Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lakásavató - 1. fejezet

Lakásavató - 1. fejezet



Írta: nuum
Fordította: Pavlov
2012.



Katy-nek hívták. Biztos ismeritek ezt a típust: fiatal, kísérletező, lázadó, teli energiával, és egy kicsit mindenkivel kikezd, akivel csak találkozik. Az egyik moziban dolgozott a városban. Magas volt, 22 éves, hosszú, barna hajú, izgató testű.



Ez az éjszaka is úgy kezdődött, mint bármelyik másik az utóbbi években, amikor volt egy kis időm egyedül: moziba mentem. Amikor beléptem, megláttam Katyt a pult mögött: mosolyogva, csöndesen végezte a dolgát. Törzsvendégnek számítottam, látásból már ismertük egymást, így én is kaptam egy mosolygós üdvözlést:



- Hogy vagy?
- Jól.
- Megnézel valamit?
- Nem, csak a popcorn szaga hiányzott.
- Hát ez elég gyenge poén volt.
- Tudom, de ne mondd el senkinek. Jobb, ha nem tudják.
- Mit nézel?
- A tetovált lányt.
- Egyedül?
- Hacsak nem jössz be te is...
- Veled?
- Na ez sem volt vicces.
- Mi a baj? Mintha ma nem lennél teljesen a topon.
- Maradjunk annál az egy jegynél.



- Mostanában sokszor jössz ide egyedül.
- Igen, de a mai este különleges. A barátnőmmel kéne itt lennem, vagy nem is itt, hanem az új lakásunkban.
- Miért nincs itt?
- Lányos buli.
- Nincs is abban semmi rossz...
- Nem is lenne, de ma van az első esténk az új lakásban, és erre elutazik a barátnőivel...
- Hát ez nem tűnik túl jó lakásavatónak.
- Ne is mondd...
- Igazából elég gáz lehet egyedül tölteni az első éjszakát az új lakásban.
- Az hát, ezért jöttem jöttem el a moziba, nehogy teljesen beforduljak.
- Kell egy kis harapnivaló? - kérdezte a lány huncut mosollyal.
- Csak ha nyalnivaló is jár hozzá - vágtam rá faarccal, és bementem a filmre.



***



Amikor kijöttem a filmről, Katy nagyban söprögetett.
- Jó éjszakát! - mondtam neki.
- Hát nem lesz túl hosszú éjszaka, mert holnap korán vissza kell jönnöm.
- Hát az gáz, nehéz meló a felelősség, igaz?
- Az bizony. Hogy tetszett a film?
- Egész jó volt, ráadásul még veled is beszélgettem egy jót.
- Mit is mondhatnék? Megédesítettem a napodat!
- Ezt valami valóságsóból szedted?
- Hogy te milyen kis seggfej tudsz lenni néha!
- Az vagy, amit megeszel.
- Mi?
- Segg...
- Te seggeket...?
- Hát nem szó szerint, csak kinyalom őket.
- Nahát.
- Nahát?
- Nekem is volt már ilyenben részem. Rég nem gondoltam már rá.
- Az análra?
- Hát így kimondva elég durván hangzik, de igen, az análra, mint a pornófilmekben.
- Ha jól csinálják, akkor elég jó tud lenni. Sok pasi nem izgatja fel a csaját, mielőtt hozzákezdene, aztán meg gyorsan megtöcsköli, és elélvez, mielőtt a csaj még élvezni kezdené. Mint a pornófilmekben.



- Te engednéd, hogy egy pasi a seggedbe tolja a farkát?
- Hát csak ha meleg lennék. Van csajom, rémlik?
- És az engednéd, hogy belédtoljon egy játékszert?
- Nem engedném.
- Hát akkor szerinted ki élvezi ezt?
- Hát most, hogy így feszegeted, ő nem annyira, de nem azért, mert rosszul csinálnánk. Csak nem elég bevállalós.
- És ettől te csalódott vagy?
- Hát nekem jól esne néha egy kis bevállalóság. Semmi durvulás, csak egy kis bevállalóság.
- A bevállalás jó dolog. És még ennél is jobb az új dolgok kipróbálása.
- Az bizony! Mikor végzel?



***



- Szép lakás - kortyolt bele Katy a második margaritájába.
- Hát igen - töltöttem magamnak is, már harmadjára. - Hogy ízlik a saját készítésű margaritám? Ugye finom?
- Nagyon! Főleg, hogy te csináltad nekem.
- Gyakorlat teszi a mestert.



***



- A margariták kezdenek a fejembe szállni.
A díványon ültünk a tévé előtt, és most lassan egymás felé fordultunk. Letettem a poharamat a dohányzóasztalra, aztán kivettem a poharat a lány kezéből, és letettem az enyém mellé. Közben végig egymás szemébe néztünk.
Szájunk lassan összesimult, majd szétnyílt, és beszívtuk egymás érzéki illatát. Ajkai margaritaízűek voltak. A lágy ajkak után jóleső nyelvmozgás következett.
- Mmmmm, ez finom...
- Remekül csókolsz, nagyon jó a nyelved.



Két kezembe fogtam arcát, orrommal végigsimítottam az orrán, és belélegeztem parfümje illatát. Szeretem a nők illatát.



- Mmmm... ez finom. Hol tanultad?
- Azt nem tudom, csak valahonnan.
- Hát nagyon izgató...



- Vedd le a ruhád.
- Jó szöveg. Be szokott jönni?
- Néha. Csináld.



Habozva állt föl, megfordult, és vetkőzni kezdett. Lazán levette a pólóját, felémfordult, rámmosolygott, aztán folytatta: kicipzározta a nadrágját, és csábítóan letolta magáról.



Felálltam, mögéléptem, egyik kezemmel lenyúltam a csípőjéhez, végigsimítottam a medencéjén, a másik kezem felcsúszott a hátán és a nyakán, és belemarkolt a hajába.
- ...óóóó... szeretem a... kezedet...



Közelebb húztam magamhoz, és finoman megcsókoltam. Először a hasát simogattam, aztán végighúztam ujjaimat a bugyija szárán. Így, hogy mögötte álltam, nem igazán ért el, úgyhogy a melleibe markolt, s nyögdécselt.



Kisöpörtem a haját a nyakából, és becsókoltam oda. Közben tovább ingereltem a bikinivonalát. Katy egyre hevesebben zihált, rászorított a kezemre, egyik kezével az ágyékára szorította a tenyerem, másikkal megpróbált hátranyúlni a farkamhoz, de elhúzódtam:
- Majd később...
- Na ne már, mit akarsz még, hogy elélvezhessek?



Válaszul megfordítottam, a hajánál fogva hátrahúztam a fejét, és csókolgatni kezdtem a nyakát. Ágyéka helyett most a melltartóját bontogattam ki. Ledobtuk a fehérneműt a padlóra, szabaddá váltak gyönyörű, remegő mellei. Megint megcsókoltam, középső ujjamat végighúztam a gerincén. Éreztem, hogy libabőrözik a kezem alatt.



Két ujjammal betúrtam a bugyijába. Csókok közepette lehúztam a bugyiját, és lecsúsztattam a padlóra. Ismét magamhoz szorítottam, megcsókoltam.



A középső ujjammal végigsimítottam a feneke mindkét oldalán, aztán középen is végighúztam. Finom tapintású segglyuka volt, beleremegett az érintésembe. Megint hátrahúztam a fejét, csókolgattam a nyakát és a fülét.
- ... jaj, de jó... hadd élvezzek el...



Megint megfordítottam, háttal nekem, meztelen fenekéhez simítottam a farkamat, ujjammal pedig végigsimítottam a punciját és a csiklóját. Finoman köröztem a fenekén a farkammal, közben a nyakát és a tarkóját csókolgattam. Forrón a nyakába leheltem, végül megérintettem a punciajkait. Csöpögősen nedves volt, érintésemtől hosszan, mélyen felnyögött.



Két kezébe kapta a tenyerem, és a csiklójára szorította. Hevesen mozgatta magán, szorosan körzött vele a csiklóján, és végül hirtelen felkiáltott:
- Ahhhhhhhh... Ahhhhhhh... Ahhhhhh... AH, AH, AH, AH, AH, AH... AHHHHHHHHHHHH!



Aztán hanyattrogyott a karjaimba, öntudatlanul remegett. Lefektettem a díványra, ahol némán pihent egy-két percig. Lassan köröztem a mellein, miközben csillapodott a zihálása. Kinyitotta szemét, rámnézett: én éppen a bimbóit pödörgettem.



- Még soha nem élveztem így el...
- Hogyan?
- Hát egy pasi kezétől.
- Egyszer mindennek eljön az ideje...
- Az biztos - emelkedett fel a díványról. Hátradöntött az ülésen, nyelvével a számba hatolt. Megragadta a farmeren keresztül a farkamat.
- Miért vagy még felöltözve?
- Mert még nem vetkőztettél le.



Durván lerángatta rólam a pólómat.
- Állj fel.
Kibontotta az övemet és a gombot a nadrágomon, és lerántotta a sliccemet.
- Told le!



Letoltam a nadrágomat, és lehúzta rólam a gatyámat is. Amikor végre meztelen voltam, csak ült és nézett egy kicsit.
- Nem túl nagy, nem túl kicsi. Pont jó!



A csókja semmi volt ahhoz képest, ahogy szopni tudott. Nem cicózott, olyan mélyen benyelte a farkamat, ahogy csak tudta, mintha régóta erre készült volna. Két kezével a derekamnál fogva húzott magához, és olyan mélyen a szájába engedett, ahogy csak bírt, a maradékot pedig a nyelvével kényeztette. Feje dugattyúként mozgott az ágyékomon. Amikor a makkom a torkához ért, a nyelvét kidugta, hogy a farkam tövét is nyalogathassa. Aztán egyik kezével megmarkolta a farkamat, egyszerre mozgott rajta a szájával és a kezével, másik kezét a hasamra tette, és simogatott a farkam felett.



Ez jó volt.



Folyamatosan pumpálta a farkamat a kezével, de szájában csak a makkomat tartotta, és finoman körözött a fejével, úgy szopott. A hasamról átfogott a golyóimra, finoman masszírozta őket. Felnyögtem, mire ő felnézett rám, és elmosolyodott.



Folyamatosan nyalta és szopta a makkomat, a kezével pedig csavarmozdulatokkal simogatta a tövét. Bőséges nyála jól benedvesítette a kezét. Szenvedélyesen dolgozott a farkamon, tudta, mit akar vele tenni, és meg is tette. Másik kezével közben a golyóimat simogatta, és érezhette, hogy megfeszülnek. Önkéntelenül nyögdécseltem, el akartam tolni a homlokát, de ellökte a kezemet.



Begyorsított a kezével és a nyelvével, én meg egyre hangosabban nyögdécseltem. Felnézett és elmosolyogott, nyelvével becsapott a makkom alá. A golyóimat lassabban, de erősebben masszírozta, biztos tudta, hogy már nem bírom soká.
- Basszus... basszus... - nyögdécseltem.



Mostmár teljes erejéből dolgozott mindkét kezével, egyre gyorsabban és erősebben. Kezdtem megfeszülni, megint el akartam tolni magamtól, de ő lerázta a kezemet magáról, és még erősebben szopott.



- UUUUUUUGH! AH! AH! AH! - lőttem a sugarakat egymás után a szájába, aztán hanyatt rogytam a székbe mögöttem.



Amikor a lány mindent lenyelt, megszólalt:
- Enyhén sós, remek ízű, tudnék még nyelni belőle!
- Adj úgy tizenöt percet, és máris felszolgálom! Szomjas vagy?
- Igen, tudnék most inni. De lenne egy kérdésem.
- Igen?...
- Hogy lehet, hogy a barátnőd nincs itt veled, hogy stílusosan felavassátok a lakást?
- Hát egy évre vettük ki, úgyhogy gondolom, lesz elég időnk, hogy rájöjjünk. Szerintem hiba volt egy év után összeköltözni, hiába tűnt úgy, hogy jól ismerjük egymást, most az ellenkezőjére gondolok.
- Hát tiszta hülye csaj lehet. Ha az én pasim lennél, én azt csinálnám veled, amit épp most csinálunk.
- Hát nem pont ezt csináljuk?
- De, de ha együtt lennénk, akkor legálisan csinálhatnánk.
- Zavar, hogy együtt vagyok valakivel?
- Nyilván nem, hiszen akkor nem lennék itt. Téged zavar?
- Egy kicsit. Elég boldogok vagyunk együtt, csak egy kissé konzervatív. De ami a legfőbb, hogy ma nincs itt.
- Ha ennyire zavar, akkor használjuk ki rendesen az alkalmat.
- Egyetértek! Nincs is annál szexibb, mint amikor egy meztelen nő térdel az ember előtt, és a farkát szopja.
- Talán igazad van, de tehetünk egy próbát.
- Lássuk!



Katy csak erre várt. Visszament a díványra, így végigmérhettem meztelen testét. A legtöbb párnát ledobálta a padlóra, csak a két legpufibbat hagyta fenn. Mosolyogva hanyatt dőlt rájuk. Kezét végighúzta a comján, és a csiklójánál állapodott meg.



Remek csaj.



Két ujját lassan letolta a csiklóján, aztán visszahúzta őket. A szemembe nézett, és két ujjával nagyon lassan körözött a csiklóján. Nem is tudom, melyikőnket akarta ezzel felcsigázni. Kissé széttárta az ujjait, és oldalról simogatta a csiklóját, amit nagyon élvezhetett, mert hangosan felnyögött és megremegett. Egy kissé körözött a csiklója körül, amitől a farkam kezdett megkeményedni.



Összezárta az ujjait, úgy körözött velük a csiklóján. Néha kicsit erősebben, aztán finomabban, de végig lassú körökben simogatta magát. Végig a szemembe nézett, figyelte, hogyan növekedik a farkam, és hogy kezdem simogatni magam én is. Pont olyan ritmusban mozgatta kezét fel-le a csiklóján, mint én az enyémet a farkamon. És mosolygott.



Egyre jobban felizgult, egyre gyorsabban simogatta a csiklóját fel és le, fel és le. Hasán apró izzadságcseppek jelentek meg. Keze kissé lejjebb csúszott, egyik ujja eltűnt csöpögő puncijában. Aztán két ujja. A farkam már kőkemény volt. Közben végig egymás szemébe néztünk.



Másik keze végigkalandozott a mellei között, a hasán, és végül a csiklójánál állapodott meg, azzal simogatta magát, jobb kezét felhúzta a szájához, és mindkét ujjáról leszopta saját nedveit. Egyre hangosabban nyögdécselt, és egyre hevesebben zihált. Elkezdett remegni, egyik keze a puncijában, másik a szájában. A lába belső izmai vadul megfeszültek. S miközben elélvezett, végig a szemembe nézett.
- Óóóóhhh! Óóóóhhh! Óóóóhhh!



Ideje volt lépnem. Bemásztam a lába közé, és nedves nyílásához illesztettem a makkomat. Picit betoltam az ajkacskái közé, hogy benedvesítsem, és fel-le mozgattam. Egy picit leálltam, és még egy kicsit beljebb toltam. Katy behunyta a szemét, és mosolygott.



Majdnem teljesen kihúztam, és egy picit betoltam. Egy ideig így izgattam, centiről centire kerültem egyre beljebb, és újra ki. A puncinedvei szabadon áramlottak le a popsiján a díványra.



Végül tövig benyomtam, és benn hagytam egy kicsit. Ráhajoltam és megcsókoltam a lányt, ő meg a fejembe kapaszkodott, úgy tapadt a szájamra. Nyelveink vadul táncoltak, és lassan, de határozottan dugni kezdtem. Majdnem végig ki, de mindig tövig be.



A lány körém csavarta lábait. Lassan, de finoman egyre hevesebben dolgoztam, és egyszer csak összeszorult a puncija. Őrült módra pumpálni kezdtem.



A lány halkan nyögdécselt a fülembe, egyre szaporábban vette a levegőt, majd zihálni kezdett, sőt, hangosan nyögdécselni. Szexi, vad, állatias nyögések voltak. Olyan keményen pumpáltam, azt hittem, füstölni fog a puncija, de ő nagyon élvezte, még fel is sikkantott egy párszor. Vadul kapaszkodott a nyakamba, lábaival szorította a törzsemet, megmerevedett, és hangosat kiáltott:
- Aaaaaaaaaaiiiiiiiieeeeeeeee!



Egy kicsit leálltam, hogy magához térjen, de a farkam nem húztam ki. Katy kinyitotta a szemét, elengedte a nyakamat, hátradőlt a díványon:
- Ez nagyon király volt! - jelentette ki.
- Igen, az volt. Szerintem én még bírom úgy 5-10 percig. Van kedved újra élvezni velem? - kérdeztem.
- Igen! De basszál kutyapózban, hogy egy kicsit kinyújtózhassak ezután a menet után.



Egyre jobban kedveltem a csajt.



Egy kicsit kihúztam belőle a farkam, néhány párnával előkészítettem neki a terepet a következő menetre. Ráhajolt a dívány karfájára, rátérdelt a párnákra, és felém emelte a fenekét. Jobb válla fölött rámnézett, és izgatóan ide-oda ingatta a popsiját. Megtámaszkodott a könyökén, és nem kellett már több invitálás.



Még mindig nedves volt a puncija, úgyhogy könnyedén belecsusszantam. Pár lökés után már tövig benne voltam. Teljesen kitöltöttem.



Hátrafordulva nézte, ahogy lassan dugni kezdem. Megragadtam a csípőjét, előre-hátra húzogattam kőkemény farkamon. Nagyon vonzón lüktetett előttem a kis popsija.



Kefélés közben a fenekét gyömöszöltem. Éreztem, hogy figyel, de nem tudtam levenni a szemem a gyönyörű fenekéről. Dugás közben a hátsó bejáratához dörzsöltem az ujjamat, amitől a lány megugrott:
- Mit csinálsz? Ez csikis!
- Akkor jó! Akarod, hogy abbahagyjam?
- Nem, csináld csak... Egész jó!



Erre már igazán nem állhattam le. Tovább dugtam kutyapózban, de közben a feneklyukát is izgattam az ujjammal. Begyorsítottam, fenekének látványa megbabonázott. Éreztem, hogy nemsokára elélvezek. Megnyaltam a hüvelykujjamat.
- Mire készülsz? - kérdezte a lány.



Válasz helyett simán a fenéklyukához illesztettem a hüvelykujjamat, és gyors simogatásba kezdtem. Mostmár ez nem csiklandozta. A lyukacska kezdett lüktetni, akárcsak a puncija a farkam körül. Fejét hátravetette, a haja szállt a levegőben.



Pont, ahogy szeretem.



- Már nem bírom sokáig - nyögtem neki a dugás közben. A lány leengedte fejét a dívány karfájára, egyik kezével a csiklójához nyúlt, és rám parancsolt:
- Rajta!



Őrült módra basztam. Egyik kezemmel a kezébe kapaszkodtam, a másikkal a fenekét ujjaztam. Nagyon beindultam, benyomtam a hüvelykujjamat a fenekébe, és jól megforgattam. A lány felnyögött. Éreztem, hogy gyorsabban köröz a csiklóján, néha így még a zacsimhoz is hozzáért. Egyszerre mozogtunk - a hüvelykujjam a popsijában, a farkam a puncijában, a keze a csiklóján. Egyre gyorsabban és keményebben basztam, az egész hüvelykujjamat be tudtam csúsztatni a fenekébe, és ő is nagyon hevesen tolta hátrafelé magát.



- Szólj, mielőtt elélvezel! - mondta.
A farkam tövig vágódott a puncijába, ő meg még rá is szorított a golyóimra.
- Ez az, ez az, mindjárt elélvezek!
A golyóim kezdtek megfeszülni, mire a lány megdermedt, és felkiáltott. Hangosan zihált, úgy élvezett el:
- AAAAAHHHHH!
De nem volt ideje kiélvezni az orgazmusát, az én golyóim is összerándultak.
- Elélvezek!



Hátratolt, és alámcsúszott:
- Verd a szájamba! - nyögte, és a makkomra illesztette puha ajkait, kezével a golyóimat masszírozta. Megragadtam a farkamat, és pumpálni kezdtem.
- UUUUUUUUNNNNNNNHHHHH!
A sperma nagy adagokban ömlött a szájába, és ő mohón le is nyelte mind. Fáradtan rogytam vissza a díványra, szemeim lecsukódtak.



Pár perc múlva visszatért belém az erő, kinyitottam a szemem. A lány a dívány másik karfáján feküdt, onnan mondta:
- Ez igen...
- Hát igen - feleltem.



Mindketten csatakosak voltunk az izzadságtól.
- Én most megyek zuhanyozni - mondtam.
- Én is - felelte a lány.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!
onoff ·
Pavlov Uraság. Ez a név b+... Hogy te mekkora irritáló pöcs lehetsz.

kamilla10 ·
"- Az vagy, amit megeszel. - Te seggeket...?
- Hát nem szó szerint, csak kinyalom őket. - Nahát."
Lehengerlő csajozós szöveg és ez még csak az eleje. Egy újabb Pavlov remekmű. A régiek már tudják, de az új olvasóid figyelmét felhívnám arra, hogy ha a böngészőben töröljük a cookie-kat (sütiket), akkor annyiszor lehet szavazni ahányszor kedvünk van. Ebből kifolyólag persze sohasem lehet tudni hogy egy történet tényleg jó vagy csak az írója pontozta fel esetleg valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: