Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megéri az egészet?

Sötét. Bármerre nézel sötét. Nem látsz. De én látlak. Mindig is láttalak. Álmaimban sokszor megjelentél. Nem, mint rémisztő kitalált lény, hanem mint egy édes teremtést.
Soha nem gondoltál arra, hogy milyen egyedül lenni. Milyen az, mikor fáj a csend. Fáj az, hogy nem gondol rád senki. Fáj, hogy érzed, hogy egy senki vagy. Most a legszerencsétlenebbnek érzed magad a világon. Tudom milyen érzés. Tehetetlennek lenni. Mikor annyi mindent meg lehet tenni. De ez már a múlté. Nem tudod, hogy látom. Látom, hogy sírsz. Halkan, nehogy megzavard a csendet, ami fáj. Ami súlyként nehezedik a válladra. És csak hangtalanul, magadba sírsz. A könnyeid csorognak. Letörlöd őket. De tehetetlen vagy. A fájdalomtól új és új jön elő. Millió keserű könny, amit hullatsz. Azt hiszed nem látom. Azt hiszed, nem fáj. Azt hiszed én akartam így.
Meg voltál győződve, hogy minden tökéletes. De nem láttál előre. Nem figyeltél. Nem volt semmi rossz előérzet.

Most csendesen térdre hullva sírsz. Látom, hogy összeteszed kezed és suttogsz. Mintha hallanám mit mondasz:
segíts Istenem... már nem bírom. miért pont én. Megéri az egészet? Megéri élni?. Elcsuklik hangod.
És elájulsz. És most minden megfordul. Én vagyok tehetetlen. Nem tudok mozdulni. Nem tudlak felsegíteni. Nem tudok semmit tenni. Milyen nyomorult vagyok. Csak fekszem és nincs erőm. Úgy érzem mintha egy láthatatlan erő lenyomna. És rettentően fáj, fáj az, hogy csend van. Hogy tehetetlen vagyok. Nem tudok segítségért kiabálni. Nem tudok semmit tenni. Érzem, hogy lassan hűlnek a kezeim, és a lábam felöl is lassan vérfagyasztó hideg egyre feljebb. A szívem felé. Nem bírom és én is elvesztem eszméletem. Nem tudom mennyi idő telik el. Csak halvány emlékek...Mentő autó... sok ember körülöttem....lassan elkezdek emelkedni. Mintha repülnék. Valami halk beszédet hallok.. Nem értem mi az, de megnyugtató. Aztán megint sötét. Megint látlak. Megint itt vagyunk. Látlak de nem látsz. Erre felébredek....

Kórházi szobába fekszem. Te mellettem léve ágyon ülsz és mosolyogsz. Már amennyire erőtlen testedtől lehet. Felém nyújtod a kezed. Én is az enyémet. Összeér kezünk. Mostmár hallok is. A nővér melletted ül és halvány homlokodra teszi a kezét. Arcán ijedtség jelenik meg, próbálja rejteni. De észreveszem. Tudja, hogy nem szabad stresszelni téged. Látom halovány arcod. Épp suttogsz valamit. Közelebb hajolok, hogy haljam mit....: megéri az egészet?.....még szemembe nézel.. Van valami kimondhatatlan fájdalom a szemedben. Aztán lassan lecsukódnak szemeid... Kezed lehanyatlik... Én tehetetlenül kiabálok.. Bejön valaki.. Kitolják gyorsan az ágyad.. ... Elvesztem megint az eszméletem..
Arra ébredek, hogy az orvos injekciót ad be nekem. Kérdem, hogy hol vagy. Homályosan eszembe jut, hogy kivittek.
Az orvos válasza: odaát van.. Hazatért....
Egy világ dőlt össze bennem.
Hasonló történetek
3703
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4113
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Paprika ·
Tényleg nem írsz rosszul... teszik ez a kis írományod. Szép.. :innocent:

Whym ·
Magával ragadó és tragikus. Nem pontosan értem mitörtént de átéreztem.

:flushed:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: