Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mező, virág, csillagok ....

Sajnos ismételten egy kitalált történet, de mivel az előző sokaknak tetszett úgy gondoltam folytatom.

Lágy márciusi délután idegesen készülődtem az életem első randijához. Nem értem miért voltam annyira feszült és ideges, hiszen a lányt már több éve ismerem és midig jó barátok voltunk. Mégis féltem mert, nem tudtam mit kellene tennem hiszen ő előtte még nem volt senkim. Az este 8 óra már vészesen közeledett és én még mindig csak boxer alsóban ültem az ágyon. Anyukám hangját hallottam lentről szólt, hogy telefonon keresnek. Gyorsan magamra rántottam a farmeromat és lerohantam a földszintre ő volt az Éva és csak szólni akart, hogy kicsit késik. Nem baj gondoltam így még van időm. Felmentem magamra kaptam egy fekete selyem inget és elindultam a falu egyetlen virágárusához, és kifizettem a már előre megrendelt rózsacsokrot. Nyolc óra. A megállóban állom és várom a buszt. Hirtelen egy taxi áll meg előttem és ő száll ki belőle. Egy hosszú leopárdmintás ruha volt rajta és egy fekete kötött kardigán. Lenyűgözött a látvány, ahogy ott állt előttem. Ilyen csinosnak még sosem láttam. Ahogy kiszállt az autóból jól látszottak formás mellei, melytől eléggé felizgultam. Ekkor ő visszafordult és kifizette az utat. Ekkor jól megnézhettem formás fenekét. Teljesen elállt a lélegzetem és azt sem vettem észre, hogy ő ott áll előttem és az autó tovarobog. Ő csak ott állt és nézett majd nevetett egyet. Ekkor én is mosolyogtam és egy csókkal egybeforrva átnyújtottam neki a csokrot.

Miután a mozinak vége lett már teljesen besötétedett és Évának még nem volt kedve hazamenni, azt ajánlotta, hogy ilyen kellemes időben kár lenne még hazamenni. Gondoltam miért is ne, hisz vele minden perc maga a mennyország. Nem is tudom, hogyan de egyszer csak azt vettem észre, hogy már nem a mindennapos témákról beszélgetünk, hanem a szexről. Ekkor elárultam neki, hogy én még szűz vagyok, s nevetve válaszolta, hogy még ő is. Leheveredtünk a fűbe és csak néztük egymást, majd nem tudom miért, de megcsókoltam, A Hold és a csillagok fénye megcsillant az arcán és ez oly megindító volt, letépte egy virágot és a hajába tűztem. Megfogta a kezem magához húzott és a fülembe súgta, hogy még senkit sem szeretett ennyire. Megcsókolt és karjaimba zárva fektettem a hátára. Simogattuk egymást miközben én egyre jobban lázba jöttem és nem tudtam magamat leállítni. Levettem a kötött kardigánját és leterítettem a fűre, mire megfordultam már a ruha nem volt rajta. Melltartót nem viselt csak egy csipkés fekete bugyit. A hátamra lökött és hevesen csókolt, szinte letépte rólam az inget és csókolgatni kezdte mellkasomat végig a köldökömig. Megijedtem. Mondtam nálam nincsen óvszer, mire ő a táskájához nyúlt és kivett egyet. Már a nadrágomat gombolta és teljesen lehervadtam, mert nem gondoltam még ilyesmire hiszen nekem nem volt fontos a szex.

Kihámozott a nadrágjaimból és látta amint én fél hatos pózban vagyok. Ő nem szólt semmit csak fölém hajolt és megcsókolt majd újra és újra. Már nem féltem, mikor nedves bugyijával a péniszemhez dörgölőzött teljesen merev lettem. Hátára fordítottam és most én kezdtem csókolgatni finoman körbe a melleit, szopogattam a bimbóit, majd lejjebb haladtam. Óvatosan megszabadítottam a bugyijától. Életemben először láttam ilyen csodát, még tv-ben sem. Nem tudom miért csókolgatni kezdtem, neki ez tetszett és megfogta fejem és kicsit magához szorította. Ekkor finoman nyalogatni kezdtem és élveztem, ahogy szeméremajkai a számban duzzadnak meg. Egyre jobban élvezte és szorította a fejem a puncijához. Én pedig csak nyaltam ahol csak értem. Teljesen heves lett. Mikor a csiklóját kezdtem nyalogatni hangos sikongásban tört ki. Majd hatalmas remegés és rángások között élvezett el. Magához húzott és megcsókolt. Finoman a lábam közé nyúlt és simogatni kezdte a péniszem, ami ettől teljesen megmerevedett. Kezembe nyomta az óvszert, de végül közös erővel húztuk fel.

Széttett lábait és én egy-két ügyetlen próbálkozás után kérdőn néztem rá. Mosolygott majd finoman bevezette péniszem a nedves puncijába. Nagyon jó volt ilyet még sosem éreztem előtte. Lassan mozogni kezdtem, neki egy kicsit fájt de szólt, hogy ne hagyjam abba és a nyakamat harapdálta, majd egy forró csók után adott egy nyelves csókot. Ez egyszerre lepett meg és izgatott fel, hogy teljesen beléhatoltam és visszacsókoltam. Már nem tudtam leállítani magam. Egyre gyorsabban mozogtam ő pedig, halkan nyögött. Mardosta a hátam és néha karmolt is, úgy húzott egyre jobban és jobban magára. Már közel jártam a véghez ezért növeltem a tempót és hevesebb mozgásba kezdtem aminek az lett az eredménye, hogy ő ismét hangosan sikongatott. Csókolt, sikított, harapott és csak mozogtam és mozogtam míg végül egy hatalmas nyögéssel élveztem el. És ő alattam halk, de gyors szuszogások és rángások között élvezett el ismét.

Újra csókolóztunk. Betakartam az ingemmel és halkan a fülébe súgtam: Szeretlek.
Hasonló történetek
29938
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: