Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különös kalandom

Először egy szórakozóhelyen láttam meg őt. Felfigyeltem rá, és azt hiszem eleinte a lénye fogott meg engem. Vörösesbarna hajához, szép kávébarna szemei tökéletesen illettek arcához, és Sandra annak ellennére, hogy nem volt éppen egy sovány alkat, és egyszerűen volt öltözve, mégis első pillanattól vonzódni kezdtem hozzá. Sokszor tettem fel magamnak a kérdést, vajon miért? A kérdést magamnak megválaszoltam, de neki nem mondtam el, nem találtam értelmét. Azt hiszem mindig is a kifejezetten érdekes, kiismerhetetlen emberek érdekeltek, mert nekem, felfedezni az ember mélyebb zeg-zúgát, nagy élmény. Sajnos Sandránál ez nem így történt, és lehet, hogy én éreztem rosszul, de mintha valahol nem önmagát adná, vagy mondjuk úgy, nem engedi közel magához az embereket, ezért kezdett el vonzani, és szexuálisan nagy vágy érlelődött bennem az iránt a lány iránt.

Kapcsolatunk úgy kezdődött el, hogy sajnos hiányzott az, hogy nem ismertük meg igazán a másikat, hanem megbeszéltük, mikor lesz az a nap, amikor szeretkezünk...És ez a nap el is érkezett. Felmentünk hozzám, eleinte iszogattunk bacardit colával, ami pocsék volt, és csak egy pohárral tudtunk belőle meginni, majd magam sem értem miért, hírtelen levetkőztem, és bebújtam az ágyba, és magamra húztam a takarót. Talán zavaromban, vagy pedig azt akartam ö kezdeményezzen. Inkább az utóbbiról van szó. Én nem nagyon vagyok kezdeményező alkat, szőke női voltamból kifolyólag:) Ö csak nézett, és láttam zavarba eső arcát: most mit csináljak? Valahogy úgy éreztem ezt gondolja, és tudom, hogy neki a helyzet roppant kellemetlen volt, de nem bántam. Aztán megcsókolt, mondtam neki vetközzön le, és bújjon be mellém az ágyba -hozzá kell tennem, nagyon hideg volt a szobában:) Lassan megtette, simogatni kezdett, és szenvedélyesen csókolóztunk, én nagyon kívántam őt. Végigsimogatta testemet, majd a combom közé ért kezével.

Már elég nedves voltam, és Sandra elkezdett újjazni. Újjai érzékkel simultak be sima puncimba, és hírtelen hatalmába kerített a kéj. Ö újjazott, majd szétette a combomat, és belenyalt a puncimba. Éreztem, hogy nem bírom sokáig már visszatartani, és el fogok élvezni, ami pár perccel később meg is történt. Meg-megrándult testem, és lüktetett, izott bennem a hév, ahogy hatalmas rángásokkal elélveztem. Lüktetett a puncim a gyönyör perceitől. Sandrát magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam, majd hanyatt feküdt, én ráfeküdtem, és csókolni kezdtem a nyakát, majd melleit simogattam, nyalogattam, kicsit megharaptam, és szívni kezdtem, majd lassan lejjebb csúsztam a combjaihoz, és a lába közé nyúltam. Megérintettem a punciját, ujjamat rajta végighúztam: nedves volt. Egyik ujjammal elkezdtem őt izgatni, és fel-felsóhajtott, de nem élvezett el.

Sokat szeretkeztünk az első éjszakán, és be kell hogy valljam, hogy volt érzéke a sexhez, tudta mi a jó nekem, éreztem benne a sexuális aktivítás erősebb fokát, amit eddig nem sok barátnőmnél tapasztaltam. Ezen az egy éjszakán sokszor jutottam el a "mennybe". Szeretői viszonyban voltunk, de mivel többször találkoztunk, én megszerettem őt, és lelkileg is valamiért elkezdtem hozzá vonzódni. Akkor, amikor az első éjszakán valamikor hajnalban meztelen teste testemhez ért, s gyengéden átkarolt, felébredtem. Kellemes, nyugodtságérzést éreztem, valami megnyugtatatót, amire most így hírtelen nem tudok más szót írni. Nem tudom hányadik-talán a 2. alkalommal- együtt mentünk el fürdeni.

Velem szemben elfeküdt a habbal teli nagy kádban, majd megfogtam a az egyik kezét, lábamat oldalra helyeztem, és húzni kezdtem magamhoz. Puncija szorosan enyémhez tapadt, fantasztikus érzés volt, és ezt egy párszor eljátszottuk ezt a különös, és édes játékot. Este beszélgettünk arról, hogy beszéljük meg, kinek hogyan jó a sex. Én teljesen jól éreztem magam vele, én megkérdeztem tőle: eltudott e élvezni? Azt mondta, orgazmusközeli élménye volt, amit akkor nem nagyon értettem, milyen lehet az, majd kezemet a kis pöckére helyezte, ahol neki a legkellemesebb. Még régebben mondta nekem, neki van hogy egy óra kell, hogy eltudjon élvezni, ezen kicsit elcsodálkoztam, mert nekem meg van olyan, hogy akár perceken belül képes vagyok maszturbálással hamar eljutni a csúcsra. De az orgazmus élménye nálam mindig változó. Általában, ha én magammal játszom, akkor nem olyan nagy az orgazmus, mintha egy lánnyal lennék. Szeretem érezni a másikat, és azt, ha más élveztet, és nem én magam...

Elkezdtem azt a kis pöcköt neki izgatni, és valóban, éreztem, hogy hamarabb felizgul ettől, ami nekem jó érzés volt. ujjazni kezdtem közben, kihúztam az ujjamat, és tulajdonképpen nekem elég nehéz volt azt kitalálni, neki vajon hogyan jó. Elmondta azon az éjszakán, hogy elélvezett, de legközelebb ne húzzam ki az ujjamat:) Többet nem is tettem, és a sex tökéletesen ment kettőnk között, mert akkor már tudtam, hogyan jó neki, és mi a módja, hogy felizgathassam. Későbbiekben már vadabbul estünk egymásnak, mint két vadmacska, karmoltuk, harapdáltuk egymást. Sandra szenvedélyes volt, sexuálisan túlfűtött, mint én. De aztán idővel-kapcsolatunk egy hónapig tartott-én kezdtem el érezni többet iránta, mint szerető, így már nem tudtam őt elfogadni, noha sokat viaskodtam magammal, de azt hiszem úgy kezdtem el érezni, hogy már többet várnék el tőle, mint amit nyújtani tud. A tökéletes sexet, és nagy élményt megadta nekem, de többre vágytam már. Tiszteletre, szeretetre, odafigyelést, megértést, ami már egy kötött, komoly kapcsolat alappillérje.

Nem tudtam mit tegyek. 11 évvel volt fiatalabb nálam, még "világfelfedező", "önfelismerő" korosztály közé sorolhatnám, még akkor is ha fiatalsága ellen sokat ellenkezett, hogy ennek ellennére ö sokkal érettebb, mint én azt gondolnám. Meglehet. Szerető.. egy idő után azt hiszem ez a viszony akkor működött volna köztünk, ha mindkettőnknek lett volna komoly, tartós kapcsolata. De nem volt, ö nem igényelte ezt, én meg már arra vágytam, hogy valakihez tartozhassak, és valakit szerethessek, mind testileg, mint lelkileg. Éreztem, hogy én jobban szeretem őt, mint fordítva, és nem is lepett meg, mikor mondta is... Rosszul esett, és egy idő után úgy döntöttem, el kell engednem. Neki egy hónap volt a leghosszabb kapcsolata, és viccesen mondta, na akkor én vagyok idáig a leghosszabb, és mehetek a fenébe, hisz nem tudja teljesíteni a "nagy versenyt", ami a leszbikusok többségénél megy, hogy ki hány lánnyal feküdt már le, és Sandra jegyzetébe már akkor bevoltam írva, mikor még nem is volt köztünk semmiféle kapcsolat.

Persze ezt nem kell komolyan venni, sok lány hasonlóan teszi ezt, én nem. De ö játékból tette, és nekem akkor az volt az érzésem, nem érett egy komoly kiegyensúlyozott kapcsolatra, de azt is tudtam, nem én vagyok az a lány, akit tiszta szívből szeretni tudna. Mikor elmentünk egy meleg pizzériába, ott ünnepeltük meg azt, hogy már egy hónapja együtt vagyunk. Hozott magával egy fotóalbumot, megmutatta milyen is volt kiskorában, és kaptam tőle egy plüss-virágot. Ez volt az uolsó előtti találkozásunk. Legutóljára egy meleg kávézóban találkoztunk, ahol nem volt nagyon időm maradni, mert dolgozni kellett mennem. Négyen ültünk egy asztalnál, én, és Sandra. Ök hárman elkezdtek felhőtlenül beszélgetni, az egyik egy régi nagyon jó lelki barátnője, akit már ha jól emlékszem már tíz éve ismer.

Mégis, én kicsit valamiért kényelmetlenül, és talán hanyagolva éreztem ott magam, hisz én őket annyira nem ismertem, és Sandra nem sokat szólt hozzám, és én úgy vettem észre, azt a lányt, Évát szereti. Nem csodálom, a lány engem is lenyűgözött, mert szép lány volt. Telt-múlt az idő, és én már késében voltam, és azt hiszem, kicsit nyűgös is. Mondtam Sandrának, maradjon csak velük, mert láttam hogy jól érzi magát velük, kikisért, majd visszament hozzájuk, én meg dolgozni. Akkor, a busz felé indulva döntöttem úgy, hogy legyen vége ennek a kapcsolatnak. Sandra azt mondta, jelentek neki valamit, de azt nem tudta megfogalmazni, hogy mit, de ezért nem is haragudhattam rá, és a mai napig is kellemes emléket hagyott e furcsa kalandom, ez az egy hónapos szenvedélyes, és viharosnak mondható kapcsolat...
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Carrie ·
Tudom, hogy te mondtad, nem is úgy kezdtem a hozzászólást, hogy "játékos/Lutyo" :-))), csak nem lehet egyszerre kettöre hivatkozni, és nem akartam két bejegyzést írni.

Én is mindenkitöl elbúcsuzom, mert most elhatároztam, hogy megpróbálok jó idöre megszabadulni az alakuló internetfüggöségemtöl, és ide sem fogok járni jó sok ideig.

Himbilimbi ·
Van egy kis gondom. A beküldésnél a végén kijelölöm, hogy elfogadom a szabályzatot, aztán amikor a mehet gombra kattintok, mindig kiírja, hogy csak akkor küldhetem, ha elfogadom a szabályzatot. Na mondd, ere most mit lehet szólni???! Valaki segítsen!!
:flushed: :rage:

Icecream ·
Nem teccik! Lapos... :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: