Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Legjobb barátból szerető

A lány felhívta a fiút, de ő dolgozott, mint mindig. Grácia jól ismerte Danit, és a családját is. Tudta, hogy nagyon rossz a viszonya a feleségével, és azt is tudta, hogy a felesége kihasználja őt, és sajnálta.

Régóta tervezték, hogy elmennek együtt kávézni, mert sok volt a megbeszélnivalójuk, de sehogy nem tudtak rá sort keríteni. Egy este viszont Dani felesége elment otthonról, el kellett utaznia 2 napra egy üzleti tárgyalásra, valahova vidékre.
Grácia és Dani hosszú órákon át mászkáltak Budapest utcáin, flörtöltek, játszadoztak a gondolataikkal, de nem jutottak közelebb egymáshoz, tudták, hogy barátok fognak maradni, jobbnak látták ezt meg is beszélni, és úgy döntöttek, hogy Danihoz mennek, és egy pohár bor mellett megbeszélik, hogy hogyan tovább.

Beszélgettek, boroztak, melegük is volt. A lány izzadt, de a srác jól érezte magát. Valami volt a levegőben, de egyikük sem tudta mi az, csak azt tudták, hogy vibrál körülöttük a levegő. A fiú a számítógépét kezdte piszkálni a nappaliban a kanapén, a lány odament hozzá és enyhén becsípve az ölébe hajtotta a fejét. A fiú simogatni kezdte a lány haját, az arcát, a nyakát, és hozzáért a lány füléhez, de nem tudta, hogy ez a lány számára a legizgatóbb dolog, amit el tudott képzelni.

Innen mindkettőjük számára végzetes kérdés vetődött fel: Vele, vagy nélküle... Mindketten érezték, hogy egyre izgatottabbak lesznek, kívánták egymást, és a tiltott gyümölcs még izgatottabbá tette a dolgot mindkettőjük számára.
Cirógatásból lassú erotikus simogatásokba csapott át a játék. A fiú ült az ágyon, a lány feje az ölében volt. A lány kicsatolta a fiú övét és nyelvével a köldökét becézte, majd az alsónadrágból kivette az addigra merevre duzzadt péniszt, és a szájába vette, mire a fiú felnyögött, és szólt a lánynak, hogy hagyja abba, mert nagyon nehezen tudott magán uralkodni.

- Mit csináljak akkor? - kérdezte a lány.
- Gyere velem- szólt Dani. Ölbe vette a lányt, és a fürdőszobába vitte. Lassan levetkőztette, és együtt bújtak be a forró zuhany alá. A zuhanyrózsával izgatta a lány izzó punciját, ami egy idő után annyira nedves volt, hogy Dani nem tudott ellenállni a kísértésnek. Tudta, hogy helytelen, amit tesz, de annyira kívánta a lányt, mintha évek óta nem érintett volna nőt.
Nemiszerveik összeértek, de mindketten türtőztették magukat, de egy idő után a fiú nem bírta tovább, és be akart hatolni a lány forró hüvelyébe, de a lány ellenállt.
- Mi a baj? – kérdezte - Nem kívánod?
- Mindennél jobban vágyom Rád! - szólt a lány- Csak ne itt!

Nem szóltak többet, maguk köré csavartak egy törölközőt és bementek a kanapéra, ahonnan elindultak. Heves csókolódzásba kezdtek, és testük összeforrt. Percekig csak ringtak a gyönyörben, és egyszerre élték át életük legfantasztikusabb, egetrengető orgazmusát.
- Szeretlek! - szólt a fiú
- Tudod, hogy ez csak barátság, most meg elborított minket a hév, a fizikai vonzalom, nem történt más, és sajnos nem lehet jövője sem, bár a jövőben biztos több időt fogunk együtt tölteni.

Így is lett, még sokszor találkoztak, és éveken át voltak szeretők, de mint semmi, ez sem tarthatott örökké...
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
:-)

Azért nevetek, mert néha olyan, mint egy orvosi bemutató (nemiszerveik összeértek - Gyerekek, hogy készül a gyerek?) máskor meg mint valami tanmese, ami mégsem úgy van ahogy... ("varátok maradunk, nincs jövője, jövőben mégis többet, aztán évekig még kefélgetünk, de mégsem, most akkor mi van?")

Szerintem kevés az olyan igazán komoly barátság amibe ha belekeveredik a szex, utána is barátság lesz. Ha a barátok szexelgetnek, abból vagy elhidegülés, vagy nagyon komoly szerelem lesz... Legalább is velem így volt... :-)

Mazoo ·
Helló Mindenkinek!

Nem a történethez szeretnék hozzászólni (igazából nem is olvastam)
Egy kérdéssel szeretnék elétek állni.

Úgy kb. egy hete írtam egy történetet a honlapra (az elsőt). Azóta azt még nem jelentették meg itt. Szerintetek mi ennek az oka? Vagy olyan rossznak találták, hogy fel sem rakták?

Kérlek válaszoljatok!
Köszi
Piros Pille ·
Megjelenés előtt visszajeleznek, hogy mikor. Csak úgy meglepetésként nem teszik fel. A visszajelzés is van, hogy két hét, hogy majd három hét . Nem tom, van-e olyan, hogy véleményezik, és nem rakják föl.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: