Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naplemente a dombon

Félrehajtott fejjel ülök, és csak nézem, ahogy a Nap narancssárgára fest mindent. Ahogy a festő forgatja az ecsetet, olyan finom vonásokkal árnyalja a képet, amin dolgozik. Gyönyörű a város ebben a fényben. Bárcsak látnád!
Egyedül ezen a kis dombon, minden olyan mesteri. A fűszálak simogatják a sziklát, amin ülök. Minden felett vagyok, s ahogy felém hozza a nyüzsgés halk és távoli hangjait a szél, megemelkedik a mellkasom, és mélyen beszívom a levegőt. Bárcsak látnád!
Egyik kezemmel a zsebembe nyúlok. Elő veszem a cigimet, és rá gyújtok. Végig marja a torkom a füst, és a fájdalmat, amit érzek, vele együtt kifújom. Fodrozódik előttem, aztán elszáll messzire, mint valami hűtlen kurva. Groteszk ez a kép. Gyönyörű naplemente van, és én fodrozódó füstöt nézek. Bárcsak látnád!
Odalent az emberek épp gyűlölnek, szeretnek, hazudnak, rohannak, féltenek és versengenek. Én pedig itt fent, ürességgel a lelkemben lebegek. Kiszállt belőlem minden, amikor ide ültem. Nem rohanok sehova. Akár örökké ráérnék. Fénytelen a szemem, és nem remélek. Elszállt belőlem a gyermek úgy, mint ahogy most a csikk, amit messzire pöckölök. Órák óta ülhetek így itt, mozdulatlanul. Bárcsak látnád!
Nem várok semmire és senkire. Tudom, hogy majd jönnek értem. Nincsenek terveim, csak figyelem, hogy mi történik nélkülem.
Lepillantok magamra. Szánalmas látvány vagyok. Még most is olyan minden, mint amikor ide jöttem.
S jobb kezemhez feketére alvadt hűtlen véred tapad. Ez piszkítja hófehér ingem is.
Arra gondolok, hogy, milyen volt, amikor a jéghideg acél átvágott téged, mint egy cafatot. Becsukom a szemem és látom, ahogy erőtlenül tátogsz, és üvegessé válik könyörgő tekinteted. Az utolsó lélegzeted halk, és felületes volt, de a szám még utoljára megperzselte a tiédet, s tudom, hogy még hallottad:
- Erre emlékezz a túlvilágon, ahova taszítalak.
Aztán véget ért ez a pillanat, s engedtelek a földre zuhanni.
Kinyitom a szemem, és elmosolyodom.
Bárcsak látnád!
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
yesandno ·
Jár a 10 pont
Life ·
Köszönöm szépen! :)

Claudi ·
Erre érdemes emlékezni, nagyon tetszett! :heart_eyes:
Life ·
Köszönöm szépen! :hushed: :blush:

D.S. ·
:heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: