Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ragadozó félhomályban

Azon az estén minden megváltozott benne. Már nem vágyott semmire, se szépre, se jóra, se csókra, se ölelésre.
csak tombolni akart. Szemei az őrület fényében fürödtek, szája vékony, egyenes, mint a borotva pengéje a kezében. Vért! hallotta a lelkében dúló fenevad hívó szavát. Engedett neki és elindult az éjszaka árnyai közé. Most már egyek. Ő és a ragadozó.

Mindent betöltött a fények és a füst tömege, a háttérből a dj valami nagyon cyber és elekrto zenét kevert. Az agyak betompultak a pulzus gyorsult. Lilyth is így volt vele.Élvezte a zenét, hagyta a testét tombolni, hagyta az elméjét piheni. Azért látta azt a srácot a túloldalon, végül is nem volt olyan messze, csak a disco bárpultjánál támaszkodott. Kb olyan 5-6 méterre voltak egymástól. Észrevette, hogy nézi a férfi, aki szinte felfalta a szemeivel. Rá is tudott a dologra. Eléggé jó csajnak tartotta magát, és nem is volt ebben hiba. Talán valamit kezdhet vele. Legalább lesz egy jó estélye. A tartós kapcsolatok amúgy se voltak Lilyth erősségei közé sorolhatóak.

Lassan elindult felé. A férfi kissé elmosolyodott..

Kint a diszkó mögött a sikátor elég sötétnek tűnt egy laza dugásra.
Ráadásul a lány nem is ellenkezett, hát akkor hajrá.Most megkapja a ribanc a jussát. Nem is sokat szórakozott. A kiscsajt a falhoz nyomta, feltolta a miniszoknyáját derékig, letépte a tangáját, elővette a szerszámját, és semmi cicó nélkül bevágta. Valószínűleg a lány nem erre számított. nem is baj. Csak egy kis kurva. úgyis mindjárt végez.
Érezte a torkában azt a kellemes édeskés, kesernyés ízt, amire nem is olyan régen szokott rá.
Lassan elővett egyik kezével valamit a zsebéből.
Háta mögött kinyitotta a nyeles borotvát.
Ez a kis cafat kezdi élvezni a dolgot. Mire fel?
- Ringyó! - Üvölt belül a hang, és megindul a kéz a pengével. Egyetlen másodperc, és a lány nyaka el is van vágva.
Lilyth még csak fel sem eszmél a döbbenetből, és már halott is.

A távolból még hallani lehet egy rekedt, torz kacajt. Egy őrült ragadozó hangja üvölt az éjszaka homájában...
Hasonló történetek
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30302
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
málicsezredes ·
Tetszett mert rövid.
Málicskaezredes ·
Szánalmas ember maga.Csak ez a másolás megy magának!
Takarodjon a budiba és gondolkozzon el, mi lenne ha saját ötletei is lennének az életben!Ne a markával foglalkozzon!!!!!
Nincsenek!
Csak a másolás!
Ezért megvonom a kimenőjét, két hétre!
MEGÉRTETTE IDIÓTA?
[hivatkozás: (6) málicstörzsörmester ma 07:15:43]

(7) Málicskaezredes válasz erre ma 07:19:50
Kussban legyen klón!
Ebből is látszik mennyire fantáziátlan és irigy ember maga!
Senki nem fogja díjjazni a jóság tükrét, mert a szenny behomályosítja.
Egyetlen épkézláb saját ötlet, semmit önállóság, csak á, és utánzás, ez híven bizonyítja, a hétköznapinál is hétköznapibb lelkét.
Hátra arc és húzzon a körletébe!
A buzikat ne emlegesse, a két kakast megfőzettem, a szakáccsal, amivel hálni szokott!

A királyfinak mondja meg, hogy már aggastyán ne szórakozzon a kantinban!

JamesBond0007 ·
Tetszett.

stevler ·
Túl rövid ahhoz, hogy ki tudd bontani a sztorit. Kár. . .

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: