Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Minden nap látom...

Minden nap látom, ahogy két ember tönkreteszi egymást. Elsétálnak egy más mellet a fiú már a lány szemébe se néz ,pedig szereti, jobban mindennél. A lány, bár keresi tekintetét ráköszönni már nem mer. Hiába tenné a fiú, nem köszönne vissza. Mert a fiú gyáva, fél a barátaitól nem meri kimondani érzéseit. Egyszer már megtette. Mi lett a vége? Csúfolódás, semmi több ,de nem a lány csúfolódott, hanem a fiú "barátai". A lány túl büszke ahhoz, hogy megkérdezze, mi volt az a fellángolás. Így ha rájuk nézek, nem látok mást csak két idegent. De én tudom nem idegenek, szerelmesek, csak félnek és túl büszkék, hogy kimondják. Ha senki nem látja, a lány cicaszemekkel bámulja a fiút, és tudja mindig őt fogja szeretni.

Ha a fiú barátai nem is fogadják el őt, és csak ezért nem lehetnek egymáséi. A lány tudja a fiú a barátait választotta, de megbocsátott. Mert nem akarja felborítani az életét, bár nagyon fáj neki, de lemondd róla, csakhogy ő boldog lehessen.

Ha senki nem látja a fiú, csodálja a lány bájos arcát szép testét és tudja, csak ő kell neki. Úgy érzi, belehal, hogy ott áll mellette, és mégse lehet az övé. Csak ő tudja magában, hogy nem a barátait választotta, egyszerűen nem bírta volna ki, hogy bántják azt, akit így szeret inkább lemondott róla, csakhogy neki jó legyen.

Látom, ahogy ott áll két ember egymás mellett, akik szeretik egymást. De barátaik önzőségéből talán soha nem mondhatják ki egymásnak: Szeretlek!
Nem nehéz szó, csak le kell győzniük félelmüket és büszkeségüket. Mégis tudom, örökké látni fogom!
Hasonló történetek
4179
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3116
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Seabiscuit ·
Bocs ,hogy eddig nem írtam csak hát kissé elhúzódot a lovaglás!Köszönöm hogy megtiszteltetek a figyelmetekkel!Hát igen örök kérdés ,hogy mi a fontosabba barátság vagy a szerelem.Nekem erről ,mindig az jut eszembe ,hogy a szerelem vak a barátság csak becsukja a szemét.Nehezzebb a vakságból megygógyulni mint kinyitni a szemünket vagy nem ? De persze köszi Nightflower a hozzászolást remélem a mi barátságunknak nem fog véget vetni a szerelem.Ja és kedves Dejooooo te mit írtál volna?(EZT NEM ELLENSÉGESEN KÉRDEZEM)
Először mondjuk én is azt írtam basztatás ,de az hülyén hangzik ilyen szövegkörnyezetben szerintem.Na meg próbáltam gyorsan átfutni a fájdalmas részeken.
S azt hogy mi a fontosabb döntsétekel ti!Én csak ezt úgy leírtam.Nem mondhatom el senkinek elmondom mindenkinek!
ÜDV MINDENKINEK!

-TIARA- ·
Meghatott. Tetszett. Jó.
:wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: