Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Love sztory másként - az extrém is lehet romantikus II.rész

„ Még mindig önkívületi állapotban és kissé szuszogva megcsókoltam és vigyorogva nyugtáztam, hogy „finom” volt a nasi.
Innentől kezdve már tényleg úgy éreztem, hogy egy pár vagyunk. Ez az élmény 100%- ig bizonyította számomra, hogy ő kell nekem. Sok vad szeretkezésen estünk túl. Mellette mindig átéltem valami újat. Hol néhány jégkockával lepett meg, hol egy kendővel kötötte be a szemem és hozzákötözött az ágyhoz, mindig izgalmas volt vele a szex. Ezek a kis „játékok” pezsgést vittek az életünkbe.
Egy péntek délután megbeszéltük, hogy moziba megyünk. Utolsó nap adták a Sziget c. filmet, amit már régóta meg akartam nézni. A teremben rajtunk kívül még két lány viháncolt, de ők is tőlünk távol. A film első órája nyugodtan telt. Egy óra elteltével mindkettőnkben elkezdett „mozgolódni az ördög”. Egymásra néztünk és rögtön tudtuk, hogy mi fog kezdődni. Vad csókolózásba kezdtünk. Kigomboltam a nadrágját és kezembe vettem a „kis barátját”. Nem kellett sok idő, hamarosan megkeményedett a farka. A számba vettem és mohón szopni kezdtem. Láttam rajta, hogy legszívesebben üvöltene, de nem akart lebukni. És pont ez volt a jó! Teljesen megvadított, hogy egy nyilvános helyen elégítem ki, ahol akár észrevehetnek minket. Gyorsan közeledett az orgazmushoz. Márcsak a kezemmel izgattam. Kis idő múlva félelmetes orgazmusa lett, amit az előttünk lévő szék háttámlája bánt. Nem hagyta annyiban a mesterkedésem. Lehúzta a nadrágom. Elkezdte simogatni a csiklóm. Nagyon jól csinálta! Bedugta az egyik ujját. Egy kis ideig csak ezzel az ujjával ujjazott, majd kettővel folytatta. Fantasztikus volt! A lebukás veszélyétől az adrenalinszintem az egekben járt. Az orgazmus még magasabbra emelte ezt a szintet.
A filmre nem igazán emlékszem, de így utólag nem is bánom.
Folytatás jön...
Hozzászólások
További hozzászólások »
maliar ·
Nem volt valami érdekes tul elhamarkodott volt Szerintem inkább ne legyen folytatás.

NaNemTom ·
Ez így olyan kevés, mint felhőszakadásnak az itatóspapír...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: