nagy meglepetésre már üres a nappali, csak a tévé fénye világít. Aludni még nincs kedvünk, így a TV távkapcsolója után nyúlok, végigpörgetni a választékot. Valamelyik helyi kábeltévén aztán érdekes „természetfilmre” bukkanunk: egy szőke, nagymellű szépség (valamelyik aktuális „sztár”) próbálja egy félvér fitneszbajnok legjobb „formáját” előcsalogatni. A képernyőre meredek, az operatőr semmit sem bíz a fantáziára: a kirúzsozott száj jól láthatóan nyalogatja nedvesre a forró fagylaltot, tövig csúsztatja szájába, ujjai táncot járnak. Te sem fordítod el tekinteted, de feszülő nadrágom sem kerüli el figyelmed, s miközben tovább folyik a küzdelem az egyszemű kígyóval, ujjaid kiszabadítják rabságából férfiasságomat, s mire észbe kapok, élőben (némi módosítással) kapom az élményt, amit a képernyőn csak láthatok.
Forró szád és ujjaid tovább növelik izgalmam, te pedig fél szemmel továbbra is a képernyőt lesed, a kettő együtt (nézni és csinálni) még izgalmasabb. Aztán váltás a filmben, immáron a férfi szája és nyelve köt közelebbi ismeretséget a borotvált virágoskerttel, itt is közelről látható, ahogy megduzzadnak az ajkak, csillogó nedvesség borítja be, és a férfi két ujja is a nektár forrása felé tör, miközben nyelve az ágaskodó pecket simogatja újra meg újra. Én is megkívánom ízedet, lehúzom rólad a bugyit és hanyatt fektetlek a dohányzóasztalon. Combjaid a vállamon, s miközben utolsó pillantásokat vetek a tévére, nyelvem már a mézesköcsögödet kutatja a szőrerdőben. Nem kell sokáig keresni, ajkaid duzzadtak a vágytól, s én élvezettem járom körbe újra és újra, ujjaim mindenhol simogatnak.

Aztán a filmen a két főszereplő egymásba talál, lihegések és nyögések festik alá a látvány, ahogy ki-be csúszkál a dorong a nedves barlangban. Én is kívánlak már, így lovaglóülésben az asztal fölé ereszkedem, és egy mozdulattal birtoka veszlek, érzem, ahogy forróságod körülölel. Sóhajaidat próbálod visszatartani, ahogy ujjaim tested érzékeny tájékát simogatják ütemesen, aztán a két felmeredő mazsola kapja meg a neki járó kényeztetést. A pozíció nem túl kényelmes, és a filmet sem igazán látod, így szétválunk, te a karosszék mögé állsz, tested finoman előredöntve a háttámlára támaszkodsz, popsidat kinyomod, jelezve vágyadat.

Mögéd lépve finoman visszacsúszok a számomra oly kellemesen helyre, finom lökdösődéssel folytatjuk szeretkezésünket. A képernyőn újabb férfi tűnik fel, így a szőke szépséget ketten próbálják élvezetre bíztatni, a duzzadó szeméremajkak közé merülő rúd társa a forró szájban találja meg helyét. Te megelégszel eggyel is, hiszen jól mozgok benned, a látvány és az érzés együtt hozza meg a feltörő orgazmust, testedet remegés rázza meg. Ujjaim halmaidat simogatják, a mazsolákat morzsolgatom finoman, ki-be csúszkáló rudamon érzem ütemes összehúzódásaidat. Élvezeted tovább fokozza a látvány, ahogy a tévében a férfiak forró lövedékei a domborodó melleken landolnak. Én sem járom messze a csúcstól, a tenyeremben domborodó halmok a mazsolákkal, a tévéműsor és az élőben látható-hallható-érezhető élmények együttesen juttatnak el a feszülő rángatózáshoz, mélyen beléd bújva spriccelem ki felgyülemlett férfivágyamat…
Másnap aztán kiderül, hogy néhányan nem aludtak még akkor, és az általunk kiadott hangok többeket „tettekre” ösztönöztek….

Sátorozás a Bakony közepén egy tisztáson, egy másik párral négyesben. A levegő még meleg, de azért a tábortűz nem marad el. A másik pár bevonul a sátrába, mi őrizzük a tüzet. Úgy tűnik, a sátorban alvás van, így aztán szabad utat engedünk vágyainknak. Csókolózni kezdünk, ujjaim már a póló alatt járnak, és örömmel fedezem fel, hogy az esti patakfürdés után a két halmot nem zártad már börtönébe, így szabadon simogathatlak. Ujjaid már a combom között járnak, a merev férfierő ágaskodva reagál. Felállunk, és állva folytatjuk a vetkőztetést. Shortod és bugyid már a bokádnál tekergőzik, ujjaim a nedves szőrerdőt járják, ütemesen izgatom tested közepét. Te letérdelsz, a forró fagyi ajkaid közé csúszik, a tűz fényében mozog hajkoronád előre-hátra, vágyam egyre emelkedik.

Felállsz, térdedre támaszkodva előrehajolsz, hátad mögé kerülve mohó nyelvem nektárodat issza. Közben ujjaim közé akad egy ruhaszárító kötél, és hirtelen ötlettől vezérelve csuklódat és térdedet összekötözöm. Mire észbe kapsz, már mozdulni sem tudsz, de élvezed, hogy uralmam szinte korlátlan feletted. A másik oldaladra kerülök, felemelem állad, így szád pont megfelelő magasságba kerül. Kétoldalt gyengéden, de határozottan tartalak, és ajkaid közé nyomulok. Én diktálom a tempót, te csak tűröd, ahogy fegyverem újra és újra torkodig nyomul. Mielőtt elélveznék, abbahagyom, és megcsodállak a lobogó tűz fényében. Tested közepe izzik a vágytól, én beléd nyomulok, és finoman, ráérősen mozgok ki-be. Téged ez a finom mozgás nagyon izgat, így csak nekem tűnik fel, hogy a sátor ajtaja előtt a másik srác áll, ágaskodó rúddal (ki tudja, mióta figyel minket). Aztán észreveszi, hogy meg vagy kötözve, és közelebb jön. Te szabadulnál, de a kötél nem enged. Talán látta az előzményeket, mert ő is ajkaid közé igyekszik, keze szorításából nincs menekvés, és te hagyod, hogy a fényes fej utat törjön. Két forró rúd csúszkál benned, az erotika elönti tested, a csúcspont remegése újra és újra végigfut testeden. Aztán szinte egyszerre kezd pulzálni a két vessző, forró, sós folyadék jut torkodra, miközben combjaidon is csorog élvezetem nedves eredménye…

A két férfi egy nő felállás utáni vágy tüzel ennyire?
Nem feltétlenül, most éppen ez jutott eszembe. Számomra mindkét fajta édeshármas izgató (legalábbis elképzelni), a te preferenciáidat pedig ilyen téren még nem ismerem.
Azt már úgy is tudod, hogy az egyik fajta felállást próbáltam. Egy időben nagyon izgatott a két nő egy férfi is, sőt még jobban izgatott csak egy másik lány, de aztán ez elmúlt. Megfelelő partner talán fel tudná éleszteni a kedvemet.

Arra gondoltál e valaha, hogy hol lehetne még helyet találni, ha két ágaskodó férfitest akarna belém nyomulni?
Vannak ötleteim, bár tapasztalataim (és a száraz statisztikák) szerint a nektáros virágkehely mögött található másik nyílás ilyen célú igénybevételét a nők nagyobb része nem kedveli. Azt persze nem tudom, hogy nálad ez hogy van…
Minden a jó előkészítésen múlik, és utána kimondhatatlanul eszelősen jóóóóóóóóóóóóóóóó!
Jól értelmezem, hogy ezek szerint a „klasszikus” szendvicsfigura is átélt élmény számodra?
Jól értelmezed.


Forró nyár egy kis faluban, ahol váratlanul társaság nélkül maradtál egy estére. Úgy döntesz, hogy megnézed az egyetlen helyi szórakozási lehetőséget, a mozit. A filmet már láttad (romantikus nyári film), de a mozis egy jóképű, fiatal srác, ő a pénztáros, jegyszedő és mindenes egyben. Inkább csak miatta mész be a filmre, de aztán menet közben úgy döntesz, megpróbálod megkeresni a srácot. Ahogy kilépsz a teremből, belé botlasz: ő a mozigépész is, így látta, hogy kifelé jössz. Láthatóan szimpatikus vagy neki, meghív a vetítőterembe, ahova te követed.

Bent még nagyobb a forróság, bár rajtad csak egy könnyű nyári ruha van, alatta egy parányi tangával. Próbál mesélni a berendezésről, de inkább rád figyel, ennek látható jelét te is észreveszed feszülő sortján. A nagy melegre való hivatkozással kigombolsz két gombot a ruhádon, majd szeme villanása további tettekre sarkall: filmbe illő mozdulatokkal tornászod le a bugyidat a ruhád alól (NAGYON meleg van…).

Ez már sok neki: átölel, egy forró csók (nagyon finom!!), aztán egy mozdulattal felültet az asztalkára. Te hátratámaszkodsz, ő felemeli a ruhádat, és ajkaival combod belső oldalán indul felfelé. Hamarosan eléri célját, ízlelget és csókolgat, nyelvével finoman döfköd és köröz. Tested érzékeny pontjával játszik, miközben ujjai kihámozzák kebledet és gyúrják, masszírozzák az ágaskodó halmokat. Vágyad meredeken ível felfelé, de a csúcspontod remegésébe egy zörgés zavar meg. A srác felugrik, láthatóan nem örül neki, hogy hamarosan tekercset kell cserélnie (erre figyelmeztette a hang). A gép mellé áll, te kihasználod az alkalmat: elétérdelsz, egy mozdulattal bokájáig húzod a sortját. Szolgálatkészen pattan elő ágaskodó vágya, az előzményektől nedvesen, csillogón. Először finom érintésekkel izgatod, aztán az újabb szerelemcseppek előbukkanása ízlelésre késztet. Nyalogatod fényes fejét, aztán torkodig engeded, forró nyelved áztatja-szopogatja. Közben ujjaid a szőrerszényt morzsolgatják, ajkaid ütemes mozgással fokozzák a feszültséget. A srác utolsó józanságával beállítja a filmet, aztán magához húz, forró csókban olvadtok össze, miközben combjaidon érzed keménységét. Te popsidat kitolva a szobácska falának támaszkodsz, ő mögéd áll. Hátranyúlsz, beigazítod a szerszámot a célegyenesbe, s miközben a srác ujjai a halmokat markolják, tested legmélyére hatol. Már a behatolás az orgazmus határára visz, amit a következő csusszanások be is teljesítenek. Vergődsz, mint egy rongybaba, miközben erőteljes döfések csapkodják hátsódat. Lélegzetelállító kitartással mozog a srác, már elfogyott a levegőd, mikor egy mély hördüléssel elélvez benned…

És az olyan izgató lenne, ha ujjaim a szoknyád alá csúsznának?…egészen a bugyi széléig…ott persze megállnának… de csak egy kicsit…
Vagy fentről csúsztatnám be a dekoltázsba… a selymes bőrön finom ujjaim érintése…aztán a csipkés melltartó alá jutnék…gömbölyű halmok várnák odaadóan az érintést… Vagy inkább a hátgerinceden végig, mint könnyű lepkeszárny, le és föl..? Amíg tested ívben megfeszül, torkodon sóhajok törnek utat..tested legjobb formáját adja, ahogy a kéjben vonaglik…hátulról beleharapok a nyakadba, finoman leigázlak.. Aztán már a nedves bugyit csúsztatod le, hogy mindenhol hozzádférjek… De én csak ujjaimmal simogatom érzékeny pontodat… ütemesen, finoman…a sikolyodat csókkal fojtom el… Egész tested simogatásra, érintésre vágyik, de a ruha börtönéből nehéz a szabadulás….

Folytasd!

Puha ajkaim nyakadat simogatják végig…fejed hátrahajtod, mint a legyőzött vad, aki megadja magát…tested remeg és izzik…ujjaim kínos lassúsággal gombolják ki három gombodat… te már legszívesebben letépnéd ruhádat…aztán lecsúszik a zakó…bársonyos bőröd ujjaim alá simul.. Végigjárom csípődet…néha egy-egy gyors simítás combodon…már a szoknya is idegesít…derekad átfogva hátrahajtom tested…hajad kibomlik…ujjaim hátul kigombolják a csatot.

Meglazul a kebleidet takaró börtön... fogaimmal húzom le rólad…kéjtől meredező mazsolák.. kéjes sóhajok. Ajkaim vándorúton…hegyeket másznak, völgyeket járnak…finom harapások itt és ott…jaj, csak az a szoknya ne volna még… de én türelmes vagyok…érzed ágyékod forróságát…
Felsőtested bejárja tíz ujjam és szám… mindenhol, mindenhol… szemed fátyolos, szád kiszáradt…én csak mazsolákat majszolok.. selymes vállakat…forró csókok…
Aztán lekerül a szoknya is…hol egy asztal???…felfekszel… karod fejed felett kinyújtva…édes nektárillat. a tíz ujj egy cél felé tart…meredező pecek.. simogatásra rebbenő test…nyelvemmel végigjárom a vágatot…sikolyok, sóhajok…jaj, gyere már!!!!…de én élvezem a kínzást…
Hirtelen felülsz… eszelősen rángatod le rólam a ruhát…végre ujjaid között tarthatod…fényes, feszes…és tovább duzzad…
Folytassam???

Ha így folytatod, magamhoz fogok nyúlni. És ehhez szerinted mit szólna Jutka (a kolléganő-szobatárs - a szerző megj.)? Bár az előbb vitattuk meg, hogy miben szeretnénk meghalni. Én abban. (Ágyban párnák közt)

Érzed, hogy emelkedik vágyam… ujjaid a bőrerszényt morzsolják… testem remeg, de visszafektetlek… föléd hajolok…csókjaim beborítják tested.. a forró dárda a célpontnál köröz…perzseli bőröd az érintése…hol késik, mire vár??!!…ujjaid lefelé indulnak…visszafoglak, leszorítalak…imádom a harapdálást…emelgeted csípődet.. mohón várod a behatolást…de a kínzás folytatódik…
Combjaid a vállamon.. nyelvem fúrom beléd… ujjaim széthúzzák ajkaid.. tested teljesen kitárod.. ujjaim belül masszíroznak…orgazmus remegése.. sikolyok, rángatózó ágyék… Hirleten felülsz.. elém térdelsz.. próbálsz elnyelni.. ujjaid szőrerdőben barangolnak…sós íz a szádban…szopogatsz, nyalogatsz…egyik kezed combjaid közé csúszik…kezem hajadba túr…finoman irányítom mozgásod…én vagyok urad és parancsolód…szeretkezem a száddal…kéjes ez a kiszolgáltatottság.

Felrántalak… egy mozdulattal hanyatt döntelek az asztalon…bokád a vállamon…csípődet leszorítom…gyönyörű a látvány.. elnyeled dárdámat.. kínzó lassúsággal merülök el… szőrünk összevegyül…aztán szinte teljesen kicsúszok.. aztán újra be…jaj, gyorsabban,… még mégmégmég!!!…szapora lökések…ujjaim kebledet gyúrják…érzem rángatózó barlangod.. mintha kifejnéd gyönyöröm…kemény, merev rúd…újra és újra mélyre hatol
Megmarkolom combodat…csattogás, cuppogás, sikolyok…folyamatos élvezet.. ujjaim bejárják tested…remegések, rángások…aztán én is felhördülök…forróság ágyékodban…rádborulok.. illatos halmokon pihenem ki magam

Gyere át, Évát elküldjük, itt magadhoz nyúlhatsz…

Balatoni nyaralás, kettesben a barátoddal. Már „lefekvéshez” készülődtök a tetőtéri szobában, amikor különös zajt hallasz kintről. Kihajolsz az ablakon (bár csak pizsamafelső van rajtad, a párkány pont megfelelő magasságban takar), a zaj forrására nem derül fény, de legnagyobb meglepetésedre régen látott barátnőd ballag az utcán. Beszélgetni kezdtek így az ablakon át, de első mondataidnál „megérkezik” barátod. Érzed, hogy finom ujjai felcsúsznak combod belső felén, a virágszirmok között matatnak, hangod kissé remegősre vált. A finom simogatás hatására elkezd szivárogni a nektár, a nedvességet tovább fokozza egy fürge nyelv, ami lassú, kényelmes mozgással nyalogat végig. Még beszélgettek, de te már inkább csak összeszorított szájjal bólogatsz. Popsidat kinyomod, hogy megkönnyítsd a „munkát”, tíz ujj és egy nyelv járja be tested közepét.

Aztán egyszerre abbamarad az izgatás, és olyasmi történik, amire titkon számítottál, de nem gondoltad, hogy barátod megteszi: a függöny és az este fedezékében mögéd áll, és ráérősen beléd csúszik. Megvonaglasz, de a beszélgetést még nem akarod abbahagyni (hiába, érdekes pletykák). Az ablakon kihajolva társalogsz, miközben ki-be csúszkál belőled egy forró rúd. Vágyad emelkedik, a helyzet izgató, barátod ujjai már derekadat, hátadat simogatják, dárdája fáradhatatlanul döfköd. Aztán felgyorsít, kemény, erős lökésekkel kerget a csúcs felé. Érzed, hogy hamarosan itt a vég, utolsó józanságoddal véget vetsz a beszélgetésnek. Ahogy eljöttök az ablaktól, barátod az ágyra dönt, tovább dolgozik benned hátulról, és te már az élvezetek csúcspontján jársz….

Még mielőtt szóvá tennéd, hogy én csak dolgozom, azért közlöm, hogy lettek volna ötleteim.
Pl: terpeszben felültem volna eléd az asztalomra, de te csak a másik székről nézhetted volna, amint játszom magammal. És így tovább....



Először összebújtunk a nagy fürdőlepedő alatt, mert nagyon fújt a szél. A hidegtől nagyon elgémberedtem. És hogy mindenhol fel tudjon melegíteni elkezdett simogatni és egyszer csak nem volt rajtam bugyi. És hogy teljesen felmelegedjek a melegítőpatronját is bele helyezte a megfelelő helyre. Most nagyon rövid és lényegre törő voltam, de nem tudok olyan szépet és részleteset írni, mint te. Arról nem is beszélve, hogy elég heves volt az \"erőszak\", hiszen bárki kijöhetett volna a tetőre. Ezeket az izgalmakat (is) nagyon szeretem.

Mint már írtam én nem tudok olyan szépeket írni, mint te. Az eset tényleg megtörtént, a helyi moziban. A Múmia c. filmet \"néztük\". A végére nem nagyon emlékszem, mert lekötötte a figyelmemet egy avatott férfikéz szakértő simogatása. Nyár lévén nem sok gond volt a mini szoknyával és tangával. Te is tudod azonban, hogy a simogatás a férfiban is vágyakat kelt. Így hát nem állhattam meg, hogy kiszabadítsam a kéjrúdját a nadrágból és viszonozzam az örömöket, amit ő okozott nekem. Vigyáznunk kellett, mert igaz, hogy sötét volt, de a leghátsó sorban ültünk, és néha a jegyszedő is belekukkantott a filmbe. Pedig én már alig bírtam magammal és nagyon nem bírtam egy helyben ülni. És hogy a nyögésem, sóhajtozásom ne zavarja a többi filmnézőt egyszerűen betömtem a számat. Ugye nem kell részleteznem, hogy mivel. Jól megkezdett tevékenységünket a film izgalmai sem tudták felülmúlni, sem azt a vágyat amit egymásban keltettünk. A hely és a helyzet még izgatóbbá tette a kis partynkat. Ekkor már nem érdekelt bennünket a film sem, csak az, hogy minél jobban élvezzük egymást. Most is érzem a kicsorduló cseppeket és a nedves ölem beteljesülését.

Halvány hajnali derengés, meztelenül összebújva szendergünk az ébredés határán.
Kezed lassan felfedezőútra indul és végigsimogatja testemet. Végigcsókolod hátamat a gerincem vonalán. Aztán hanyatt fordítasz, s felfedezed a dombokat, melyek várják forró szádat. Szád végigjárja combjaim, majd ölemből reggeli italát ízlelgeti. Már ébredezem és kezem duzzadó dorongodat keresi, hogy az őrületbe simogassa.
Heves vágyakozással veszed birtokba legrejtettebb zugomat, tested kéjesen csúszik be testembe, s lassan mozgatni kezded csípődet. Már ébren vagyok, vagy álmodom?

Holdfény van, meztelen szendergünk az elalvás határán. Vágyam nem hagy aludni, kezem elkezdi simogatni tested, és érzem, hogy tested már tettre kész. Nincs mit habozni, a lovas nyeregbe pattan. Először lassú léptekkel halad, majd könnyed ügetésbe kezd. De vissza kell fognia lovát, mert gödrös a talaj. Kicsit dülöngél a nyeregben, de szilajan tartja paripáját. Az út fás vidéken visz, el kell hajolnia a falevelek elől, teste teljesen a lóéhoz simul. A száguldás utáni vágy űzi, hajtja, s kiérve a sík terepre vad vágtába kezd, majd lovával teljesen kifulladva robbannak bele a felhők mögül előbújó szikrázó napsütésbe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
gaboka ·
Nekem nagyon tetszik...az egész!
Bár egy kicsit sok volt benne az "gyengéd alázás",de ennyi szerintem belefér.
Gratulálok!

Pavlov ·
Jól van, a feeling ott van....
Köszi, Zalán!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: