Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Péntek délután (1. rész)

A történetem kb. egy évvel ezelőtt kezdődött. 22 évesen elhelyezkedtem életem első munkahelyén. Egy nagy cégnél egy jelentéktelen, szürke kis alkalmazott lettem. Munkakezdés reggel nyolckor, félóra ebédszünet, aztán fél ötkor irány haza. Az irodában hárman voltunk, egy – szintén pályakezdő – kiscsaj (Anita), és egy nálam öt évvel idősebb srác, aki legtöbbször nem volt a helyén, amolyan izgő-mozgó típusú ember, aki fél óránál többet nem tud egy helyben maradni, ezért vele semmilyen kapcsolatot nem tudtam kialakítani. Reggel köszöntünk egymásnak, de semmi több. Anitával viszont teljesen más kapcsolat alakult ki. Az idő múlásával „baráti” kapcsolat alakult ki közöttünk, sokat beszélgettünk, elmondtunk egymásnak szinte mindent – amolyan lelki társak lettünk.

Az épület, amiben dolgoztam rengeteg irodából állt, sok-sok hozzám hasonló szürke kis emberkével. Egy szinttel lejjebb dolgozott egy lány, nálam jóval idősebb volt, közeledett a harminchoz. Ahogy a kollégáimtól hallottam már két éve nem volt barátja, pedig csodálatos teste volt. Hosszú barna haj, pisze orr, hófehér bőr, formás, kerek popsi, gyönyörű húsos combok, vékony derék és tenyérnyi mellek. Heni pont olyan nő volt, mint amilyenekre én buktam. Mivel - viszonylag – jól értek a számítógépekhez gyakran jött segítséget kérni egy-egy probléma megoldásához. Mindig - amikor átjött segítségért – megcsodáltam meseszép testét és amikor elment hosszan –szinte magamról megfeledkezve – figyeltem popsiját, szerettem volna megsimogatni, magamhoz ölelni Heni testét. Egyszer aztán bekövetkezett az amiről még álmodni sem mertem...

Egy hideg januári napon Heni átjött és megkért, hogy mutassak meg neki valamit a számítógépen. Én az íróasztalom előtt ültem, ő mögém állt, fölém hajolt és úgy figyelte a monitort. Gyönyörű mellei a fejemhez nagyon közel helyezkedtek el. Éreztem parfümje csodálatos illatát. Heni hangját már alig hallottam, arra pedig hogy mit beszél figyelni már nem tudtam, teste közelsége teljesen megbabonázott. Ezt ő is észrevette, biztosan nem feleltem egy kérdésére. Ekkor még közelebb hajolt hozzám és combját nekinyomta a székem karfáján nyugvó kezemhez. Ösztönösen felemeltem a karfáról a kezem és elkezdtem simogatni bal combjának belső oldalát. Halk sóhajjal tudatta velem, hogy ez neki is jól esik, de nem nézett rám. A levegő szinte izzott, legszívesebben már nekiestem volna Heninek, de nem voltunk egyedül az irodában, Anita a szemben lévő asztalnál ült.

Ránéztem és észrevettem, hogy figyel bennünket, illetve engem. Pillantásunk összetalálkozott, láttam, hogy nem nézi jó szemmel az eseményeket. Úgy csinált mintha dolgozna, de azért a szeme sarkából tovább figyelt bennünket. Heni megköszönte, hogy segítettem neki a munkában és elindult kifelé az irodából. Hosszasan figyeltem ringó csípőjét és feszes fenekét ahogyan kifelé ment. Amint elhagyta az irodát hirtelen felálltam és elindultam kifelé.
- Elmegyek WC-re. – mondtam Anitának.
- Na persze. – vetette oda gúnyosan. Ahogy kiértem az ajtón Heni után indultam. A lépcsőnél állt. Engem várt.
- Várj meg bent munka után. Visszamentem az irodába és már a fél ötöt vártam.

Úgy éreztem soha nem jön el a várva-várt pillanat. Mondanom sem kell, hogy aznap a munkám már semmit sem ért, csak az órát néztem. Minden perc egy örökkévalóságnak tűnt…. Aznap Anita szinte alig szólt hozzám, de ez akkor nem is érdekelt. Végre eljött a munkaidő vége. Anita összecsomagolt és indulni készült, de az ajtóból visszafordulva még visszaszólt:
- Pedig ma túlórázni akartam. – és gúnyosan mosolygott, majd köszönés nélkül elment. Egy perc alatt kiürült az épület (mindenki sietett haza hiszen péntek volt), a következő percben pedig megjelent az ajtóban Heni. Becsukta az ajtót és jobb kezével nekitámaszkodott az ajtófélfának. Testhez simuló pulóver és farmernadrág volt rajta. Élvezte a pillanatot ahogyan tökéletes alakjában gyönyörködtem. Ekkor bal kezével végigsimította testét combjától a melléig.

Mondanom sem kell hogy teljesen felizgultam. Odajött az asztalomhoz. Én felálltam a székemből és magamhoz öleltem. Belemarkoltam a fenekébe, majd megcsókoltam. Puha ajkainak mézédes csókja ha lehet még jobban felizgatott. Ajkaitól alig tudtam elszakadni, de ágaskodó férfiasságom további cselekedetre sürgetett. Kezeimmel elengedtem derekát és elkezdtem róla lebűvölni testhez simuló farmerját.
- Lassabban, van elég időnk. – súgta lihegve fülembe.
- Bocs. – mondtam – de régen voltam már nővel és teljesen ki vagyok éhezve.
- Az elmúlt évben nekem sem volt senkim, úgyhogy tegyük felejthetetlenné mindkettőnknek a mai éjszakát. Újra szájon csókoltam, majd lassan haladtam lefelé, először arcát és nyakát borítottam el csókjaimmal. Kezem finoman bedugtam a pulóvere alá és simogatni kezdtem a hátát.

Kicsit eltolt magától, de csak addig, amíg pulóverétől megszabadult. Csodálatos felsőtestét már csak hófehér melltartója borította. Közel húztam magamhoz és finoman felsegítettem az asztalomra. Nem bírtam már tovább, finoman kikapcsoltam melltartóját. Előbukkantak csodálatos mellei és én azonnal nekiestem. Először csak csókolgattam melleit gondosan ügyelve hogy mellbimbói rózsáját ne érintsem. Heni lélegzete egyre szaporábbá vált, éreztem élvezi amit csinálok. Egyre közelebb kerültem mellbimbóihoz, melyek hegyesen merevedtek felém. Ajkaimmal finoman szétmorzsolgattam, majd ajkammal lefelé indultam. Hosszú percekig csókoltam feszes kis hasát, majd nadrágjához érve elkezdtem kigombolni azt. Most már nem ellenkezett.

Lassan lecsúszott az asztalról és hagyta hogy végiggomboljam farmerja elülső részét. Lassan jómagam is felálltam. Nadrágja akkor már teljesen ki volt gombolva, de még rajta volt. Finoman benyúltam nadrágja hátsó részébe, elkezdtem simogatni popsiját, majd finoman lehúztam nadrágját. Ekkor ő kilépett cipőjéből és teljesen levetette a nadrágot. Már csak zoknija és hófehér tangája volt rajta. Visszaült az asztalra. Ekkor már tudtam, akarja tovább hogy kényeztessem, csókoljam. Ismét ajkainál kezdtem, mézédes csókjától szinte megrészegültem. Kis idő múlva eltolt magától és feljebb tolta magát az asztalon, éppen annyira, hogy lábait fel tudja húzni. Szétnyitotta combjait és kissé hanyatt dőlt. Ekkor ránéztem és láttam, hogy behunyja szemét, teste fölötti irányítást teljesen átengedi nekem.

Finoman elkezdtem csókolgatni combjai belső részét, miközben kezemmel kívülről simogattam azokat. Gondosan ügyeltem arra nehogy megérintsem gyönyörű punciját, melyet - még – hófehér bugyija borított. Alig bírtam már magammal, legszívesebben letéptem volna róla falatnyi tangáját és nadrágomtól megszabadulva vadul nekiesnék. Türtőztetve magam tovább folytattam combja kényeztetését. Egyszer hirtelen gondolattól vezérelve bugyiján keresztül megcsókoltam punciját. Halk sóhajjal és egyre szaporodó levegővétellel adta tudomásomra, hogy mennyire élvezi a dolgot. Kis idő múlva ő maga húzta félre a hófehér fehérneműt teste legszentebb barlangjától. Éreztem a semmivel sem összetéveszthető kellemes illatot.

Az apró csókoktól puncija teljesen nedvessé vált, csiklója mereven ágaskodott felém. Ajkaim közé vettem, majd nyelvemmel finoman izgatni kezdtem. Heni egyre hangosabban és szaporábban lihegett. Kezeit fejemre tette és finoman lefelé nyomta. Ebből tudtam, azt szeretné, hüvelyét is izgassam nyelvemmel. Ezután felváltva izgattam csiklóját, hüvelyének bejáratát és szeméremajkait. Puncijának puha szőre finoman simogatta arcom. Hangos nyögésekkel tudatta velem, hogy hamarosan eljut a csúcsra. Pár pillanat múlva éreztem nedvei kilövellését. Teste teljesen ellazult, felhúzott combjait teljesen leeresztette. Heni teste csodálatosan csillogott a testét borító izzadtságcseppektől. Kezeivel puncijához nyúlt, majd nedveit végigkente combján és hasán. Gyönyörű barna szemei még most is csukva voltak.

Néhány percig gyönyörködtem testében ahogyan az asztalon feküdt. Heni felült és rámnézett. Észrevette, hogy én még teljesen fel vagyok öltözve.
- Köszönöm – mondta elcsukló hangon majd felállt. Megölelt és ismételten csókolózni kezdtünk. Lassan kezdte kigombolni az ingem és csókokkal borította mellkasom. Közben kezével kikapcsolta nadrágszíjam, lehúzta nadrágom sliccét. Letolta nadrágom. Farkam már ágaskodott. Alsónadrágomon keresztül megcsókolta és megsimogatta, majd lehúzta boxeralsóm. Előkerült ágaskodó férfiasságom. Heni ahogy meglátta rámmosolygott és óvatosan a kezébe vette. Finoman hátrahúzta rajta a bőrt, majd középső és mutatóujját szájába vette. Nyálától megnedvesített ujjaival finoman simogatni kezdte makkom. Alig vártam, hogy farkam szájába vegye, de egészen más következett.

Lassan hozzám simult, újra csókolózni kezdtünk. Teljesen magamhoz húztam. Farkam nekinyomtam testéhez, nyálától megnedvesített makkom hasára simult. Csípőm lágy mozgatásával péniszemet finoman hasához dörzsöltem, így adtam tudtára, hogy szeretnék végre beléhatolni. Óvatosan eltolt magától és újra szájába vette mutató és középső ujját, majd ismételten elkezdte makkom nedvesítését. Miután végzett megfordult és elcsukló hangon súgta:
- Húzd le a bugyimat! Engedelmeskedtem. Ott állt előttem meztelenül. Hátulról is gyönyörű volt. Két kezét az asztalra tette, előre hajolt és kissé szétrakta lábait.
- Gyere belém! Végre! Finoman végigsimítottam popsiját, combját. Ahogyan kezem forró puncijához ért éreztem újra benedvesedett. Megfogtam farkam tövét és makkomat hozzáérintettem csodálatos barlangja bejáratához. Heni hangjából éreztem nagyon várja már, hogy végre belé nyomjam férfiasságom.

Hirtelen gondolattól vezérelve mégsem nyomtam belé a farkamat, inkább makkomat végighúztam csupasz kis fenékgömbjein és popsi vágatába helyeztem. Lassú mozdulatokkal dörzsöltem farkam alsó részét fenékvágatába. Heni ismét egyre szaporábban vette a levegőt. Lassan visszatértem csatakos puncijához. Óvatosan belétoltam farkamat. Igen könnyen sikerült belécsúsztatnom. Finoman mozgattam meleg, selymes puncijába kőkeményre duzzadt férfiasságom. Mozgásom egyre gyorsabbá vált, melyet Heni szaporábbá és hangosabbá váló lihegése kísért. Fejét felém fordítva így szólt:
- Húzd ki légyszi! Engedelmeskedtem kérésének. Ő felém fordult és újra felült az asztalra.
- Akarom látni az arcodat miközben kefélsz! Az asztalon ismét szétnyitotta combjait és testét háta mögött megtámasztva kissé hátradőlt.
- Gyere, folytasd amit elkezdtél!

Újra behatoltam kéjtől nedves puncijába. Kezdetben csak piciket döftem kis barlangjába, az idő előrehaladtával aztán egyre szaporáztam mozdulataim és már tövig nyomtam farkamat. Heni felült és átölelte nyakamat, én persze folytattam tovább puncija izgatását. Lihegéséből már éreztem nemsokára eljut a csúcsra.
- Szoríts magadhoz! – suttogta fülembe. Már éreztem is hüvelye ütemes összehúzódását. Elélvezett. Mozgásomon lassítottam. Nedvei teljesen síkossá tették punciját. Nagyon élveztem ahogyan ezek a nedvek farkamat is teljesen sikamlóssá varázsolták. Erősen átölelt, karjait összefonta a hátam mögött. Puncija izgatását továbbra sem hagytam. Éreztem, hogy már nekem sincs sok hátra a gyönyör pillanatáig.
- Rögtön spriccelek. – lihegtem a fülébe. Ahogy kimondtam már élveztem is.

Miközben meleg ondómat ütemesen lövelltem kéjtől nedves hüvelyébe. Henit szorosan magamhoz öleltem. Úgy éreztem ennyi sperma még egyetlen orgazmusomkor sem hagyta el testemet. Heni - amikor hüvelyében érezte kilövellő ondóm - gyengédebben húzott magához és csókokkal borította el nyakam és arcom. Én – az élménytől önkívületi állapotba kerülve – pihentem ölelésében. Lassan akartam kihúzni még mindig kemény farkamat forró, sikamlós puncijából, de ekkor fülcimpámat harapdálva halkan így szólt:
- Hagyd még egy kicsit.

Engedelmeskedtem. Két kezemmel hátát simogattam és húsos ajkát apró csókokkal borítottam el. Éreztem, hogy farkam egyre puhábbá válik és finoman kicsúsztattam hüvelyéből. Heni leszállt az asztalról, letérdelt elém és finoman nyalogatni kezdte a makkom. Nagyon meglepődtem, azt hittem nem szereti az orális szexet, hiszen eddig nem akarta szájába venni a farkam. Puha nyelvével lenyalogatta makkomat, majd felállt és megölelt, megcsókolt. Leültem a székembe, ő óvatosan ráült a bal combomra. Lassan átöleltem. Hosszú perceket töltöttünk így. Később felöltöztünk. Én – miközben öltözött - ugyanúgy bámultam csodálatos testét, mint amikor bejött.

Amikor már teljesen felöltözött hozzáléptem és átöleltem.
- Csodálatos voltál. – súgtam a fülébe. Hirtelen zúgásra lettünk figyelmesek, ami leginkább egy porszívó hangjára hasonlított. Az órámra pillantottam és megrökönyödve láttam, hogy már hét óra volt. Megérkeztek a takarítók és elkezdték a szintünket is takarítani. Henivel lefelé indultunk. Az ő irodájában – lovagiasan – felsegítettem kabátját és kifelé indultunk. A parkolóban elkísértem az autójáig, kizárta az ajtót én pedig kinyitottam. Láttam nagyon tetszett neki. Ahogy beült és bekapcsolta a biztonsági övet. Egy búcsúcsókot akartam adni meseszép ajkaira, de ő nem engedte. Kicsit rosszul esett. Ezt látta rajtam és odasúgta:
- Nincs még vége a mai napnak, de hozzám nem mehetünk. Gyere utánam. A házunk előtt egy sarokkal állj meg és várj.

Tudtam, ez azt jelenti, hogy az éjszakát velem tölti. Volt egy kis legénylakásom a város másik végén és ezt ő is tudta. Szinte futva mentem az autómhoz. Már csak azon izgultam, nehogy megint cserbenhagyjon az a vacak. Szerencsére elindult és én követtem drága Henit… Ha tetszett történetem első része, akkor elmesélem a folytatást is.
Hasonló történetek
22540
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29939
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Nem értem az Anita szerepét, talán majd a második részben. Amúgy az alacsony pontszámot sem értem, szerintem sokkal jobb volt, bár nem szuper, de átlagos. Egy 6,5-t megérdemelne.

Várom a folytatást, hátha javul valamit.

GerM ·
Ha megígéred nekem, hogy Anita a következő részben formattálja a merevlemezedet, akkor hajrá...

leticia_63 ·
Kedves FortiC!

Tetszett a történet.

Az Anita és Heni párhuzam is jó benne.
Egyetlen mondat zavart: A parkolóban elkísértem az autójáig, kizárta az ajtót én pedig kinyitottam.
Sokkal szebb lett volna így: A parkolóban elkísértem az autójáig, o kikapcsolta a riasztót, én pedig kinyitottam neki az ajtót.
A kizárta szó, szerintem magyartalan.

Leticia

PanniP ·
Hát, Aptyuk, akkor mikor kezded? :smile:
GerM ·
Nem is fogod vissza Magad. :rage:
PanniP ·
Te beszélsz? Te kezdtél ki Riával! Szóval... féltékenységből bosszú! :smiley:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: