Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Monológ

Fekszem. A fekhelyem kemény, sehol egy párna, szóval kényelmetlen. Próbálok megmozdulni, de valamiért nem megy. De nem erőlködöm.
Nem látok semmit, teljes sötétség vesz körül. Azonban érzem, hogy ruha van rajtam. A bal cipő szorítja a nagylábujjamat. Öltöny feszül rajtam, a nyakkendő pedig az ádámcsutkámat szorongatja. Vajon ki húzta meg ennyire? Nem tudom. S csak most döbbenek rá, hogy nem emlékszem semmire.

Próbálok logikusan gondolkodni. Öltönyben vagyok, tehát valószínűleg valamilyen összejövetelen vehettem részt. De vajon min? Esküvőn? Keresztelőn? Érettségi találkozón? Fogalmam sincs. A legvalószínűbbnek az tűnik, hogy bárhol is voltam, jelentős mennyiségű alkoholt fogyaszthattam el, mert mással nem tudom megmagyarázni ezt a - számomra páratlan - emlékezetkiesést. Azután hazatámolyogtam, vagy hazahoztak, lefeküdtem vagy lefektettek, a jelekből ítélve a kemény parkettára, s minden bizonnyal egy ablaktalan helyiségben, mert a sötétség áthatolhatatlan.

És ez most már kezdett zavarni. Sőt mi több, egyre jobban kétségbe voltam esve. Az egészben a legrosszabb a bizonytalanság. Szívszorongató érzés. A legszívesebben sírnék, de nem sikerül egyetlen könnycseppet sem kisajtolnom. Ez még tovább növeli bennem a feszültséget. Egyszerűen tehetetlen vagyok és ez bosszant. Sehol egy fogódzó – sem fizikai, sem szellemi értelemben – amely biztonságot és bizonyosságot nyújtana.

Teljesen kiborultam. Üvölteni szeretnék, de ez sem megy. Ez még jobban kiborít. S minél jobban kiborulok, annál inkább szeretnék üvölteni, úgyhogy kialakul egy ördögi kör, melynek két résztvevője egymást táplálja, s ez közeledő robbanással fenyeget. S én nem tehetek semmit.
S amikor úgy érzem, hogy nincs tovább, ezt nem lehet tovább elviselni, mint vihar után a napsütés, mint nyugtalan alvás után az ébredés, megváltásként érkezik egy hang. Egy nem is oly távoli harangzúgás. S ebben a szent pillanatban megértek mindent, hiszen újra emlékszem mindenre.

Megnyugszom, s folytatom azt a tevékenységemet, amit ezelőtt is csináltam. Tovább hallgatom a síri csendet.
Egy hete temettek.
Hasonló történetek
3864
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
5389
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bicepszasszony ·
Nekem tetszett.Jó kis vége volt.

Tűzmadár ·
Marvinnak igaza van.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: