Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Parkban

Sziasztok!

Gondoltam én is írok, kíváncsi vagyok mit szóltok hozzá az én kis történetemhez. Tavaly nyáron történt, 19 voltam. Mellesleg lány vagyok. Én 175cm magas, 65 kg, 98/69/94 röviden van mit fogni rajtam:-) Rendszeresen sportolok, kétnaponta legalább jó alkatért és, hogy jól érezzem magam a bőrömben.

A történet egy chatelés során kezdődött, megismerkedtem egy sráccal, nálam fiatalabb egy évvel. Megismertem majd találkoztam vele. Amint említettem nyár volt, nagyon jó, kellemes idő, ezért egy nagyon jó kisruhámat vettem fel, megsülni nem akartam:-) passzos kis mini ruha. Nagyon jól éreztem magam, ezért ebben mentem el. Taliztam a sráccal majd egy óra múlva megjelentek a haverjai is, na mondom szép ennyit erről. Egyszer csak megjelent egy jó külsejű pasi is. Na, mondom ez megérne egy két ajtócsapkodást.

Jól elbeszélgettem a fiúkkal, észrevettem, hogy a pasi méricskél. Tetszett a dolog. Esteledett, így mindenki hazavánszorgott vagy ment tovább a dolgára. Én is indultam haza, amikor a srác utánam jött, hogy hazakísér, nem akarja, hogy vmi bajom legyen. Ez szintén megtetszett. Sétáltunk. Ahol én lakom van egy jó nagy park, nagy tó szép hely. Éjfél felé járt az idő. Ilyenkor alig vannak. Ha vannak is látnak egy párt akik jól érzik magukat. Elhaladtunk a tó mellett, majd kérdezte, hogy nincs -e kedvem leülni az egyik padra a tó mellett, és ott folytatnánk a beszélgetést. Tudtam, hogy lesz vmi. Naná, hogy belementem, ilyen pasit nem hagyok ki. (magas vállas 22 éves lehetett) ahogy én szoktam nevezni ez olyan pasi, amit csak nézni szabad. Tovább folyt a beszélgetés közben a szemem lefelé kandikált, kíváncsi természetemmel nehezen bírok:-) Észrevette, hogy stírölöm az ágyékát. Erre ő is végignéz feltűnően, látta, hogy tetszik a dolog, majd megfogta a kezem, a kezét a vállamig simogatta.

Lassan a nyakamat is elkezdte simizni, majd adott egy csókot rá, eszméletlenül jó érzés volt, ettől nagyon be tudok indulni. A nyakamtól a szám felé haladt és csókolgatott. Megcsókolta az ajkamat. A keze közben haladt lefelé a mellemet kezdte el finoman masszírozni, mellbimbóim már ágaskodtak akárcsak az Ő pénisze. Viszonzásért csak simogattam. Később kap vmi jót. Nem akartam egyből a lényegre térni. Egy kis idő után felálltam, szembe álltam vele, Ő velem szembe ült. Terpeszben álltam előtte tetszett neki a látvány. Simogatta a combomat lassan felfelé. Felhúzta a szoknyámat, a bugyimat félretolta és elkezdte csókolgatni a puncimat. Nagyon kellemes volt. Lassan a nyelvével izgatta csiklómat csókolózott vele. Játszadozott, közben az egyik keze a combom belső felszínét simogatta. Haladt a puncim felé. Haladt az egyik ujjával lassan belém hatolt, a légzésem. felszaporodott.

Addig izgatott amíg el nem mentem. Levettem a bugyit. Odaadtam neki. Mondtam a szép emlékek kedvéért tartsa meg. Mondtam neki, hogy most én következem. Letérdeltem elé kigomboltam a nadrágját. Elővettem a már merev faszát. A szemébe néztem majd adtam egy csókot a szájára. Utána egy csókot adtam a makkjára, közben a szemébe néztem. Láttam, hogy tetszik neki. Kidugtam a nyelvem, körbenyaltam a makkját majd a makkot bekaptam finoman. Lassan az egészet. Finoman ki majd újra bekaptam. Mikor húztam ki egy kicsit megszorítottam az ajkammal a faszát, éreztem, hogy nemsokára elmegy, ha így folytatom, lelassítottam. Az egyik kezemmel segítettem a számnak. A másik kezemmel izgattam a csiklómat.

Lassan felálltam, láttam elővesz egy gumit. Mondtam, hogy helyes. Nagyon adok a biztonságra. Az egy dolog, hogy szedek tablettát, az aidstől nem véd meg. Na gumit én tettem fel, óvatosan. Majd lassan ráültem péniszére, de még nem teljesen. Csak a makkjával játszottam. Közben mélyebbre beleültem. Halkan felnyögtünk. Lovagolni kezdtem el rajta. Egy fél óra volt, közben csókolgatta a melleimet. A fejét simogattam, Ő szorosan átölelt, fantasztikus volt, nagyot élveztünk. Adtunk egymásnak egy csókot

Felöltöztünk, mindent helyreraktunk, elpakoltunk. Egy kicsit még pihiztünk a padon, végül hazakísért. A mai napig tartjuk a kapcsolatot, beszélgetünk, és persze néha még felidézzük az emlékeket élőben :-)
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: