Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Másik részem

Szuszogott. A szája tátva volt. És az asszony csak figyelte amint borzadt mellkasa egyre csak emelkedik, majd lelapul. Szőrös keze a hasán összekulcsolva pihent. Undorral gondolt bele, hogy azok a pöffedt, zsíros ujjak, ha ébrednek őt kívánják majd érinteni. Hortyogott. A büdös lég a szájából már a szoba nagyrészét betöltötte. Szörnyű volt hallgatni minden egyes lélegzetvételét. Megbökni nem merte, nem akarta hogy magához térjen... már rég nem bírta elviselni a férfi közelségét. Egy pillanatra csend támadt, abbamaradt a horkolás, a mellkas nem moccant...az asszony már azt hitte, hogy talán...de nem, sajnos nem, tovább folytatódott a fújtatás.

Nem tudott volna tovább vele élni. Letolta a férfi nehéz lábát a lábáról és kicsusszant az ágyból. Kiosont a konyhába. Nem kapcsolt villanyt, úgyis tudta, mit hol talál. Három év túl hosszú idő volt már... A jéghideg padló szinte sütötte meztelen talpát. Megnyugtató volt hallgatnia, a falióra ketyegését, az a tiszta ütem: klak,klak,klak...
Már kint sem havazott. Nem volt benne lelkifurdalás, amivel tartozott a férfinak, azt már rég megfizette. Tudta, hogy ha csak kérné, nem engedné el, visszatartaná, mert hatalmas ember. Erőt érzett magában, tudta, ha most nem teszi meg, akkor sohasem. A konyhaasztalon ott volt a kenyérvágó kés, még ő hagyta ott azzal, hogy holnap reggel majd elmosogatja. Megmarkolta, de véletlenül a penge részét szoritotta meg, tudta hogy fáj, de nem érezte, mint hogyan a vért sem, ami végigcsurgott kézfején. Elindult befelé, be a hálóba...
Hasonló történetek
6653
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4674
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lolamacko ·
Ez nagyon tetszik és borzasztó is.....igen ütős,csak rövid.Ami jó abból mindig még szeretnék!
alcide bava ·
Már készül a folytatás, remélem az is tetszeni fog! És az hosszabb lesz, ígérem! :)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: