Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lakótársak...

Nyár vége van, kezdődik az egyetem és hol máshol szeretne két fiatal vadóc lány tanulni, ha nem Budapesten... Távol az otthontól és a legjobb barátnőmmel együtt. Kissé előre szaladtam, a nevem Alíz, azt hiszem passzol hozzám, baba arc, szőke hosszú haj, kék szemek, kerek mellek és persze nem lehet minden tökéletes, csak 152cm magas vagyok, a legjobb barátnőm Linda rövid barna hajú, fekete szemű és nagy keblekkel van megáldva és egy fejjel magasabb nálam. A szüleink számára mi vagyunk a "tökéletes" gyerekek, jó jegyek, sose késünk, mindig jól viselkedünk... elvileg. De ki akarná tönkre tenni ezt a képet?! Most nyertünk felvételt Pesten egy info szakos suliba. Már hetekkel ezelőtt elkezdtünk albérletet keresni és meg is találtuk azt amire vágytunk. Egy szobás, galéria ágyas, kis konyhás, külön fürdő és toalett. Persze a szüleink örültek, hogy milyen olcsó, hogy így ketten vesszük ki. Azzal se volt bajuk, hogy suli kezdés előtt egy hónappal már beköltöztünk, mert "szoknunk kell" az új környezetet. Ágy a galérián, kanapé alatta.. hmm.. mennyi lehetőség. Alig vártuk, hogy felavassuk a lakást. A mi kapcsolatunk nem új dolog, körülbelül 17 évesen szeretkeztünk egymással először, már egy éve csináljuk, persze vannak közben pasik az életünkben,de más lányokkal nem kezdünk. Ezt az oldalunkat csak egymásnak tartogatjuk. Még sose használtunk szexjátékot ezelőtt, de úgy gondoltam, hogy tökéletes lakás avató élmény lehetne. A közelben van egy szex-shop, ott vettem egy dupla vibráló tojásos távirányítós játékot és egy üveg pezsgőt. Linda már otthon volt én meg izgatottan siettem haza az új szerzeményemmel. Abban biztos voltam, hogy őt is lázba hozza majd, de már csak a fantáziálgatás hatására is benedvesedtem mire haza értem. Elárult az elpirult arcom már a bejáratban.                                                              - Mit forgatsz a fejedben? kérdezte Linda. Hát igen, elég jól ismer.      - Van egy kis meglepetésem, de nyissuk ki a pezsgőt.                     Már hozta is a poharakat, gyorsan kibontottam a pezsgőt és töltöttem. Leültünk a kanapéra és előhalásztam a táskámból a meglepetést. Barátnőm arca felragyogott.                                                        - Pont ezt nézegettem a múltkor. mondta izgatottan.                      - Tudom, na jó kis meglepi?                                                Nem is válaszolt kikapta a kezemből és elviharzott vele a fürdőszobába, közben a pezsgő fele elfogyott. Nem kellett sokat várnom, 1-2 perc múlva Linda már vissza is jött a szobába nagy mosollyal az arcán.               - Játékra kész. mondta mosolyogva.                                       Az ő izgalma csak tovább fokozta az enyémet és én akartam irányítani. Ledöntöttem a kanapéra, így már nem okozott gondot a magasságom. Szenvedélyesen csókoltam, simogattam mindenhol, ahol csak értem. Végig csókoltam a nyakát, finom puha csókokkal haladtam a nyaka aljáig. Elakadt a lélegzete... pont ahogy vártam. Lehúztam a pólóját és gyorsan megszabadítottam a melltartójától. Gyönyörű nagy mellei vannak és bársonyos bőre. Az egyik bimbóját a számba vettem, simogattam a nyelvemmel, majd szívtam. Teljesen megkeményedett és meredezett a számban. Linda halkan nyögött amíg a melleit izgattam, alig vártam, hogy megszabadítsam a szoknyájától és a bugyijától. De megelőzött, szinte egyszerre szabadult meg mind a kettőtől. Már nedves volt, otthagytam megkeményedett mellbimbóit és lefelé haladtam a hasán csókokkal borítva be őt. Nem szokásom csak úgy rárontani, csókoltam a combjai belső felét, nyelvemmel finoman végig nyaltam őt, ebbe bele remegett.                    - Kérlek, ne kínozz!                                                      Hát, jó... célba vettem a csiklóját. elösszőr finoman játszottam vele a nyelvemmel, majd erősebben szívni kezdtem. Hallottam, hogy barátnőm a zihál, már az orgazmus közelében jár, de ezt nem engedhettem, abba hagytam a kényeztetését. Fogtam az egyik tojást és anélkül, hogy bekapcsoltam volna simogattam vele a csiklóját, a kelyhe bejáratát, majd finoman felhelyeztem. Halkan sóhajtozott az új érzéstől és csillogott a szeme a vágytól. Mellé ültem és apró csókok között neki elkezdtem elmondani, hogy mit szeretnék.                                            - Linda, most te jössz...                                                 - Nem hagyhatsz csak így lógva.                                            - Nem foglak.     Ennyi csak egy ígéret tőlem, de ezt ő rögtön elfogadta.   Türelmetlenül megszabadított a ruháimtól és rögtön neki esett a melleimnek. Nem volt gyengéd, erősen szívta a bimbóimat és közben gyorsan rátalált nedves bejáratomra. Belém hatolt, ez a szenvedély szinte megperzselt. A távirányítóval a legalacsonyabb fokozatra állítottam a tojást. Linda összerándult az új értéstől, de nem hagyta abba a kényeztetésemet. Ajkai rátaláltak a csiklómra, és a nyelve táncot járt. Feljebb vettem az erősséget. Éreztem, ahogy Linda nyelve lelassul, kezei erősebben szorítják a combomat és zihál a csiklóm felett. Vissza vettem az intenzitást és ő rögtön belém helyezte a tojás másik felét. Azaz érzés még így is, hogy a leggyengébben ment isteni volt. Új és izgalmas. Linda közelebb húzódott és csak annyit kérdezett:                               - 69 ?                                                                     Alig sikerült biccentenem, mert úgy éreztem a vágytól elevenen elégek. Linda elhelyezkedett felettem, ezt már sokszor csináltuk, de ezzel az új érzéssel nagyon izgalmas lett. Bele temetkeztünk egymás puncijába, már ez is mámorító volt, de feljebb kapcsoltam a rezgés erősségét. Azt hittem szét robbanok, belül rezgek, kívül Linda nyelve játszik rajtam. Éreztem, hogy közeleg az orgazmus és már nem bírtam tovább a legmagasabb fokozatra kapcsoltam és ez az intenzív érzés és Linda nyelve a csúcsra repített, szinte kirobbant belőlem az orgazmus, a testem megfeszült és remegett a kéjtől. Közben Linda sem bírta tovább szája elszakadt tőlem, éreztem ahogy ő is megfeszül és hallottam, ahogy a nevemet zihálja.                Lassan tértünk magunkhoz az orgazmustól, összebújtunk a kanapén.               - Azt hiszem ezt a játékot megtartjuk. suttogta kielégülten a fülembe.          Kajánul vigyorogtam rá.                                                       - És ha akarod vehetünk még pár játékot.                                      Halkan nevetgéltünk összebújva a kanapén.
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Nem tudom, miből gondoltad, hogy egyszuszra el kell hadarnod a sztorit, s bár kedves a csevegő stílus, hiányolok belőle valami egyéniséget, egyedit, azaz valamit magadból.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: