Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Moonlight

Két nő áll az ajtó előtt, az egyik ruhája kigombolva, mellei kilátszanak. A másik mögötte áll és a nyakát csókolgatja. Monyk miközben Angel nyakát csókolgatja kezével finoman masszírozza Angel melleit. A két nő kéz a kézben vonul be a szobába. Angel leveszi virágmintás lenge öltözetét, csak sokat sejtető fekete tanga marad rajta. Monyk eközben teljesen levetkőzött. Angel lefekszik az ágyra, és a hátára fordul. Monyk finoman csókolgatja Angel combját és közben lágy mozdulatokkal kezdi levenni Angel tangáját. Mihelyt lekerül a tanga Angel széttárja lábait. Monyk keze lassan, majd egyre határozottabban kezdi simogatni Angel belső combját. Angel eközben melleivel játszik. Simogatja, dörzsölgeti merev mellbimbóját.

Monyk csókot nyom Angel hasára, majd szépen lassan halad egyre lejjebb. Monyk megrázza dús, szőke haját és nyelvét kinyújtva elindul bevenni Angel duzzadt pináját. Angel felnyög. Monyk feneke kéjesen ring, miközben nyelvével egyre gyorsabban nyalogatja Angel csiklóját. Kezével Angel mellét masszírozza. Angel nyelvével saját melleit nyalogatja, miközben nagyokat nyög. Monyk két ujja eltűnik Angel pinájában, nyelvével továbbra is a csiklóját izgatja. Keze egyre gyorsabban jár. Angel vad vonaglásba kezd. Kezével Monyk fejét egyre erősebben szorítja pinájához. Angel következik. Monyk négykézlábra ereszkedik, fenekét pajkosan kitolja és finom mozdulatokkal elkezd ringani. Angel ráveti magát Monyk duzzadt kéjajkaira. Nyelve ostorcsapásokként éri Mony pináját. Csókot nyom Monyk fenekére, majd kezével átöleli Monyk derekát. Két ujjal széthúzza Monyk kéjajkait és nyelvével kinyalogatja a csordogáló folyadékot.

Monyk a gyönyörtől csak nagyokat nyög. Angel tudja, Monyk szereti, ha a popsiját nyalogatják. Megfordul és máris nekiesik Mony popsijának. Ujjával ezalatt egyre gyorsabban kezdi csiklóját izgatni. Először csak egy, majd két ujjal kezdi ujjazni Monykot. Ujjával finoman izgatja Monyk fenekét. A két nő felül és megcsókolja egymást. Monyk előveszi a párnája alatt rejtegetett műfaszt. Angel a szájába veszi és mosolyogva kezdi szopogatni. Monyk kéjesen húzogatja ki-be Angel szájából a játékszert. Közben Angel melleit csókolgatja. Angel összenyomja melleit, ezzel odaszorítva a műfaszt. Angel vígan nyalogatja a végét. Monyk felcsatolja magának majd Angel mögé áll. Angel négykézláb már alig várja, hogy betolják puncijába a vastag dorongot. Amint Monyk behatol Angel kéjesen felnyög. Monyk egyre gyorsabban kezdi csípőjét mozgatni. Angel kitolja a fenekét, hogy minél mélyebbre hatoljon a játékszer. Monyk ujja hirtelen eltűnik Angel popsijában. Miközben ujjazza Angelt szabad kezével a mellbimbóját dörzsölgeti.

A két test szorosan ring együtt. Angel megfordul és hanyatt fekteti Monykot. Monyk széttett lábakkal jelzi, hogy ő is kér a finom faszból. Angel meg is adja neki. Kézbe veszi, és vadul bedugja Monyk puncijába, közben nyelvével izgatja csiklóját. Monyk nem bír magával. Angel kihúzza Monyk puncijából a műdákót és belenyal a popsijába. Odaemeli a dorongot és finoman betolja Monyk fenekébe. Először csak lassan, majd egyre gyorsabban és egyre mélyebbre tolja. Monyk vad vonaglásba kezd és ujjával saját csiklóját kezdi izgatni, majd három ujja eltűnik lucskos puncijában. Újra Monyk következik. Felcsatolja a műfaszt és lefekszik. Angel ráül és csípője szép lassan elkezd ringani. Szeret nagyon lovagolni. Monyk mozdulatlanul fekszik miközben Angel vadul vonaglik rajta. Angel feszes feneke oda-oda ütődik Monyk combjához. Angel megfordul így most háttal van Monyknak. Újra ráül és rádől Monykra. Monyk átöleli és belenyal a fülébe. Angel teste hirtelen összerándul. Elélvezett. Fejét hátrafordítva megcsókolja Monykot és lassan leszáll a kéjt adó műfaszról.

A két nő lihegve fekszik egymás mellet és már a következő hétre gondolnak, amikor újra találkoznak. És ezt a feledhetetlen órát muszáj lesz nekik megismételni.
Hasonló történetek
30301
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29938
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

moonlyght ·
mivel leszbi kategória alacsony képességű igen vulgáris kifejezésű barátaim így nyilván nem pakol bele minden egyes történetbe az író faszokat ahogy ti mondjátok :)
mert mint tudjuk a hím nem tényleg 1 fasz :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: