Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megbasztam a seggem egy műdildóval

l

Mindig vágytam arra, hogy jó seggbe kúrjon valaki. Nem találtam hapsit egykönnyen és nem is voltam biztos magamban. Ezért félrerakosgattam a pénzem, egy szexjátékra. Gyűjtögettem, ahogy tudtam, fél év múlva össze is jött egy kis pénz. Boldogan mentem haza a hússzínű mű dildóval.

Alig vártam, hogy elaludjanak a szüleim és elcsendesedjen a ház. Fogtam a kedvenc homo magazinomat, felkattintottam az éjjeli lámpát, majd nézegetni kezdtem a képeket. A dildót magam mellé tettem, a síkosítóval amit ajándékba kaptam az erotika shopban. Nem is volt szükség a képek nézegetésére, mert állt a cerkám ezerrel.
Húztam egy párat a szétdurranni készülő farkamon, a másik kezemmel meg bekentem a lyukamat a hideg anyaggal. Előbb a játék hegyével köröztem a lukam körül, aztán elkezdtem befelé nyomni a seggembe. Lassan engedett a feszültségem, benyomtam pár centit. Hú de jó volt!

Még beljebb nyomtam, amíg csak tudtam, és magamban hagytam egészen mélyen, így kezdtem reiszolni. Nagyon jó volt. Kicsit basztam is magam a dildóval, kicsit vertem a faszomat felváltva. Hatalmasat spricceltem, betakarta a lé a nyakamat is. Azóta gyakran seggbe kúrom magamat. Próbáljátok ki ti is!
Hozzászólások
További hozzászólások »
cinobakro2124 ·
Legközelebb jobban dolgozd ki. Szánj időt a többi szereplő bemutatására, hisz egy gruppenben a lényeg, hogy nem egy-két szereplőről szól, hanem többről.
Amúgy a tehetség nálad is meg van. Egy kis odafigyeléssel elég jó íróvá fogsz válni.Mint én. Zöld,mint mindig. :grinning:
Lylyana ·
Nem gruppen. Szörnyű!

cinobakro2124 ·
Nyomtam egy tetsziket, nem a történetnek,neked szól.Nyalizok, ha már írni nem tudok.
ADE1 ·

Szép gesztus.

Nekem nem igazán jön be a műdildó és a nyalizás. De te tudod! Ízlések és pofonok...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: