Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Minél durvább, annál jobb 1.

Minél durvább, annál jobb 1.


-------------------------------------

Írta: damonX
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2006. május

*************************************

Kényelmetlenül feszengtem a széken, próbáltam úgy ülni, hogy a kemény deszkán el ne gémberedjen a seggem. Már csak öt perc az egész. Öt perc, és kezdődik a hétvége. Utálom a pénteki órákat. Mindig csak húzódnak. Ez a mai sem volt más. És hogy még rosszabb legyen, ez az óra a campus legrégebbi épületében volt megtartva, ahol a kemény faszékeket még úgy 1904 körül helyezték be.
Letettem a tollamat, megropogtattam fáradt ujjaimat, és tovább hallgattam Dr. Cross érdekfeszítő előadását a vázizomzat fiziológiájáról. Körülnéztem. A többiek ugyanúgy unták, mint én. Visszadőltem a székembe, keresztbe fontam a karomat és nekiálltam, hogy kivárjam az utolsó néhány agonizáló percet.

- Ma egy kicsit hamarabb befejezzük - jelentette ki Dr. Cross, és összeszedte maga előtt a papírjait.
Alighogy befejezte a mondatot, a terem megtelt papírzörgéssel és golyóstollak csattogtatásával, ahogy a diákok boldogan összepakolták a cuccukat.
- Ó, és még valami - kiabálta túl a zajt a tanár. - Beszélnem kell a projektről azokkal, akik nem voltak itt a múlt órán.
"Na még ez is", gondoltam magamban. "Ezek szerint a hétvége várni fog még pár percet."
Miközben a többiek elrohantak, én leballagtam a tanárhoz. Azt vártam, hogy többen fognak ittmaradni, de csak ketten voltunk ott. Igaz, hogy nem tudtam a nevét, de azért az óráról már ismeretem a lányt. Annak ellenére, hogy hihetetlenül vonzó volt, mindig egyedül láttam. Ez egy kissé furcsa volt, mert az ilyen csinibabákon mindig fürtökben lógnak a barátok és az ismerősök. Csendes volt, amit sokan - én is - vonzónak találtak, és a titokzatosság függönyét vonta köré. Tudtam, hogy sok srác álmodozik róla, de amennyire tudtam, senki sem került közel hozzá. Magamat is a csodálói közé sorolhattam, noha még nem is beszéltem vele soha.

Úgy 180 centi magas volt, szőke hajú. Az arca nagyon szép volt, a szemeiből egyfajta félénkség sugárzott, ami vonzónak tűnt számomra. És persze a teste tette minden heteroszexuális férfi igazi álmává. A mellei tökéletesek voltak. Tömöttek, gömbölyűek, éppen elég nagyok, de nem "túl nagyok". A feneke is kerek volt, és mikor előttem ment, többször is megnéztem már. A kurzusban résztvevő többi lány vagy túl izmos volt, vagy túl fura az ízlésemnek. És noha a rejtélyes lány teste lenyűgöző volt, sosem öltözött kihívóan, igaz, ma egy jól kivágott póló volt rajta, és egy szoros farmer, ami mindenét megmutatta hátulról.
- Rendben - kezdte Dr. Cross, és egy papírt nyújtott át nekünk. - Itt a feladatotok. Mivel a múlt órán, amikor csoportokra oszlottunk, csak ti nem voltatok itt, ketten fogtok dolgozni. Gondolom, ez így megfelel, ugye?
Alig bírtam visszafojtani a mosolyomat.
- Igen - feleltem. - Nekem megfelel.
A rejtélyes lány is bólintott.
- Jó - folytatta Cross. Sajnos mivel ti vagytok az utolsók, már csak kevés témából választhattok. És az utolsó fennmaradt prezentációs időpont is a tiétek: holnaphoz egy hétre.
Felnyögtem. Oda a hétvégém.
- Kérdés? Nincs? Akkor jó. Sok sikert.
Azzal Cross összeszedte a maradék iratát, és kiment az ajtón. Új társamhoz fordultam.
- Szia, Erica vagyok - mondta lágy, nőies hangon, és kezet nyújtott.
- Damon - feleltem mosolyogva, és kezet fogtunk. A bőre lágy volt és finom, érintése pedig nagyon gyöngéd.
- Hát úgy látom, hamar túl kell esnünk ezen - mondtam.
Erica bólintott.
- Igen, a jövő héten nagyon elfoglalt leszek, úgyhogy ha a hétvégén le tudnánk rendezni, az nagyszerű lenne.
Egyetértettem.
- Mit szólnál a vasárnaphoz? - kérdezte, és felvette a hátára a hátizsákot.
- Nagyszerű. Hol akarsz tanulni?
- Mit szónál az én lakásomhoz? - kérdezte. - A campus mellett lakom. Mind a ketten elvégezhetnénk a kutatásunkat, és a végén összeülhetnénk, hogy megbeszéljük a prezentációt.
- Jól hangzik.
Telefonszámot és e-mail-címet cseréltünk, és elmentünk dolgunkra. Noha egy kissé csalódott voltam, hogy így elrontották a hétvégémet, előre örültem, hogy együtt tölthetek egy kis időt Ericával. Nem hittem, hogy bármi kialakulhat ebből, de azért boldog voltam, hogy egy ilyen jó csaj közelében lehetek.

A péntek estét a könyvtárban töltöttem és hivatkozásokat gyűjtöttem. Szombaton felhívtam Ericát, hogy együtt fussuk át őket. Egy általános témát választottunk, és megegyeztünk, hogy vasárnap kettőkor nála leszek. Leírtam a címét, és elbúcsúztunk egymástól.

Vasárnap reggel arra ébredtem, hogy a nap a szobám szűk kis ablakán át az arcomba süt. Éreztem, hogy ez jó nap lesz.
A reggel maradék részét azzal töltöttem, hogy összeszedjem a tanulnivalót, mielőtt átugrottam a konditerembe. Utána visszajöttem, lezuhanyoztam, és elmentem Ericáékhoz. Nagyon jó idő volt, gyalog mentem, és így is odaértem félóra alatt. Amikor megérkeztem, a biztonság kedvéért bekaptam egy rágót, és megnyomtam a kaputelefont. Pár pillanat múlva meghallottam lágy, kedves hangját.
- Gyere fel - mondta, és már duruzsolt is a zár.
Kinyitottam az ajtót és bementem, közben a nagy üvegajtóban tükröződő alakomra pillantottam. Aztán beszálltam a liftbe és felmentem a harmadik emeletre.
Mikor Erica ajtajához értem, ellenőriztem még egyszer a leheletemet, és kopogtam.

- Szia - üdvözölt Erica csöndesen, ahogy ajtót nyitott. - Gyere be.
Bementem a kis lakásba, az előszobában hagytam a cipőmet. Ericán olyan szűk nadrág volt, hogy csak úgy faltam a fenekét a szemeimmel. Egy kis kék póló is volt rajta, amiben még tökéletesebbnek látszott a melle. Persze megpróbáltam elkerülni, hogy észrevegye, hogy bámulom.
- Jó lesz, ha a hálószobámban dolgozunk? - kérdezte. A lakótársam nemsoká hazajön pár barátjával és eléggé zavaró lehet.
- Hát persze - válaszoltam. - Ahogy akarod.
Nem volt probléma, hogy be kell mennem Erica szobájába, sőt!
- Bocsi a rendetlenségért - mondta, miközben bementem mögötte. - Mostanában nagyon elfoglalt voltam.
Nevettem. Az ágyon heverő pár ruhadarabon kívül a szoba csillogott-villogott. Erica mindenesetre sietve elpakolta a ruhákat. Ahogy letettem a hátizsákom az ágyra, egy bugyit emeltem fel, és a lábamhoz esett egy kis fekete tárgy.
- Jaj, ne! - kiáltotta Erica, és felkapta előlem.
Eltartott egy percig, mielőtt rájöttem, hogy ez egy vibrátor! Csak álltam ott megbűvölten, ő meg ott szorongatta előttem a kis műanyag péniszt és a fürdőszobába vitte. Eddigre Erica arca vörössé pirult, és látszott rajta, hogy zavarba jött. És nem is hibáztattam érte.
- Tegyünk úgy, mintha nem is láttuk volna, jó? - mondta, de kerülte a tekintetemet. Én meg csak mosolyogtam. Normális esetben kihasználtam volna a helyzetet, de mivel alig ismertem ezt a lányt, úgy döntöttem, jó kisfiú leszek. Sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen jó kislánynak mint Erica, vibrátora van!
- Nem az enyém - nyögte hirtelen. - Úgy értem... az enyém... De nem én vettem! Egy ajándék volt... egy barátomtól. Valami vicc, vagy ilyesmi.
Én csak mosolyogtam.
- Jól van - mondtam, és az ágyra ültem. - Nem nagy dolog. Sok lánynak van ilyen. De a tiéd elég kicsinek tűnt.
Erica is leült, de még mindig elég zavart volt a szitu miatt.
- Hát azt hiszem, a... Nem! Erről nem beszélhetünk! Alig ismerlek! Jaj, annyira zavarban vagyok!
Erica a kezébe temette arcát, hogy elrejtse vörösségét.

- Hát akkor mi lenne, ha hozzákezdenénk? - változtattam témát.
- Igen! - mondta izgatottan. - Ez jó ötlet! Kezdjük el!

Kivettem a könyveimet és beszélgetni kezdtünk a projektről. A "vibrátor-incidens" teljesen eltűnt. Erica eleinte félénk volt, de aztán a beszélgetés közben kezdett felengedni. Csöndes volt, de nem az a sznob, akinek az emberek gondolták. Gyakran eltértünk a témától, és mielőtt észrevettük volna, elmúlt pár óra, és még mindig nem végeztünk semmivel.
- Ó, a francba! - tört ki hirtelen, és felugrott az ágyról. Az órára bámult.
- Mi az? - kérdeztem zavartan.
- Tegnap kivettem egy filmet, és fél ötre vissza kell vinnem! Haragudnál, ha leszaladnék, és gyorsan visszajönnék?
- Semmi gond - feleltem. - Akarod, hogy veled menjek?
- Nem, maradj csak. Mi lenne, ha utánanéznél pár dolognak a számítógépen? Hamar visszajövök.
- Jó - mondtam, noha egy kissé meglepett, hogy ennyire megbízik bennem. Egyedül hagy a szobájában?
- Köszi - mondta, végignyúlt az ágyon, és felkapta a filmet az éjjeliszekrényről. Így pont jól ráláttam a fenekére, a gyönyörű vonalakra a farmere alatt.
- Ide tudnád adni azt a könyvet? - kérdeztem, és az egyik könyvre mutattam, ami az ágy mellett hevert a földön. Erica visszanézett, és mosolygott.
- Csak azt akarod, hogy lehajoljak érte! - viccelt, miközben felvette a könyvet.
- Talán igen - mosolyogtam én is. - Talán azt akarom.
Erica az ölembe lökte a könyvet és az ajtóhoz ment.
- Mindjárt jövök - mondta, és kiment. Egyedül maradtam a hálószobában.

Ahogy kiment, leültem az asztalához, és keresgélni kezdtem a gépen az infót, amit mondott. Észrevettem azonban egy "My Movies" könyvtárat, és nem bírtam megállni, hogy bele ne nézzek. Rákattintottam kétszer, és egy csomó ikon bukkant elő: Movie 1, Movie 2, Movie 3 és így tovább. Elindítottam a "Movie 1"-et, és nézni kezdtem a filmet.

Ez volt a nap második meglepetése.
Noha semmi durva nem történt a képernyőn, elég pornót láttam életemben, hogy felismerjem.
Egy vonzó fiatal nő ült a díványon, és egy férfi interjúvolta a kamera mögött. Teljesen kinagyítottam a képet, és pár perccel előretekertem a filmet. Ahol megállítottam, egy másik pasas lépett a képbe és a lány most előtte térdelt és a farkát szopta. Meg voltam lepődve. Előbb a vibrátor, aztán ez! Mit rejt még ez a látszólag aranyos, ártatlan kislány?
Tovább néztem a filmet, a jelenet gyorsan az egyik legkeményebb pornóvá vált, amit valaha láttam. Ismerek pár lányt, akik néznek pornót, de általában a romantikus, érzéki fajtát. Ez hardcore volt! Minden volt benne: seggbebaszás, seggnyalás, minden. De azért hatott rám, fel is izgultam tőle. A végére állítottam, ahol közelről mutatták, hogy a színésznő szétkúrt seggéből csöpög a sperma, és a lány búcsút integet a kamerának.
Bezártam az ablakot, és egy másik filmre böktem. Ez is pornó volt, de ezúttal a lányt két pasi dugta. Egy másikban egy csajt seggbekúrtak, egy újabb filmben pedig egy csaj két farkat fogadott a seggébe! Ahogy végigpörgettem Erica gyűjteményét, észrevettem egy trendet. Így vagy úgy, de minden filmben volt anális szex, sok seggből a szájba jelenet, és seggnyalás. Erica ezekre indul be? Durva, nagyon durva anyag volt, és már túlságosan felizgultam.

Bezártam a lejátszót és infót kerestem a projektünkhöz. össze akartam szedni pár dolgot, mire Erica visszaér. Alig kezdtem hozzá, máris megjelent.
- Hiányoztam? - kérdezte. Látszott, hogy érkezésem óta már eléggé felvidult.
- Bizony ám - feleltem, de aztán vettem észre, hogy a nadrágomban a dudor egész láthatóvá vált. Azt hiszem, Erica is látta, de úgy tett, mintha nem vette volna észre, helyette inkább kérdezett pár dolgot a projektről. A beszélgetés közben csillapodott a merevedésem, de nem tudtam kiverni a fejemből a kemény pornót. Aztán úgy döntöttem, hogy ha már így összebarátkoztunk, felhozom a témát.
- Nem fogok hazudni - kezdtem. - Amíg elmentél, végig pornót néztem az Interneten.
- Igazán? - kérdezte kételkedő mosollyal. - És találtál valami jót?
- Nem igazán. Ajánlasz valamit?
Erica rá akart vágni valamit, de az utolsó pillanatban meggondolta magát. Aztán gyanakodva, összehúzott szemmel rám nézett.
- Miért? - kérdezte. Úgy nézek ki, mint aki pornót néz?
- Nem, csak gondoltam, ha már van egy vibrátorod...
Erica egy játékos paskolással elhallgattatott.
- Még mindig nem tudom elhinni, hogy megláttad! - mondta aranyos mosollyal. - Jó kis első benyomás lehetett!
Ahogy elterveztem.
- Meg kell mondanom, meg voltam lepődve, mikor megláttam - kezdtem. - Nem nézel ki annak a típusnak.
- Igazán? - kérdezte, és leült az ágyra. - És milyen típusnak nézek ki?
Megfordultam, hogy a szemébe nézhessek.
- Tudod... jó kislánynak.
Erica mosolyogva hátradőlt a könyökére.
- Szóval azt hiszed, hogy jó kislány vagyok, mi?
- Amíg meg nem láttam a vibrátort.
- És most mit gondolsz rólam?
- Azt, hogy egy jó kislány vagy, akinek van egy vibrátora.

Egy kis ideig mind a ketten azon töprengtünk, hogy mit is mondjunk. Végül Erica megtörte a csendet.
- Szóval tényleg úgy nézek ki, mint egy jó kislány?
- Hát... - kezdtem bele.
- Mondd csak meg az igazat nyugodtan.
- Jó, tényleg olyan vagy. Nagyon is. Aranyos vagy és ártatlan.
Erica elmosolyodott és el is pirult egy kicsit.
- Szóval szerinted aranyos vagyok, mi?
Most én pirultam el. Valami vicceset akartam mondani, de Erica újra megszólalt.
- Szerintem meg lennél lepődve - túrt a hajába.
- Min?
- Nem vagyok olyan ártatlan, ahogy az emberek hiszik rólam.
A beszélgetés pont úgy alakult, ahogy szerettem volna.
- Bizonyítsd be - mondtam vakmerően.
Erica felnézett a plafonra, mintha onnan várná a következő lépést. Csak ott ültem előtte türelmesen.
-Oké - mondta végül, és felült az ágyon. - Emlékszel még, hogy korábban a pornóról beszélgettünk?
Bólintottam.
- Hát... nagyon is szeretem.
- Tényleg? - kérdeztem, és próbáltam meglepettnek tűnni.
Erica bólintott, és a felső ajkába harapott.
- Van is valamid?
- Csak a számítógépen - válaszolta.
- Király - jelentettem ki, és megfordultam a székkel. - Lássuk!
Erica leugrott az ágyról, és odajött hozzám.
- Ne! - kiáltotta, és elhúzta a kezem az egértől.
- Ugyan már! - mondtam mosolyogva. - Lássuk, mid van.
- Öööö szerintem folytatnunk kéne a tanulást - javasolta, de még mindig a kezében tartotta a kezem.
- Ne butáskodj - mondtam. - Jó lesz szünetnek.
Erica elengedte a kezem, és egy kicsit idegesen lépett hátra.
- Oké - mondta végül. - De figyelmeztetlek, elég durvák!
- Hé! - fogtam meg újra az egeret. - Minél durvább, annál jobb! Erica mosolyogott, és egy könyvtárra mutatott, amiben a filmek voltak. Mintha nem tudtam volna. Rábökött egyre, én meg elindítottam, akárcsak tizenöt perccel ezelőtt. A filmben két ismerős pornósztár szerepelt egy férfivel. Az elején a két nő megkúrta egymást egy műpénisszel, és kinyalták egymást. Ahogy a film haladt, a lánybuliból hármas dugássá vált a szokásos durva jelenetekkel. Miközben a filmet néztem, észrevettem, hogy Erica közelebb simul hozzám, kezét a szék támlájára teszi.
- Tyűha - jelentettem ki. - Jó ízlésed van!
- Köszi - válaszolta kuncogva Erica. - Alig hiszem el, hogy ezt veled nézem.
- De jobb, mint a házi feladat, nem?

Ahogy odafordultam, észrevettem, hogy Erica ujjai a mellbimbója táján matatnak. Gyorsan leengedte a kezét, nehogy észrevegyem, mennyire felizgult. Visszafordultam a képernyőhöz, és csak mosolyogtam magamban.
- Szóval - folytattam, miközben a filmben az egyik nő éppen a seggébe kapta a faszt -, erre indulsz be, mi?
Erica nagy levegőt vett és mielőtt válaszolt volna, beletúrt szőke hajába.
- Hát... - kezdte. - szeretem nézni.
- De nem szereted csinálni? - nyomultam tovább.
- Hát, még nem volt rá alkalmam.
- Na de ha lenne rá alkalmad?

Erica kezdett megint elvörösödni, ahogy a magánéletében vájkáltunk.
- talán - mondta halkan, az ujjába harapott, a szeme pedig még mindig a képernyőre tapadt.
Újabb kérdésen törtem a fejem, amikor újra megszólalt.
- Úgy értem... Van pár dolog, amit kipróbálnék, de...
- De mi? - sürgettem.
- Hát... nem mehetek csak úgy oda ismeretlen srácokhoz, hogy basszanak seggbe!
- Miért nem? - kérdeztem. Nagyon felizgatott, amit Erica mondott. - Minden srác erről álmodozik!
- Nem minden srác! - felelte. - Egyszer volt egy barátom, aki azért szakított velem, mert megkértem, hogy próbáljuk ki.
- Tényleg? Nagy barom lehetett. De most komolyan, a fiúk kilencvenkilenc százaléka pattanna is, ha egy ilyen csaj, mint te seggbe akarná baszatni magát!
- Ó, nagyon köszi - válaszolta, felémfordította a fejét, és rámvillantott egy mosolyt. - Hogy lehet ez ilyen aranyos és durva egyszerre?
Én csak nevettem, és tovább néztem a filmet, ami épp annyira felizgatott, mint a beszélgetés.
- Szóval - mondtam egy újabb szünet után. - Szereted popsiba?
Erica meglepődött egy kicsit az ostoba kérdés hallatán, és felnevetett.
- Szeretem nézni a pornófilmekben.
- Kipróbáltad már? - kérdeztem, mivel a képernyőn a nőnek épp a fenekét próbálgatták.
- Hát... - mondta zavartan -, gyakorlatilag nem.
- Gyakorlatilag? - kérdeztem. - Ezt hogy érted?
- Még sosem baszott seggbe egy srác sem. Mondjuk így.
Erica válaszától egy kissé összezavarodtam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Kedves Olvasók!

Mivel úgy tapasztaltam, hogy a primposta nem nagyon működik egy ideje, létrehoztam egy új e-mail-címet:

pavlov.urasag@gmail.com

Továbbra is örömmel várom leveleiteket, hozzászólásaitokat!
Pavlov ·
Akik szeretik damonX kalandjait, biztosan örülnek az új történetnek, amiről a blogomon írok:

http://pavlovurasag.blogspot.com/2010/02/damonx-ujabb-tortenete.html

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: