Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reactorfighter - 3. rész

- Ezt eddig sosem mesélted el – mondta Alíz, és előrehajolt az asztalon. – Miért nem?
- Azt hittem, őrültnek tartottál volna – válaszolt Betti, és megdörzsölte a kézfejét. – Mert így tényleg annak hangzik.
Alíz megrázta a fejét.
- Nem hinném. Eddig is számos olyan eset volt, amikor emberek kézrátétellel tudtak gyógyítani. Fájdalmat, daganatos betegségeket és egyebeket. Ez egyáltalán nem őrültség.
Betti arca komollyá vált.
- Na ne! Azt ne mondd már, hogy egy most huszonkét éves srác képes ilyesmire. Jó, elhiszem hogy eléggé különc fajta, meg hogy izé…hogy is nevezte magát…
- Militarista – segítette ki Alíz.
- Igen, szóval militarista. De ezek nem azt jelentik, hogy ő valami varázsló lenne.
- Miért ne? – nézett rá Alíz. – Mi csak annyira ismertük őt, amennyit látni engedett magából.

Lehet hogy szerzett valamiféle varázskönyvet vagy akármit, és kitanulta, hogy lehet ilyeneket csinálni. Az is lehet hogy…na jó, ez is hülyeségnek fog hangzani, de mi van, ha szellemeket hív életre? És hasonlók. Még az is meglehet, hogy csak úgy gyorsan magától elmúlt a fájda-lom, és nincs semmiféle mágikus ereje ennek a srácnak. Emlékszem, egyszer velem is megtörtént, hogy bevágtam a könyökömet a pingpongasztalba, mikor nyaralni voltunk Soltán, és az is azonnal elmúlt.
Betti megdöbbenve húzódott hátra.
- Én is gondoltam már erre, de nem tudom…az a fájdalom azonnal eltűnt. És az az érzés...
- Miféle „érzés”? – csodálkozott Alíz.
- Olyan…forró – próbálta felidézni Betti. Szemei a szikrázó égre tévedtek, ahogy próbálta életre hívni az emlékeket. – Olyan…különös, felemelő érzés volt. Nem tudom hogy csinálta, de nagyon jólesett.

Alíz elmosolyodott.
- Jobb volt, mint az első szex a volt pasiddal?
Betti meglepődve ránézett, aztán elnevette magát.
- Hát látod, nem tudom eldönteni. Biztos nem volt olyan jó, mint egy jót szeretkezni…de akkoris nagyon jó volt.

A szomszéd asztalnál időközben egy kis ribillió történt. Egy ötfős, divatos ruhákba öltözött, fiatalokból álló társaság foglalta el. Hangosan röhögtek, időnként egyszer-egyszer káromkodtak is. Aztán az egyikük – egy magas, szőke, zselézett hajú srác a társa nyakába öntötte a kóláspohara alján lötyögő maradékot, mire hangos, ordenáré szavakból álló veszekedés kez-dődött. Betti futólag odanézett, majd ismét Alíz felé fordult.
- Ilyenek voltak a fiúk is – mosolyodott el.
- Jaja, még annak idején. Mikor együtt volt az osztály. – merengett vissza a múltba Alíz is.
- Mondd csak – szólt hirtelen Betti. – Te beszélgettél valaha Reactorfighterrel?
- Egy párszor igen...de általában csak annyit mondott mindig, hogy „szia”. Ennél többet úgy emlékszem, nem mondott.
Betti gondolkozott.

- Valld be, még ha nem is hiszed azt, hogy ő képes volt így gyógyítani, el kell ismerned, hogy egészen különleges srác volt, még akkor is, ha nem számítjuk bele azt, hogy egyfolytában azokról az elvont dolgokról beszélt.
- Igen, igen! – mondta hirtelen Alíz. – Beszélt! Egyszer föci órán, amikor valami olyasmiről volt szó, hogy kialakulhatott-e más bolygón is az, ami itt…sz’al érted, víz, meg levegő, meg minden…akkor azt mondta úgy magának, hogy „egész biztos hogy van. És már vannak is ott. Mindenhol ott vannak”.
- Nem emlékszek rá – mondta Betti, és megrántotta a vállát. – Biztos nem voltam ott.
- Akkoriban még megengedhettük magunknak a lógást – mosolygott cinkosan Alíz, majd ismét elkomolyodott. – Vajon kire érthette, hogy „ott vannak”…
- Nem tudom. – nézett vissza Betti. – Gondolom azt akarta sejtetni, hogy van még több bolygón is élet. Szerintem is lehet.
- Egyetértek - szögezte le Alíz. – Ha a Földön kialakulhatott, tuti biztos, hogy akad még olyan bolygó, ami olyan mint a Föld, és van rajta élet.
- Na jó – válaszolt Betti. – De Reactorfighter értelmes életre gondolt.
- Mint mi?
- Akár – bólintott Betti. – Vagy még fejlettebb. Ő szerette az ilyen témát. Párszor kint hagyta a padján, amit olvasott. Mindig csak Zsaru magazint, és Színes UFO-t vett.
- Biztos hitt az ufókban. – Most Alízon volt a vállrándítás sora. – Én speciel nem hiszek.

Miket össze nem hordanak a repülő csészealjakról, meg hogy embereket elraboltak, meg ilyenek…meg hogy Amerika és az idegenek között állítólag már valamiféle egyezmény is létesült…baromság.
- Egy része lehet hogy az – nézett ismét az égre elgondolkodva Betti. – De talán van valami valóságalapja.
- Nem csodálom hogy Reactorfighter olyan különös volt, ha ilyen maszlagokat bevett, és azt képzelte, hogy ez a valóság. – indítványozta Alíz.

Ebben a pillanatban a szomszédos társaságtól az egyik fiatal, egy kopaszra nyírt, Fubu felsőt viselő alak odahajolt Bettiékhez.
- Sziasztok. Kiről beszélgettek?
Betti egy kissé zavarba jött.
- Egy volt osztálytársunkról.
- Hogy hívták az illetőt?
- Valami Peti. – felelte Betti. – De nem használta sosem a nevét.
- Nem valami olyasmit használt, hogy Reaktor-izé?

Betti és Alíz összenéztek.
- De igen! Ismeritek?
- Csak én ismerem – szabadkozott a srác a többiek furcsa pillantását látva. – Két éve együtt jártunk egyetemre Pestre.
- A Nemzetvédelmire? – kérdezte Alíz.
- Oda. Aztán én abbahagytam a tanulást, de ő folytatta. Egy ideig még tartottuk a kapcsolatot, aztán egy napon eltűnt a száma…
- A mobilodból? – Betti furcsállva nézett.
- Igen. Nem t’om, hogyan, mer’ nem töröltem ki, meg semmi.
- Szerinted milyen srác? – kérdezte Alíz.
- Nagyon rendes volt, csak olyan… fura, csöndes. Sosem beszélt valami sokat. És akkor is mindenféle baromságot mondott.
- Hogyhogy baromságot? – így Betti.

- Hát hogy… na… - vakarta meg a fejét a srác. – Hogy jönnek az idegenek, meg hogy figyel-nek minket, meg egyszer azt is mondta, hogy szerinte a kormány nagyon rosszul teszi, hogy a csészealjakra lövöldöz, mert nem kellene.
- Méghogy nem kellene… hehe… - heherészett a szőke hajú fiatal. – Ki kellene irtani mindet!

A kopasz srác csak mosolygott. Furcsa féloldalas mosolya volt neki, mint azoknak a rajzolt holdaknak, amik a gyerekek képeskönyveiben találhatóak.
- Mondjátok csak – kezdte lassan. – Ti honnan ismeritek ezt a gyereket?
- Annak idején velünk járt egy gimibe. – felelte könnyedén Betti.
- Melyikbe jártatok?
- A József Attilába.
- Aha! – derült fel a kopasz srác arca. – Spanom egyik húga is oda jár most. Nem rossz hely.
- Hát nem is – mosolygott Alíz. – A mi közösségünk is nagyon jó volt, csak hát ott volt Reactorfighter, mint fekete bárány.

- Tudjátok – húzta a háta mögül a széket a srác Alízék asztalához. – Nincs minden rendben akörül a srác körül. Olyan furcsa dolgok történnek meg körülötte. Emlékszem, egyszer az egyetemen a századosnak nagyon megfájdult a feje, olyannyira, hogy a szemét nem tudta nyitva tartani tőle. Biztos tudjátok, ilyen migrénes fejfájás. Na, és Reactorfighter nagyon szerette a feljebbvalóit…
- Nem csoda, hisz militarista – jegyezte meg Betti.
- Na ja. Szóval fájt nagyon a feje, és Reactorfighter azt mondta, hogy meg tudja gyógyítani.

Nem hitt senki neki, nevettek is rajta, de ő kierőszakolta, hogy engedjék be őt hozzá. Bement, és a százados homlokára tette a kezét. Úgy hagyta pár másodpercig, majd annyit mondott, hogy „végeztem”, és kiment. És a százados utána komolyan jobban lett. Sőt, úgy tudom, azóta egyszer sem fájt a feje.
Betti és Alíz ismét összenéztek. Ez már komoly dolog volt, nem véletlen.
- Mi az? – csodálkozott a srác.
- Velem is volt ilyen egyszer – mondta Betti, és elmesélte, hogy hogy történt, amikor a térdét beütötte a lépcsőbe, és mikor Ő hozzáért, elmúlt a fájdalom.
- A mindenit! – csapott az asztalra meglepetten a srác. – Ez a Reactorfighter egy parafenomén! Vagy mittomén, hogy hívják az ilyeneket.

A másik négy srác meglepetten figyelt. Ők sosem gondoltak még bele, hogy egy barátjuk hajdanán jó viszonyban volt egy ilyen erőket birtokló emberrel.
- Igen, mi is pont erre gondoltunk – bólogatott Alíz. – Nagyon szép tőle, hogy mások gyógyítására használja fel a képességét. De két dolgot nem értek: Honnan szerezte, és rosszra is tudja-e használni?
- Hát ha tudatosan használja őket, akkor ugyanúgy pusztítani is tudna velük, mint gyógyítani. – morfondírozott Betti.
- Ha ez így van – mondta a srác. – Akkor baromi nagy veszélyben vagyunk. Ha valaki feldühíti, vagy megszivatja, azon kegyetlen bosszút tud ám állni.

Betti megint eltűnődött valamin.
- Nem olyannak ismertem őt meg. Olyan csöndes és zárkózott! Ki akarna vele kötekedni?
A srác megvonta a vállát.
- Akárki. Tegyük fel, hogy az utcán megtámadják.
Atyaisten!, gondolta Betti. Ez a srác tisztára úgy gondolkodik, mint Reactorfighter! Nem csoda, hogy a Nemzetvédelmi Egyetemre járt!
Alíz az órájára nézett.
- Fél egy van. Ideje menni. – mondta Bettinek, aki bólintott, és retiküljét felemelve az asztalról, a Pláza tetejéről levezető mozgólépcső felé fordult. Ám a srác megragadta a vállát.

- Ha érdekel, – mondta – az Arany János utcán vagy egy patika, ott dolgozik egy gyógyszerész ismerősöm. Ő ismerte Reactorfightert, két hónappal ezelőtt CD-s játékokat vitt el neki. Ha megkeresitek, őtőle megtudhatjátok, hogy hol tartózkodik éppen ez a gyerek.
- Köszi – mondta Betti, majd Alízhoz fordult. – Szerinted megkeressük?
Alíz értetlennek látszott.
- Minek? Mit akarunk mi tőle?
Betti megrázta a fejét.
- Semmit… semmit, igazad van. Hagyjuk békén, elvan ő magának.
Mint négy éven keresztül, tette hozzá gondolatban.
Folytatások
2452
- Hoooooaaaaaaa! – harsogta egy hatalmas torok ekkor, s a tűzből egy izzó fényvonalakból álló sárkányra hasonlító szörnyeteg emelkedett ki, hátravetett fejjel. Hátán széles, bűzlő denevérszárnyak, szája körül megannyi vékony csáp, szemei tömött narancssárga fénnyel égtek, hatalmas mellső mancsát magasra emelte…s ekkor a világ ismét visszaváltozott a darkervilággá...
2253
- Nézzétek – mutatott Deviator északnyugat felé, túl a katedrális épületén. Messze-messze egy idegen tornyot vettek észre. Egy tornyot, ami külön állt a várostól. Hengeres, felfelé vékonyodó torony volt, lapos, kúp alakú tetővel. A tetején valamiféle zászló lobogott. A torony elején lévő nagy, sötét, tompa kupolás ablak egyenesen a katedrális hátsó részére nézett.
- Ott vannak ők.
Reactorfighter rámarkolt az impulzusfegyverére.
- Ők építették?
- Nem építették...
2120
Reactorfighter indított. A Raider motorja életre kelt, és a jármű lassan, Y alakban megfordult a szűk utcában. Reactorfighter ezúttal nem a forgalmas sétálóutcát választotta, hanem úgy döntött, az északi tehermentesítőn megy – a Deszkatemplom felé. Rövidebb út lett volna az, amelyiken idejöttek, de eszében volt, hogy a sátánista lány esetleg figyeli őt, és tudja, melyik útvonalon jött erre. A Széchenyi utcán esetleg egy jól felállított csapda várja. Semmiképpen nem akart kockáztatni, ha...
1987
- A barátnőjét sikeresen elkapták. Kis híján engem is, amikor mentem volna kiszabadítani őt. Gondoltam, hogy van valami csalafintaság a dologban, de mindenképp érdemes volt tenni egy próbát.
- Sokkal nagyobb veszedelmek is vannak az élőholtaknál – nézett rá komolyan Deviator. – Az éjszaka teremtményeit készül az a sátánfattya előhívni.
- Tudjuk – emelte fel Reactorfighter az egyik kezét. – A darkervilágot akarja benépesíteni velük, hogy teljhatalmat nyerjen fölöttük. Aztán...
2100
Az impulzusfegyver lövései átszakították a fémládát, és szétroncsolták a teremtmény altestét is, aki fáradt nyögéssel ráhanyatlott a ládára, majd lecsúszott mögé. Reactorfighter a folyosó fala mögé lépett, közben félrerúgta a korábban lelőtt rendőr-élőhalott egyik végtagját. Nem nézett le, hogy megtudja, melyik volt az. Tocsogott a vér, ahogy lépkedett benne. A gépkarabélyos élőhalott ismét kilépett búvóhelye mögül, és volt ideje megereszteni egy rövid sorozatot, mielőtt a fehér fénylövedékek...
Előző részek
2557
Mikor gimnáziumba jött, már akkor látszott rajta, hogy nem mindennapi srác. 13 évesen került be, és 17 volt, mikor végzett. Ezalatt a 4 év alatt sohasem tartott össze az osztályközösséggel. Az iskolában sem tanulmányilag, sem magatartásilag sosem volt vele semmi baj. Nem sok vizet zavart. Az órákon néma csendben ült a helyén, maga elé meredve, szünetben pedig vagy odalent cigarettázott, vagy a padra támaszkodva olvasgatta a könyveit és hallgatta a walkmanjét, meg a discmanjét...
2671
Már több mint két hónapja vége volt az egyetemnek, és ismét eszembe jutottak a régi osztálytársaim, akikkel együtt húztam le a négy évet a gimnáziumban. Az a kis épület a régi vasgyár irodaépülete mellett szinte eltörpült, rücskös drapp színű kőfalai, és a három sor nagy ablak mintha szemmel tartotta volna a vasgyár irodaépületét. A fotocellás kapu automatikusan felnyílt minden újonnan érkező jármű számára...
Hasonló történetek
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3715
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Mint máshol már írtam, nem vagyok militarista, inkább pacifista, de faján el tudom képzelni, hogy egyszer csatangolunk a Pilisben és megbeszéljük a világ nagy dolgait. Vagy ez bukás? :o))) /Ki tudja, hátha megleljük Ítiát. nem akarnék beleszeretni, de jó lenne látni./

Reactor ·
Hehe :)) Szerintem nagyon faja lenne kislattyogni a Pilisbe egy kicsit trenyázni odakint, megkeresni Ítiát,megkérdezni,mi újság Medley-jel...és persze megkérdezném már tőle,hogy hogy is végződik aztán a történetük...találkoznak-e vagy sem? ;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: