Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kérlek, bocsáss meg!

A lány zaklatott volt, zokogott, nem értette, hogy mit rontott el. Szeméből patakzottak a könnyek, szinte nem is látta Gábort, aki szintén letörve gyűrte ruháit egy utazótáskába. Tudta, hogy hibázott, tudta, hogy az egyetlen ember, akit szeret, és valaha szeretni tud, most miatta áll romokban, és érezte, hogy nem tudja jóvátenni azt az éjszakát…
Egyik éjjel egy fogadás volt, amolyan nagyobb üzleti vacsora, ahova az emberek a családjukkal mennek. Kivéve Gábort. Anita nagyon beteg volt azon az éjszakán. Lázasan feküdt az ágyban, de Gábornak el kellett mennie, hiszen akkor egy lépéssel közeledhetett a magasabb beosztáshoz. Saját irodáért pedálozott a férfi már egy jó ideje, de azt a szigorú, ám nagyon csinos üzletvezetőnő nem akarta megadni. Érdekes módon játszottak össze az események, és ezen az éjjelen elérte Gábor a célját. Egy éjszaka rá tudta venni a nőt, hogy megérdemli azt az irodát. Csak milyen áron…? Ki tudja, lehet, hogy Gábor még élvezte is a dolgot, hogy elcsábítja a főnöknő, hiszen melyik férfi nem élvezi a dolgot, ha eggyel több nő van oda érte. Aztán a fogadás után a nő felinvitálta egy italra Gábort, aki amúgy sem ivott keveset.

Sajnos megvolt neki az a tulajdonsága, hogy csak akkor tudja, hogy hol a határ, ha ott van mellette az egyetlen nő, akit megbecsül: Anita. Azon a szenvedélyes éjszakán Gábor megcsalta szerelmét. Ki tudja, hogy az ösztön volt-e a hibás, vagy a nagy mennyiségű alkohol, esetleg az igen attraktív, kihívóan felöltözött, és szépen sminkelt arcocskájú, fiatal felettes okozta a hormonok túltengését. Másnap Gábor már költözött is át a másik irodába. Boldog volt, de lelkiismerete nem volt rendben. Valami marta ott legbelül, úgy érezte, hogy nem érdemelte meg a külön irodát, a fizetésemelést, és a karácsonyi extra prémiumot, ami ezzel az előléptetéssel járt. Ő sosem gondolta volna, hogy ilyen áron minden megszerezhető, de ő nem is akarta ilyen áron, ő mindig is a tisztességes munkában hitt, minden álma az volt, hogy egyszer talán olyan kiválóan végzi el az egyik rá kiszabott feladatot, hogy meglágyul a főnöknőcske szíve, és neki ajándékozza az irodát. De úgy látszik ez csak egy naiv férfi álma maradt. Az elkövetkező hónapok borzalmasan teltek: titkolózás, veszekedések Anitával. Egyszerűen képtelen volt Anita szemébe nézni, képtelen volt szeretni a nő testét, mivel azt képzelte, hogy ezzel bemocskolja őt.

Aztán 3 hónap múlva egy névtelen levél jött Anita nevére. Semmi nyom, hogy ki is adhatta fel, a levélben csak annyi állt: „Kérdezd meg a férjed, hogy honnan van az előléptetése…” Anita nem értette a dolgot, fogalma sem volt, hogy mit is akar a levél írója. Valahogy nem állt benne össze a kép, hiszen ő is elég naiv nő volt, aki talán most először szerelmes. Este Gábor hullafáradtan ért haza, ledobta könnyű öltönyét az egyik székre a nappaliban, és elterült a nappali díványán. Úgy érezte, hogy szüksége van barátnője ölelésére, csókjára a fárasztó nap után. De a csókokat nem kapta meg. Anita csak a kezébe nyomott egy papírfecnit, a levelet. Gábor hirtelen elsápadt, majd kivörösödött, elöntötte a veríték elkezdett dadogni, de aztán úgy látta a legjobbnak, hogy mindent bevall, legördíti a mázsás követ a lelkéről. Mindent részletesen elmesélt, azaz csak próbálta, mivel a szavak nem akartak ajkára menni. Egyszerűen úgy érezte magát, mintha egy külföldi egy általa ismeretetlen nemzetiségűvel próbálná megértetni magát. Az becsülendő volt persze, hogy az igazat mondta, próbálta az érzéseit is szavakba önteni, de a lány már nem tudott hinni neki.

Anita lerogyott a székre, hirtelen szédülni kezdett, érezte, hogy egy világ most tört össze benne, hogy semmi sem olyan már, mint régen. Lassan elsötétült minden, hirtelen egy csomó kedves emlék tört szilánkosra, olyanra, amit összerakni senki sem képes. Egyben a szíve is darabokra hasadt. Meg-megrázkódva zokogott, megszólalni sem tudott, de ide nem is kellettek szavak. Pár perc múlva, amikor kissé lehiggadt, csak annyit mondott:
- Gábor, kérlek, most menj el. – De ezt annyira nyugodt, és hűvös hangon, hogy Gáborban ebben a pillanatban tört össze minden, eddig még látott az alagút végén egy pici fényt, a megbocsátás fényét, de ez most hirtelen kialudt.

A férfi nem tudott hát mást tenni, mint elővett egy kissé megnyűtt táskát, és lassan, komótosan, szinte már művészien gyűrte bele a ruháit. Anita csak meredten nézte, és hirtelen újra kitört belőle a sírás. Könnyei csak folytak, folytak. Ekkor már Gábor szeme sarkában is megjelentek ez első duzzadt könnycseppek. Érzete ő is, hogy az élete romokban hever. Elsírta magát. Megpróbált Anitához szólni, és valami „Kérlek, bocsáss meg”- félét kinyögni, de szinte alig lehetett érteni, mert ekkora már ketten zokogtak, és mindkettőjük feje zúgott, szinte sokként érte őket ez a mai nap. Sohasem tudták elképzelni, hogy történhet velük egyszer ilyen. Annyi sok szép emléket hagytak hátra, annyi sok szép tervük volt a jövőre nézve. Tervezgették a közös életüket, és boldogok voltak, hiszen mind a ketten megtalálták azt az embert, aki feltétlen szereti a másikat.

Gábor csak csomagolt, lassan az utolsó ingét is belenyomta a már majdnem teli zöldeskék zsákba. Már csak egy nadrág maradt hátra. Ahogyan fogytak a ruhadarabok, úgy jobban hasított valami ott legbelül. Anita is csak sírni tudott, már benne volt a megbocsátás gondolata, de ő mindig is túl büszke volt az ilyenekhez. Ő sohasem mondta ki az első szót, túl nagy volt a büszkesége ahhoz. Most már nem csak a fájdalom volt a fejében és a lelkében, hanem egy belső harc. Tudta, hogy ha most kiengedi a férfit az ajtón, akkor meggyűlöli magát.
Ebben a pillanatban eljött az utolsó ruhadarab ideje, Gábor kedvenc nadrágja követte az inget, és ciripelve behúzta a férfi a zárat a táskán. Megtörve megállt a nő előtt, és mélyen a szemébe nézett. Anita erre hűvösen elvette a tekintetét. Gábor fájdalmasan megindult az ajtó felé. Ez az ajtó most nem csupán egy ajtó volt. Két világ közti átjáró, kinn hideg van, és bú, benn a remény, a szerelem, és Anita. Sajnos tudta, hogy most nem ő az, aki kiválasztja az utat. Lábai ilyen nehezek sohasem voltak. A bal követte a jobb lábat, elérkezett a kilincs, lassan emelkedett a kéz, megfogta, lenyomta, az ajtó kitárult. Anitából újra kitört a zokogás, a szerelem, amit érzett hirtelen legyőzte büszkeségét.
- Gábor, várj! Állj meg! – szinte alig hallhatóan elhaló hangon szólt.

Gábor megállt, ledobta a csomagot, odalépett a kisírt szemű lányhoz és megcsókolta.
Szenvedélyesebben csókolta, mint valaha. Ajkuk újra és újra összeforrt. Kellettek egymásnak, hiszen szerették egymást, érezni akarták egymás illatát, lélegzetét. Hosszasan csókolták egymást, talán félóra hosszat, észre sem vették, hogy a szürkület sötétségre váltott, villanyt se oltottak, csak simogatták egymást. Lassan lehullottak a legfelső ruhadarabok, de nem is volt rájuk szükség, hisz izzott a levegő. A férfi elkezdte a nő nyakát apró puszikkal beborítani, csókolta Anitát, akit talán most még jobban szeretett, ahogy megcsapta az elválás szele. Addig csókolták egymást, míg meg nem szabadították a másikat felesleges ruhadarabjaitól. Ott álltak anyaszült meztelen egymás előtt a félhomályban, amit egy égve hagyott előszobai villany átszűrődő fénye okozott. A férfi hátrált egy lépést. Végignézett Anita testén. Már nagyon jól ismerte, de most még szebbnek látta a nőt, hosszú lábai, pici pocija, telt mellei már annyiszor okoztak gyönyörűséget neki, de mégis most értékelte ezt a testet a legjobban. Odalépett Anitához, és újra megcsókolta. Tettek összefonódva egy lépést hátra, és Gábor gyengéden a díványra fektette a törékeny nőt. Megcsókolta újra, majd elkezdte simogatni.

Ujjbegyei alig értek a lány bőréhez, nagyon vigyázott, mert most nem akart semmit sem elrontani, nem akarta megtörni a varázst, nem akart kárt okozni szerelmében. Ujjait ajkai követték, lassan lefelé, a kulcscsonttól a mellbimbókig. Finoman simogatta, puszilgatta, csókolta a nő érzékeny melleit. Mire Anita csak mély sóhajokkal felelt. Gábor simogatása itt nem ért véget, haladt lejjebb és lejjebb, belenyalt a nő köldökébe, majd szeméremdombját kezdte simogatni. Imádta Anita e részét, fazonra borotvált, csinosan mindig meg volt csinálva, és mégis sejtelmes volt a maradék pamacstól. Imádta simogatni, és beletúrni a két- három-négyzetcentiméternyi szőrbe. Meg-meghúzogatta, amitől Anita csípője megmozdult. Majd következett a gyönyör kapuja, először lassan a csiklóját kezdte el simogatni, masszírozni, majd a szeméremajkakat picit szétnyitotta, és a kénye bejáratot simogatta. Majd hirtelen sikoly hagyta el Anita szájat: Gábor nyelve hozzáért Anita csiklójához, és elkezdett mozogni rajta. Anita ezt imádta talán a legjobban. Gábor lassan haladt Anita belső ajkai felé, és hirtelen belenyalt Anita vaginájába.

Ekkor Anita átélte a gyönyör első, még gyengébb hullámát, elkezdett ütemesen mozogni a csípője, de Gábor nem hagyott sok időt neki, fokozni akarta Anita vágyát és izgalmát, így csak folytatta, és nyelve helyére egyik ujját helyezte. Lassan besiklott egy ujja Anitába, és ott mozgatni kezdte, nem csak ki-be, hanem körkörösen, néha egy kicsit behajlította, és mivel jól összeszokott páros ezért rögtön megtalálta Anita gyönyörközpontját, és azt simogatta. Anita hirtelen megremegett, hüvelye megrándult, és egy hatalmas orgazmus egy hűvös lehelet kíséretében szaladt át a testén. Anita mikor feleszmélt, eszébe jutott, hogy meghálálja, amit az imént kapott szerelmesétől, de Gábor csak annyit mondott:
- Ez ma a te napod, szeretlek, engedd el magad…

Anita szót fogadott, hagyta, hogy Gábor csókjai újra kényeztessék. Talán egy pici pont sem maradt a nő testén, ami nem kapott volna egy lopott cseppnyi puszit, vagy egy meleg simogatást. Gábor már addigra eléggé nagy izgalmi állapotban volt, nem is volt szüksége Anita hálájára, hiszen neki már az is elég volt, hogy látta, hogy örömet okozott szerelme tárgyának. Végigsimította Anita melleit, és lassan a két test egybeforrt. Lassan elkezdtek együtt mozogni, nem siették el a dolgot, minden pici mozdulatot ki akartak élvezni, lassú táncot járt a testük, de ez is csak fokozta az izgalmat. Majd lassan már mindketten beleőrültek abba, hogy a csúcsra juthassanak, hogy akkor csak a másik legyen, és megszűnjön a világ. A tempó gyorsult, mindketten ziháltak, nyögdécseltek, erősen sóhajtoztak. A veríték lassan folyt lefelé Gábor hátán, mindketten szinte már égtek, majd hirtelen megálltak, hirtelen vége lett minden mozgásnak, Anita sikolya elnyomott minden beszűrődő utcai morajt, csak Gábor hangja volt az egyetlen, ami még azt is felülmúlta. Aztán hosszú percekig mozdulatlanul feküdtek, csak a lélegzetükről lehetett tudni, hogy mind a ketten élnek. Pár perc múlva aztán feleszméltek, tudták, hogy itt már nincs szó semmilyen szakításról, hiszen ők most már egymáséi lesznek örökre.
Egymás szemébe néztek, falták egymás tekintetét, majd Gábor volt az első:
- Soha nem akarlak elveszíteni, szeretlek. – szólt elhaló hangon.
- Én is… - suttogta a lány, majd egymás karjaiban elszunnyadtak.
Hozzászólások
További hozzászólások »
wikkky22 ·
nekem nagyon tetszett!!! Jol meg van írva!!! nagyon szép. :grinning:

mozgi ·
Szuper! Tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: