Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Prevalentinista kiáltvány

Hiperkommunikális adatok sivatag-formában, elképzelhető konstruktivista karmánk romjain túl. Neongubók árnyéka Alice tükrein megszúrva, túlhaladva a McDonalds vitális filozófiáját. Műanyag rock and roll, őrült felhőkön orgiázva, vazelintól szagló köd magvában. A falak fája elvetetten, kiszáradva fusson vég Európán. Figyelj: kattogó almák Kaukázus illataival. Valóm kiszárítva. Velő, velő, mozgasd a dalt, összefüggéseim mellőzésével. Sok, a torony had omoljon. Szerettelek benneteket: kényszerítés? Aligha. Torokgyíkszabású gondolataim NATO-kompatibilis szörnyek. Semmi sem állíthatja meg inváziónk. Had ugassa a holdat a bagoly!

A napkorongot citromharapással megkapom! Szeressétek testvéreimet! Had csorogjon az étek, ő Világmindensége erotikusra tárt karjai között! No de óvakodj a törpénktől szerelmére Zeusznak, a REALIZMUS! Realistának kell lennünk, sodorja bár káoszba Izraelt! Még ha könnyek mossák is tisztára IFÁnkat, mint cipőt a takony. Szép arc, szép arc csak egy van, tiéd, pentagram erdőn Under Milk Wood. Agyonittad magad, mi, öreg harcos. Látjátok? Ez az illegális köptetőktől felhígult POSZTMODERN jelensége. Beszélj ki drága Mónikám! Végül is az ókori hősök is látták Tróját. Nevetés csiling az égbolt rózsaszín elefántjai. Ugye? Hallhatták: prosztatamodernség. ÖNCITÁLÁS. Jut eszembe: féltek a harctól? A nemierőszaktól? Telefonszám a szerkesztő-koordinátor mellékhelység mellékén.

Ha azt mondjátok: falipokróc, lehetséges lesz az individualista, gyíktokájú kultúra felbomlasztása a posztmaoista életszemlélet és a neoavantgardehippi – szánalom etno (védjük a földet) őrjöngései által. Látni milyen könnyen épül az ember. Ha egyszer lát. S nem szemekkel, hanem sosem látott puncik zsenge illatával behatárolt konstinens által. Fiatal vagyok, még van fél (inkább gyökharmad) májam, anyacsavartekergető pszichopata vagyok. Úgy vélem könnyen fogok boldogulni fajtám gyékénylepte és… REALIZMUS?! Nehéz felfogni ezt, ha az ember hozzászokott a belső zsánerüveghez. De ideje van a búcsúnak: tartsanak velem máskor is az RTL Klub sztárjaival!

UTÓIRTÁSFÖLDELÉS:

Félinka lapulevél feladója a szeles Atlantisz félsáveltérése, szemi letarolt jácintforrások. A bálvány adta a megbízást, kövekkel husángolt és uzsonnát osztott. Hogy oszthatjuk fel a mindent? Mennyország elidegeníthetetlensége Isten zsebszerződéseinek mocskos árulásában, ez az aktuális felmosószer. Csillogó terrakották vezetnek révült ajtókhoz, ahol a kutya harap, a holdak háromszögek, és vért izzad a vonzalom. Belülről nem jön meleg, de meleg van, kiszárad a tenger, és én jejj, csak szavakat izzadomdiridumbammbumm.

Hasonló történetek
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4168
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
ehehehehe Hárpiát már vártam :smile:

libido ·
Semmi gond, locsogajtok csak.... locsogjatok úgy mintha... be lennétek szívva :smile: :angry:
MARVIN ·
khmm... khmm...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: