Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mit tesz a véletlen ...

Életem egyik maradandó élményét a tömegtermelésnek köszönhettem.:)
Történt ugyanis, hogy elmentünk nyaralni a feleségemmel a Horvát tengerpartra és egy kempingben vertük fel a sátrunkat, amelyik éppen olyan volt, mint az összes többi, vagyis a sötétben minden további nélkül össze lehet téveszteni egy tucat másikkal, különösen, ha előtte elfogyasztottam egy üveg finom tokaji aszút.

Levezettem egy pár száz kilométert és már elég öreg este volt mire végre felvertem a sátrat a zsúfolt kempingben. A rövid vacsora után a kedvesem kinyúlt a sátorban én pedig levonultam a partra kipróbálni a vizet. Kellemes meleg este volt. Nagyon jólesett úszni, majd csöndesen szemlélődni a parton, hallgatni a hullámok moraját és bámulni a csillagokat. A közelben nem voltak lámpák és a Hold sem világított, úgyhogy nagyon szépen lehetett látni a csillagokat. Olyan volt, mintha apró lámpásokkal tűzdelte volna tele valaki. Megiszogattam a boromat és véget vetettem szemlélődésnek. Már csak arra vágytam, hogy én is kinyúljak a sátorban a kedvesem mellett. Lassanként visszabotorkáltam és bemásztam mellé a sátorba. A vaksötétben kitapogattam a kedvesemet. Felhajtottam a takarót és melléfeküdtem, majd szokásom szerint átkaroltam úgy, hogy a melle belesimult a tenyerembe. Lehunytam a szemem és máris jó úton voltam az elalvás felé, de valami szokatlant érzékeltem, miközben a kedvesem melle továbbra is kellemesen domborodott a tenyeremben.

Félálomban voltam és nem tudatosult bennem, hogy mi is az ami nem stimmel, de önkéntelenül is tovább simogattam, becézgetem a kedvesem mellét. A pólóján keresztül éreztem, hogy megkeményedik a mellbimbója, de ez is valahogyan nagyon furcsa volt… az ördögbe is ezzel a meghatározhatatlan érzéssel!
Nem fogom, hagyni, hogy elrontsa a nyaralásomat! Ha már nem tudok aludni akkor őt sem fogom hagyni, hogy egész éjszaka csak aludjon! Egyre tisztuló fejjel és egyre céltudatosabban kezdtem simogatni a kedvesem karcsú alakját. Lecsúsztattam a kezem a popsijára és lassan felhúztam a pólót, úgy hogy hozzáérhettem a bőréhez. Tevékenységem érezhetően nem volt hatástalan egyikünkre sem, mert lassanként egyre merevebb és merevebb lettem. A kedvesem pedig megfogta a kezemet és rászorította a mellére a popsiját pedig nekem tolta, mintha csak azt akar, hogy erősebben érezze az a böködő valamis a hátsóján.

Némán izgattuk egymást. Nem akartam, hogy elmúljon a varázs. Kívántam, nagyon kívántam és egyre erőteljesebben szorítottam a meredező férfiasságomat a kedvesem hátsójának, igyekezve behatolni a két gyönyörű hosszú combja közé. Úgy ahogyan volt oldalra fekve felhúzta az egyik térdét, hogy könnyebben hozzáférhessek és én élvezettel dörzsölgettem a farkamat a puncijához. Így izgattuk egymást sokáig, nem akartam, hogy vége legyen olyan őrjítő érzés volt tudni, hogy itt fekszik mellettem a kedvesem és várja, egyre jobban várja már, már követeli, hogy megdugjam. Egy kéz karcsú újai kulcsolódtak rám – úgy látszik nem bírja tovább fokozni az izgalmakat – és bevezettek egy csodálatosan szűk punciba!
Ohhh… micsoda kéj egy ilyen puncit baszni!!! …és megdermedtem a döbbenettől!
Az én feleségemnek két gyerek után már nem szűk a puncija!
Ez a mell a kezemben sokkal feszesebb!
Ez a nő akivel éppen most szeretkezem NEM IS AZ ÉN FELESÉGEM!!!

Ohh! Ne hagyd abba! - zihálta egy hang a sötétben! Nem volt megállás tovább dugtunk, vonaglottunk egymás szorításában!
Ilyen félelmetesen felkavaró és fergeteges szeretkezésben akkor volt utoljára részem, amikor elveszítettem a szüzességemet – ha nevezhetjük így a legelső alkalmat, amikor is együtt voltam életem legelső Nőjével.
Egy utolsó szorítás még és eljutottam a csúcsra. Mintha sosem akarna vége szakadni pumpálta bele a neveimet ebbe a csodálatos punciba. Alighanem egyszerre juthattunk el a csúcsra mert az Ő zihálása is elcsendesedett. Adtam egy puszit a hátára. Még feküdtünk egy kicsit összefonódva. Majd hallottam, hogy a légzése egyenletessé válik. Elaludt mint egy összegömbölyödött kismacska. Tudtam, ha nem akarom, hogy a feleségem keresni kezdjen, akkor most távoznom kell.

A következő nap, miközben a parton sütkéreztem feltűnt, hogy egy hosszú, barna hajú, lány a szokványosnál több figyelmet szentel nekem. Én is megcsodáltam karcsú derekát, formás kebleit, amit alig takart el egy falatnyi fürdőruha és szinte átdöfték az ágaskodó mellbimbók. Lábai szépen íveltek és alighanem az Istenek kertjét rejtették maguk között…
A legszebb a szemei voltak – mosolyogtak. Alighanem élvezte, hogy így megcsodálom, mert még melegebben mosolygott, majd felkelt, odajött hozzám. „Ezt nálam felejtetted” - mondta és visszaadta a személyimet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Kicsit suta, és eléggé hihetetlen a fenti történet. Két gyerek után ugyanis tutira megismerni az asszonyt. akár mekkora is a horvát sötétség...Úgyhogy jobb volna utánna gondolni (borok mennyisége stb.) nehogy még baj legyen belőle így utólag.

ekimike ·
:)) Nagyon cikis történet. Nekem tetszett. Csak így tovább...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: