Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mélyen

Fáradt vagy már… Már nem tudsz mihez kezdeni. Gyűlölöd, ami történik Veled. Nem bírod tovább, érzed, hogy belül Benned, ordít a fájdalom, ami egy könnycseppet szül szemedre, majd abból az egyből egész folyó lesz, ami csak folyik, és úgy érzed, sosem apad el, csak gyűlik bele a hatalmas tengerbe, eddigi életed könnyeinek tengerébe, ami már egy egész világot elmoshatna, a Te világodat, az álmaidat, a reményt, a boldogságot.
Fáradt vagy már, sírsz, és egyre csak sírsz, vagy talán már azt sem. Csak bambán, megsemmisülten bámulsz Magad elé, keserű fájdalmat hordozva Magadban. Mindennap csak remélsz, de már azt is tudod, hogy hiába, tudod jól, hogy nincs remény, de Te nem vagy képes feladni, úgy, ahogy egyetlen emberi lény sem, akiben van egy csöppnyi emberi is. Az emberek harcolnak minduntalan, és a legtöbbször olyanért, amit nem kaphatnak soha meg.

Fáradt vagy már. Ezt kapod cserébe a szerelmedért. Nyomorba döntő fájdalmat, az érzést, mikor már minden hiábavaló, az érzést, hogy reménytelenül szeretsz, és hogy akaratlanul is a nem létező reménybe kapaszkodsz, hogy valami nem létező dologért harcolsz, az érzést, amikor elveszett minden, amiben hittél. Rájössz, hogy hiába szeretsz, és hiába szenvedsz, mert Ő nem szeret, nem érdekled, néha úgy tesz, mintha tudomást sem venne Rólad, de ugyanakkor látod, hogy titkon Rád néz, szíved mélyére hatoló tekintetével, és hiába látod ezt, mert érzed, hiába néz, tudod, hogy nem számít, semmi értelme már. De Te is legbelül várod a pillanatot, hogy Hozzád szóljon, a pillanatot, ami nem jön el ezen a napon. Otthon pedig csak sírsz, mert nem érted, és már nem is akarod, leülsz egy papír felé, és leírod, amit érzel. Legalábbis megpróbálod.
Hasonló történetek
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
2650
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
IronCat ·
Pille: köcönöm a szavazatot:o)) a kilencsnek örülök...:o))

Szivacs: hát...:o) Pont azt írtam le, hogy (bár ez nem derül ki), hogy azt is el lehet veszíteni ami nincs is meg, mert gyakran csak hisszük, hogy van, például a remény... :o) Azt is el lehet veszíteni úgy hogy nem is volt, etől függetlenül az ember reménykedik, de közben tudhatja hogy hiába:o) De köcönöm, h írtál:o)

Arikon ·
Enyém a hetedik!
-----------------
:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: