Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Narancssárga

Tegnap este egy estélyen voltam álomnőmmel; ismeretlenül.
Sötét autómból kiszálltam, melléléptem, és karonfogva bevezettem a vérvörös szőnyegen.
Az ajtón álló „miniszterem” messziről köszönt, és pezsgőt nyújtva a lányra mosolygott.
Kis szünettel beljebb vittem a nőt.
A svédasztalnál okosnak látszó beszélgetéseket folytattak a Csipkerózsikák, és a részeg hercegeik. Elsétálva közöttük, senki sem mert hozzám szólni. Pillanataik megrezdülését palástolva folytatták.
- Ugye szerinted is…és ebben egyet értünk? Kérdezgették, de szemük sarkából engem lestek, de főleg azt, akivel együtt jöttem. A Szótlan szerelmem.
A képek mellett elsétáltunk a sarokba. Egy hatalmas fotó előtt kis asztalon tequila párolgott.
A falhoz löktem, és elé álltam. Felemeltem a kis ezüst tálcát. Levette róla a sót, és a szájához emelte a kezét. Mintha vérezne. A só kristályai játszottak a meleg fény sugaraival. Szájába vette a citromkarikát, és számhoz emelte a kezében a poharát… Szemem se rebbent a tüzes italtól, amit tovább tüzelt a hűsítő-citromos csókja.
Még mindig egy szót sem szóltunk.

Másnap délben felkeltem. Mellettem feküdt. Csak a nevét tudom; régről… Ő viszont a jegyzeteimet olvassa.
Semmit sem változott. Vannak, akik reggelre teljesen megváltoznak. Ő nem.
Szótlanul leteszi a füzetem, és kisétál a szobából. Két nagy tejes koktéllal jön vissza.

Egy teraszos étteremben ülünk a napernyő alatt. Én vörösbort iszom, Ő pezsgőt. Pedig még vezetek. Mindkét fagyi kelyhet az ő kanalával esszük.
Az autóban szinte hideg van. Egy földúton behajtok, és megállok egy istálló mellett. Elindulunk körbesétálni. Mire megkerüljük, már majdnem elszívja a cigijét.
Feltolom a napszemüvegem a fejemre, és lenézek rá. Ő is lenéz, és a blúza zsebébe teszi az ő szemüvegét.
Vissza felnéz rám.
Kigombolom a felső gombját. Mintha belül elmosolyodna.
A derekát és a vállát fogva belefektetem a szénába.

Innen majd felmegyünk az istálló padlására. Alszunk egyet együtt. Utoljára.
Mikor majd felébredek, a nap narancssárgán fogja bevilágítani a tájat. A szeme kisírt lesz.
De már megnyugodott. Leveszem a fejem a melleiről. Begombolom az ingem. Ő is a sajátját.

Este ki fogom tenni az első emeleten. A parkolóban. Mögöttem jön majd le a főútig. A tükörből nézem. Majdnem egyszerre fogunk hazaérni.
Neki a férje nyit ajtót, nekem a lányom.
El sem köszöntünk egymástól…
Hasonló történetek
5556
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
5294
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
oldherold ·
végre, végre, végre, végre!
végre valaki.
végre valaki, aki tud írni.
cseszter, gratulálok!
egyéni (sok hasonló van, de mégis az), titokzatos, mélységeket rejtő stílus, intellektust sugalló mondatszerkesztés. jó ritmus, ügyes tagolás. tudod azt, amit tudni kell: érdekes sztori nélkül is érdekesen írni. tényleg, nekem nagyon tetszett. meg is vagyok lepve, hogy: vannak itt tehetséges emberek is???
na, azért nem minden fenékig tejfel, elbarmoltál egy-két dolgot, DE: a mű összességében annyira jó, hogy nem sokat rontott az olvasás élvezetén.
a két legsúlyosabb hibádra, hadd hívjam fel a figyelmed:
"Kérdezgették, de szemük sarkából engem lestek, de főleg azt, akivel együtt jöttem." -ö.... lehet, hogy szándékos a szóismétlés, de akkor sem érzem szerencsésnek.
"Még mindig egy szót sem szóltunk." - még mindig nem szóltunk egy szót sem, inkább, nem?
9-9.

Lotus ·
Nagyszerű. Tényleg. A befejezés teszi. Egyszerű, világos, letisztult, és igazi. Ez így működik. Nagyon eltaláltad a hangulatot, az érzéseket, az életet. Nem akarok többet mondani, mert nem tudok érdemben, csak ismételném magamat, vagy olderholdot.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: