Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nap sütött a tájra, a föld pázsitjára...

Nap sütött a tájra, a föld pázsitjára. Mindent beragyogott, tavasz volt.
Kinéztem egy pillanatra az ablakon, majd vissza az útra. Lassan vezettem, nem siettem.
Csendben ültél mellettem, egy telefonszámot kerestél a táskádban, de nem lett meg.
A rádiót hallgattuk, kellemes zenék csendültek fel.
A faház felé tartottunk a hegyekbe ahol, majd együtt töltjük a hétvégét.
Madonna új szám csendült fel, dudorászni kezdted… Time goes by so slowly…
Mosolyogtam majd egy gyors csók csattant el, kezedet a combomra tetted.
Jólesett az érintésed. Tovább vezettem, közben néha az arcodra néztem.
Bevettem a könnyed kanyarokat, olykor sebességet váltottam.
Egy nagyobb jobb kanyar jött, enyhén dőltél felém, kezed, pedig felcsúszott a combom tövéhez.
Egy pillanatra megérintetted férfiasságom akaratlanul. Rád is néztem, huncut pillantásaid véltem felfedezni, de újból előre néztem.
Jobb kezemet a combodra helyeztem. Rövid szoknya volt rajtad, így finom meztelen bőrödet érinthettem.

Két ujjammal cirógattam egész a térdedtől, ameddig a szoknyád ért.
Szemeimmel az utat néztem továbbra is, de már jól ismertem szinte minden pontodat.
Rátetted a kezed az enyémre, majd ujjaiddal fogtad át.
Mire készülsz, kérdezted?
Én csak vezetek kedvesem, válaszoltam ártatlan arccal.
Majd kicsit erősebben fogtam meg a combod.
Lehajoltál, hogy levedd a szandálod, kezem, pedig betéved a szoknya alá, érintve a fehérnemüd finom anyagát.
Visszahelyezkedtél, a kezeid, a sliccem körül jártak.
Ugye nem gondoltad komolyan? Kérdeztem kicsit izgatottan.
Nem válaszoltál, lehúztad a cipzárt, majd elővetted már félig merev férfiasságom.
Egyik kezeddel, kezdted el finom mozgatni, le és fel.
Én, pedig lassítottam, kicsit félve, nehogy valami gond legyen.
Ne izgulj, mondtad, halkan, majd ajkaidat éreztem, amint ráfonod merevségemre.
Erőteljes sóhaj fogott el, de figyeltem tovább az utat.
Autók nem nagyon jártak erre, hisz egy mellékúton jöttünk el. Gondoltuk erre rövidebb.
Tovább éreztem ajkad forróságát, nyelved simogatását.
Teljesen megőrjítesz, ugye tudod?

Nem válaszoltál, tovább folytattad szünet nélkül a kényeztetésem.
Tartottam az egyenletes tempót, hisz sebességet nehezen tudtam volna így váltani.
Te nem így tettél, egyre hevesebben kezdtél el ajkaddal mozogni.
Le és fel, majd meg-meg állva körbenyalogattad a makkomat.
Lehúzódtam az út szélére, nem bírtam koncentrálni. Leállítottam a motort, behúztam a kéziféket.
Annyira jólesett.
Kezemmel a fejedet simogattam, a hajadba túrtam.
Majd éreztem, amint az egyik kezeddel az ülés melletti kart elhúztad, és hátradőltem az üléssel együtt.

Abbahagytad, levetted a bugyidat, én is közben letoltam a gatyám a bokámra a boxerrel együtt, és ráhelyezkedtél, már erősen lüktető péniszemre.
Kényelmetlen volt neked, de ez cseppet sem zavart, ahogy láttam rajtad.
Rámdőltél, mozogni kezdtél finoman, előre s hátra. Ajkamat csókoltad szenvedélyesen.
Majd a szemedbe néztem, s láttam csillogását, s egy pillanatra a saját arcomat.
Megálltál egy kis időre.
Megsimogattam az arcod. Szeretlek, ugye tudod? Kérdeztem, mintha nem tudnám a választ.
Pedig tudtam nagyon is jól.
A szavak helyet a gyengéd csókoddal adtad tudomásomra a választ.
Mindazt érezve, amiért csak érdemes élni, új napra kelni.

Csókodtól, viszont reakciót váltott ki bennem, s hüvelyedben meredő péniszemben.
Ami lüktetésével adta tudomásodra, mennyire is kívánlak.
Fülembe csókoltál, s tovább mozogtál, egyenletesen.
A hátadat simogattam, blúzod alá nyúltam.
Majd emelgetni kezdtem a csípőm amennyire, csak tudtam.
Sóhajaid, apró nyögdécselések váltották fel.
Éreztem amint te is, egyre jobban közelítesz a gyönyör felé.
Minden rezdülésed jólesett, s elrepített.
Oldalra fordítottam a fejem, s arcodat puszilgattam, miközben nem maradt abba mozgásod.
Derekadnál fogtalak meg a kezeimmel, s úgy segítettem a mozgásunkat.
Körözni kezdtél a csípőddel, olyan nehezen bírtam már tartani magam.
Kértelek még ne, de tovább folytattad.
Annál nagyobb hévvel, őrjítő szenvedéllyel.
Megremegtem, alattad, egyszerre veled adtam ki az ösztönös hangokat.
Becsuktad a szemed, s hajad az arcomba borult.

Érezted, amint kitörök benned heves lüktetéseimmel.
Magamhoz szorítottalak, szinte minden erőd elhagyott, akárcsak engem, de még közelebb akartalak magamhoz érezni.
Homlokodat csókoltam meg, s együtt szuszogtam veled.
El is szunnyadtunk így percekre, egymást érezve.
Alvó perceinket, pedig újra életre kelő dudorom törte meg.
Mosolyogtunk szinte egyszerre.
Ennyi nem volt elég? Kérdezted szinte nevetve…
Belőled kedvesem? Sosem…

velvet soap
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Nekem nem tetszett annyira..a következő miatt:először azt hittem vers,aztán rájöttem,hogy nem az,bár vannak benne rímelő sorok,és ez zavart.A történet elbeszélése meg olyan vázlatszerű a mondatok tördelése miatt...dehát nem tetszhet mindenkinek... :wink:
velvet_soap ·
Nem baj, nem is tetszhet mindenkinek.
Azért örülök, hogy elmondtad a véleményed. :wink:

libido ·
Nem értem, miért van mindenki elájulva ezektől az írásoktól. Szerintem egyáltalán nem olyan nagy szám ilyet írni.
velvet_soap ·
Nem kell elájulni mester..
Neked nem nagy szám, nekem az, talán másoknak is.
Van aki, még ilyet sem tud.
Mint mindenben, a jót kell meglátni, van akinek ez nehéz.
Talán túl nőtt önmagán? Már nem érintik meg az érzelmek?

libido ·
Hát, bizony. Kiégtem. Mint a föld pázsítja... ha túl sokáig süti a zsongítóan meleg nap.

Néha kell egy kis eső is.
velvet_soap ·
Látod, néha ez a baj, hogy elvárunk valami rosszat is a jó mellé, persze talán ez is a trendi.
Itt is lehetett volna villmámcsapás, vagy rajtakápás.
Kommandó, titkos betolakodó, de nincs,csak amit olvasol.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: