Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ő és Én

Első osztályos gimnazista lettem és már az első napokban feltűnt valaki az új suliban. De nem rokonszenvessége, hanem ellenszenvessége miatt figyeltem fel a már említett férfira. Aztán egyszer megszólított és csodák-csodája nem is volt olyan borzasztó, mint amilyennek képzeltem. Ne higgye senki, hogy ő valamelyik zöldfülű osztálytársam volt. Ő akkor már jóval túl a harmincon, a suli egyik tesi tanárjaként volt nyilván tartva. Engem persze nem tanított. Nevezzük Őt, történetem főhősét, mondjuk... Zsoltnak. Egyre többet beszélgettünk, ahogy telt az idő és minél többet annál jobban kezdett érdekelni, mint férfi. Nagyon jól tartotta magát, jó képű vonzó és ellenállhatatlan volt a szememben. Talán ez okozta e kezdeti ellenszenvet is, a tudatalatti... Közben persze az élet ment, ahogy kellett velem egykorú fiúk jöttek-mentek, lehorgonyozni egyiknél sem tudtam.
Elérkezett a második év. Újra beszélgettünk, nem is keveset, mindig, egyfolytában, ha időnk engedte. Aztán egy szép napon megbeszéltük, hogy találkozunk, a sulin kívül is...

Elvitt a lakására... beszélgettünk, csókolóztunk, nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lehet...Vele!? Nem is húztuk sokáig az időt mindketten tudtuk mit is akarunk egymástól, de az első alkalommal nem történt még \"semmi\".

II. randi:
A helyszín ugyanaz. Az ágyon fekszem, ő egész testével rámnehezedik, izmai megfeszülnek érzem a szíve lüktetését és a sajátomat is a torkomban. Vadul csókolózunk. Nem tudok és nem is akarok arra gondolni, hogy mit teszek. Jól esik nekem, neki is, akkor meg miért ne tenném? Érzem, hogy egyre nedvesebb leszek ott lent, ahogy simogatja a mellemet, amin már jól láthatóak a vágy jelei és érzem, ahogy férfiassága egyre keményebb lesz a farmer alatt, ami talán pont ezért percekkel később már a földön hever az összes többi ruhadarabbal együtt, ami rajtunk volt.

Keze, már a lábaim között van, és ujjai vadul ujjaznak, néha a nyelvével is belém kóstol, amitől egyre nedvesebb leszek és forró testem szinte vonaglik és kívánja a behatolást, kívánja, hogy ez a férfi test vadul dugja őt, kíméletlenül, állati erővel.
Még egy kis játék és izgalom fokozás, majd megtörténik...
A puha, hűs combok erősen a férfi combjaiba kapaszkodnak és lassan átveszi a testem is a vad, ütemes mozgást. Az érzés, hogy valaki ki-be húzogatja, hatalmasra dagadt hímvesszőjét benned, ami a vágyat érzékelve egyre-nagyobb és nagyobb lesz, leírhatatlan....
Érzed, hogy nagyon jó elönt a forróság, majd jéghideg fut végig egész testeden. Ő még nem áll készen. Úgy látszik nem ritkák az ilyen események az életében. Nem baj, ez most nem számít, most csak én számítok neki és ő nekem.
Gyengéden a hasamra fektet, óvatosan belém helyezi hímveszőjét és lassan ütemesen elkezdi... majd egyre vadabb és gyorsabb lesz... ismét jönnek a hullámok, melyek az örömöt hozzák. A férfi test megérzi ezt, most már ő is engedi a testét, rándul egyet, teljesen tövig belém nyomja szerszámát, rámnehezedik, lök még egy-kettőt és átölel.

Sokáig nem szólunk egy szót sem. A folytatás? 2 év! Teli ennél sokkal gyönyörűbb eseményekkel és persze szenvedéssel... De ez már egy következő történet... Talán, majd egyszer elmesélem...Talán....
Hozzászólások
További hozzászólások »
JóSzellem ·
Ha már bankszámlánál tartunk nekem Bill Gates-től is megremegne a térdem:)
Ha nem, hát nem, te matuzsálem:)
Szivacs ·
Horkolsz is ? :)
JóSzellem ·
Horkolni ráérek 30 év múlva:)) Miért, te horkolsz?:)
Szivacs ·
Hogy én !!!! Honnan tudjam ?! Gondoltam, majd te elmondod :)))

JóSzellem ·
Hogy mondhatnék meg ilyesmiket, ha még a korodat sem tudom? Sem pedofil, sem nekrofil nem vagyok...:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: