Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nudizás a Tiszánál 3!

Tavaly nyáron a melegre való tekintettel elmentünk a Luppa-szigetre Gabival fürdeni. Nem voltunk sokan, de mégsem nudiztunk. A ferde kavicsos partoldalra leterítettük a pokrócot, majd ott heverésztünk. Néha-néha megmártóztunk, mert délben iszonyatosan meleg volt, nem is szabadott volna vízparton lenni, mert nagyon sütött a nap. Pont mellettünk volt egy fiatal (18-20-as átlagéletkorú) kis társaság, 4-en, 2 lány és 2 fiú. Egyik lány nem akart fürdeni, mert, hogy nem készült fürdésre. 2-3 percnyi rábeszélés után belement. Kis topját ledobta, alatta egy narancsszínű csipkés melltartó fogadott. Körülnézett, látta, hogy nem vagyunk sokan, levetette a lapszoknyáját is. Alatta egy szintén narancsszínű csipkés tanga borította testét. Törölközőjét magára tekerve várta a többiek készülődését. Közvetlenül a vízbe menetel előtt a törölköző alatt levetette a tangát, majd hanyagul barátnőjének törölközőjére dobta.

Ekkor jött csak a nagy csodálkozás, amikor a törölközőt is levéve magáról besétált a hirtelen mélyülő vízbe. Hamar eltűnt derékig a vízben, de vigyázott rá, hogy a melltartó ne legyen vizes! Egy kicsit felment bennem a "pumpa", gondoltam lehűtöm magam. Felkeltem, de fütyim rendesen ágaskodott, úgyhogy zsebretett kézzel mentem a víz felé, elég gyorsan lépkedve. Mikor odaértem, éppen derékig merült a vízben, így nem láttam semmit. Viszont a bányatavak hirtelen mélyülnek, úgyhogy egy part felé dobott labda meg is oldotta a problémámat. Nem zavartatta magát, de nem is volt az a magamutogató emberke. Szó nélkül kiment a labdáért. Mikor már nem ért derékig a víz, bal kezével takarta el punciját. A társaság többi tagja és én, mivel bentről néztük a lányt, többet láthattunk belőle, pláne mikor lehajolt a labdáért. Visszafelé jövet nem takart el semmit, csak egyik ujjával benyúlt a lába közé és "valamit" megigazított. Mikor visszaért a két srác szinte egyszerre simogatta meg a lányt. Sejtettem, hogy valami közös barátnő! Kicsit összébb verődtek és elkezdtek beszélgetni. Mire legközelebb odanéztem, csak annyit láttam, hogy két kezével a két srác hímtagját izgatja. Hogy a két srác kiérjen a vízből, egy kicsivel kijjebb mentek.

A lány pont szemben állt velem, kezében a 2 fityma. Rámnézett, majd vissza a srácokra. Majdnem összezárt lábbal állt ott, de így is jól látszottak szeméremajkai. Úgy éreztem, hogy valami fog a nadrágomban történni. Hirtelen nem tudtam, mitévő legyek, nem akartam, hogy a fürdőnadrágom olyan legyen, pedig lehet, hogy jobb lett volna. Villámi sebességgel letoltam, de ebből senki nem látott semmit. A végső baj akkor kezdődött, amikor a tevékenykedés végeredményeként a két srác csak-csak elélvezett és a lány a kezén maradt dolgokat a combja belső felére kente, közben pedig rám nézett. Srácok visszarakták a nadrágjukba, indultak kifelé. Ekkor úgy éreztem, hogy mindjárt szétrobbanok, ha vissza akarom tartani és az élvezettől elkábulva, kihúztam magam és elengedtem a visszatartást. Vízből éppen kilógó fütyim végén egy kis spricc jelentette, hogy elélveztem, de éreztem, nincs vége! Néztem még, hogy mennyi látszik ki ebből. A lánynak feltűnhetett, hogy a vizet nézem, mert végignézte a folytatást. Akaratlanul is két ujjal megfogtam a bőrt a makkomon. Előretoltam, majd hátrahúztam. Az egész úgy nézett ki, mintha a makkom a víz alól bukkant volna elő.

Még egyszer előre tudtam tolni, de akkor jött a spriccelés folytatása. Ekkor már egyáltalán nem érdekelt semmi. Hiába szorítottam le a fütyimet, csak kilógott a vízből. Odaspricceltem magam elé, majd a húzogatás hatására még jött belőlem elég nedv, amit csak úgy belefolyattam a tóba.

A lány csak vállat vont és magában kuncogva kifelé vette az irányt.
Hasonló történetek
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: