Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kedves barátnőm

Legutóbbi találkozásunkkor megígértem, ha valami nagy változás történik az életemben, akkor azt mindenképpen tudatom veled. Talán még emlékszel Andrásra, akihez vagy öt éve kötnek laza baráti szálak. Andrást jó humorú, életvidám és lendületes pasinak ismertem meg, azt meg egyenesen díjaztam, hogy nem akart kikezdeni velem. Jóval idősebb volt mint én, de ez egyáltalán nem zavart minket, és nagyon jó szellemi kapcsolatot alakítottunk ki kettőnk között. Különben is; nagyon jól nézett ki, a lányok csak úgy buktak
rá.

Aztán messzire kerültünk egymástól; én egy másik városban dolgoztam, ahol persze volt barátom, de Andrással telefonon tartottam a kapcsolatot. A sors úgy hozta, hogy pár évvel
később visszaköltöztem abba a városba, ahonnét elmentem. Amikor újra összefutottunk ugyanott folytattuk, mint mikor abbahagytuk: két-három naponta találkozgattunk, sétáltunk
és jókat beszélgettünk. Megfigyeltem, hogy az üdvözlő puszikat már majdnem szájra adtuk, de amúgy semmi különös nem történt közöttünk.

Aztán beköszöntött a jó idő, és nem kis meglepetésemre - egyik pénteken - András strandra invitált. Természetesen igen mondtam. A strandon leterítettünk egy nagy kockás pokrócot, kipakoltuk a többi cuccot, levetkőztünk. Előbb egymás mellé ültünk, majd feküdtünk, mikor András felajánlotta, hogy beken napvédő folyadékkal. Előbb hasra feküdtem és kíváncsian vártam, hogy tenyerével hogyan dörzsöli be a naptejet, miután még soha nem volt ennyire közeli testi kontaktusunk, egyből bizseregett mindenem. A hátammal kezdte, még arra is ügyelt, hogy a bikini összekötőpántját felemelje, és alatta is bemasszírozta a napvédőt, mindezt nagyon finoman csinálta. Nem hagyott ki egyetlen négyzetcentimétert sem; külön szerencse, hogy a strand azon részén, ahol mi voltunk, aránylag kevesen voltak.

Éreztem, mindezt nagy élvezettel csinálja. Amikor combjaimat hátulról kenegette, tudtam, hogy legszívesebben megsimogatná legintimebb részemet is, ezért lassan megfordultam. Az arcommal, majd a kezeimmel folytatta, sokat időzött a melleim körül és a hasamon. Amikor a combjaimhoz ért, szinte megállt bennem az ütő, mert olyan érzékien csinálta, hogy azt hittem megfogja pinám, leveti bikinim alsó részét, és ott a strandon jól beakaszt nekem. Persze nem így történt, egy szót sem szóltam, hiszen mondanom sem kell, nagyon jól esett simogatása. Aztán én következtem; először ő is hasra fordult, alaposan bedörzsöltem a hátát és a lábait naptejjel. Amikor megfordult, láttam, egy kicsit be van dagadva, de mivel nem akartam, hogy teljesen felálljon a farka, ezért azt mondtam neki, jobb ha maga fejezi be a kenegetést.

Már akkor sejtettem, hogy aznap valami más is történni fog velünk. A kence-fince után észrevettem, nagyon feltérképezi testem: láttam, ahogy hol a melleimet, hol a Vénusz-
dombomat, hol meg a lábaimat csodálja, de bevallom, nekem is sokszor megakadt a szemen kidudorodó dákóján. A strandon nagyot röplabdáztunk, úszkáltunk, de többször már nem mertük bekenegetni egymást, hanem vizet fröccsöltünk a másik testére. Amikor egyszer véletlenül egy nagyobb adag vizet locsoltam rá, láttam, ahogy a napfény megcsillant fürdőnadrágján és szinte teljesen látszott a farka. Na, akkor képzeltem el azt először, hogy az övé vajon mekkora lehet. Mindez csak egy pillanatig tartott, de máig is ezt a pontot tartottam kapcsolatunkban, amikor már tudtam, hogy aznap le fogunk feküdni egymással.

Hazafelé András hívott, menjek fel hozzá, de előbb térjünk be egy étterembe; együnk és igyunk valamit. Belementem a játékba. Amikor lakására értünk, az erkélyen elszívtunk egy cigit, majd mondta, hogy a strand vize után jó lenne lezuhanyozni, de előbb én menjek a fürdőszobába. Bementünk az erkélyről és ott előtte bikinire vetkőztem, hiszen a strandon egész nap így látott, majd indultam volna a fürdőszobába. Erre megfogta kezem, átölelt és megcsókolt. Nagyon jól esett, aztán simogatni kezdett, miközben pici csókokkal halmozott el, majd levetette bikinim felsőrészét, és csókolgatni kezdte melleimet. Én meg közben gyorsan kibujtattam pólójából, kigomboltam farmerét, és egy pillanat alatt mindketten teljesen meztelenre vetkőztünk.

Szorosan átöleltük egymást, és hasfalamon éreztem, ahogy pulzálva feláll a farka. Simogatás közben felfedeztük egymás testét; izmos dákója lehetett vagy tizenhét centi, ráadásul jó vastag is volt, teli lüktető erekkel, élettel. Elkezdtem húzogatni a bőrt a farkán, mivel láttam, hogy ezt nagyon szereti ezért igen finoman csináltam. Lassan átvette az irányítást, finom csókokkal és érzéki simogatásokkal barangolta be egész testem. Gyengéden simogatta lábam közét, megtalálta a bejáratot, és éreztem, ahogy egyre jobban belém dugta ujjait. Már nagyon nedves voltam, ezért kicsit felemelkedtem, és farkát apránként fogadtam magamba. Állva ritkán kefél jót az ember, de mi akkor nagyon egymásra találtunk és hatalmasat szeretkeztünk. Érzékien vonaglottam vastag dákóján, miközben csodálatos gyönyör érzéssekkel próbáltuk az eddig elmulasztott együttléteket bepótolni. Csípőmet egyre gyorsabban mozgattam, de ügyeltem arra, hogy András farka mindig tövig bennem legyen. Nagyon jó volt érezni azt, ahogy érzelmileg is, testileg is teljesen összefonódtunk. Kellemes bizsergés járta át testem és tudtam, hogy ez Andrásnál is így van. Egyre szorosabban öleltük egymást, egyre szenvedélyesebben csókolóztunk, mire hatalmas farok lüktetések közepette lövellte belém ondósejtjeit. Teljesen ráfeszültem dákójára és abban a pillanatban én is elélveztem. Egész addig maradtunk így, amíg a farka teljesen lelankadt, és ki nem csúszott hüvelyemből.

Kézen fogva kimentünk a fürdőszobába és zuhanyozni kezdtünk. András testem minden apró részét beszappanozta, mintha évek óta kefélgetett volna olyan nagy otthonossággal nyúlt bele
pinámba, miközben combjaimat és seggemet elképesztő finoman dörzsölgette, nem csoda, hogy nagyon gyorsan újra elélveztem. Én következtem; alighogy kezelésbe vettem máris teljesen bedagadt. Szép rózsaszín farkát gyengéden húzogattam. Letérdeltem, és miután alaposan megmostam, számba vettem, majd nyelvemmel kényeztettem, fogaimmal birizgáltam hatalmasra duzzadt faszát. Aztán szép lassan befejeztük a locsi-pocsit és bementünk a szobába.

András kért, hogy feküdjek hanyatt, mivel mindenhol végig szeretné csókolgatni testem, így is történt. Amikor combjaimhoz ért, széttártam lábaim és már alig vártam, hogy mikor nyal ki. Nyelvével nagyon jól birizgálta csiklóimat, szinte már magamon kívül voltam. Csípőmet ritmikusan fel-alá emelgettem, és arra buzdítottam, hogy egyre jobban dugja belém nyelvét. Aztán hol az ujjaival, hol a nyelvével kényeztetett. Mindent úgy tett, ahogy kértem, aminek eredménye az lett, hogy viharos gyorsasággal ismét elélveztem, de hogy teljes legyen az élvezet, mondta, forduljak hasra és kitágult vaginámba hátulról finoman teljesen belém nyomta kézfejét. Miközben csuklóig bennem volt, hanyatt fordultam, mire ismét csókolgatni és nyaldosni kezdte pinám, erre pár perccel később egy hatalmas vonaglással megint elélveztem. Jó húsz perc alatt háromszor juttatott a csúcsra, ez azért nagy teljesítmény, hiszen korábbi partnereimmel havonta sem volt ennyi.

Elhatároztam, most én kényeztetem; kértem feküdjön le, majd a farkát húzogattam, miközben golyóit simogattam. Aztán számba vettem izmos faszát, melyet jó sok nyállal nyalogattam körbe, és azt hittem szétdurran, mert annyira bedagadt. Kis csókokkal mentem a hasától felfelé, majd szájon csókoltam, és finoman ráültem a vastag szerszámra. Láttam, ahogy kívánatosan nézi pinámat, ahogy járatja bennem a faszát, de nekem is jó volt nézni azt, hogy hogyan kefélünk: egyre gyorsabban lovagoltam rajta, miközben hátranyúlva tökeit simogattam. Ismét belém durrantott és egyszerre élveztünk el. Kis szünet után már én voltam alul, rám feküdt, felállítottam lankadt farkát, és alig vártam, hogy mikor nyomja már újra tövig belém. Annyira finoman csinálta, hogy még manapság is benedvesedek, ha azokra az
őrült szenvedélyekkel teli hosszú együttlétekre gondolok. Egész éjjel fantasztikus gyönyörök kísérték szeretkezéseinket, és ha újra megkívántuk egymást, nem sokat teketóriáztunk, szinte a kielégülés után azonnal már azon mesterkéltünk, hogy a másikban hogyan fejtsük ki erotikus vonzódásunkat.

A hajnali bágyadt napfény egymást szorosan átölelve talált minket. Szinte hihetetlen, de még a rengeteg kefélés után is felállt a farka, és én őrülten kívántam, hogy minél előbb megjárassa bennem vastag dorongját. A vége az lett, hogy két napig nála maradtam. A lakásból ki sem mozdultunk, és felszabadultan végigkeféltük azt a csodás hétvégét. Előfordult, hogy egy-egy menet órákig is eltartott. Nem bírtunk egymással betelni. Annyira élveztük egymás testét, hogy amikor elélveztünk, végtelen gyengédséggel, valamilyen érzéki fortéllyal és őszinte kedvességgel azonnal felizgattuk egymást. Aztán nagy nehezen visszazökkentünk a munkanapok sodrásába. Megbeszéltük, hogy a következő hétvégét ismét egymással töltjük, de szinte biztos, hogy kihagyjuk a strandot.

Kedves barátnőm, úgy érzem, hogy szexuális területen ennél természetesebb és jobb kapcsolatot álmodni sem tudnék, hiszen András legmerészebb erotikus gondolataimat valóra váltotta. Ami furcsa, hogy nem vagyok szerelmes belé, és így elégíthetem ki eddig soha nem tapasztalt rejtett vonzódásomat a szexualitáshoz. Kedves barátnőm, remélem hamarosan te is megtalálod az igazi szexpartnert, de ne feledd, ha te is rátalálsz, kérlek, feltétlen írd meg.

Üdvözöl barátnőd: Kata
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15290
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kicsi ·
A történet jó.Nekem tetszett.

kicsi ·
A történet jó.Nekem tetszett.

Livica ·
Jól indult, de meglehetösen közönséges lett. Lehetne ízlésesebben is fogalmazni és ha a csajt csak a föbb változásokról tájékoztatod, akkor miért írod le neki, hogy hogyan keféltetek?! Ez nem tartozik akkor rá. Nem?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: