Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kakaós csiga

Egy hatalmas kakaós csigát majszolt. Kipirosodott arcocskája csupa maszat volt. Nagy, barna szemeivel rám nézett. El kellett volna fordulnom, de nem tudtam. Némán bámultam. Már nem evett, ő is rám figyelt. Arra gondoltam, hazaviszem, megfürdetem, megetetem, kakaóval kínálom, és meleg ruhát adok átfagyott testére.
De rossz szagú és mocskos volt. Ráadásul magyarázkodnom kellene otthon. Na, meg aztán reménytelen próbálkozás lenne. Néhány órányi szeretetnél nem adhatnék többet. Nem tudtam mit tegyek. Ő még mindig engem figyelt. Nem tudom mit várt tőlem. Vigaszt, szeretetet, netán reménységet? Hidegtől kipirosodott kezecskéjével felém nyújtotta a körberágott süteményt, és fejével biccentett: Vegyél belőle! Tétováztam. A csiga hideg volt, a fiú már mindenütt beleharapott, talán már a földet is ,,látta". Ő még közelebb nyújtotta. Nem tehettem mást, csippentettem belőle. Alig hallhatóan megköszöntem, és ránéztem. Mosolygott, és tovább falta a csigát. Már nem nézett rám. Pontosan tudta mi következik. Én elmegyek, ő itt marad. Mindig, mindenki ezt teszi vele. A rendesebbek odadobnak elé egy húszast, a közömbösebbek, arcukon undorral, a másik irányba fordulnak.

Indulni akartam. Már nem foglalkozott velem. Csak tömte a fagyott csigát a szájába. Hirtelen dühös lettem a szüleire, a hideg télre, az egész világra. Letekertem a sálamat és ráadtam. Végre rám nézett. Értetlenül állt előttem, majd átölelt egy percre és elfutott. Észre sem vette, hogy a csiga a földre esett. Ahogy egyre távolodó alakját néztem, már engem is rázott a hideg.

Másnap este visszamentem oda, ahol először találkoztunk. Nem találtam ott. A csigát sem. Régen belepte a hó.
Hasonló történetek
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Olyan nehéz a téma, hogy szerintem többen is visszarettentünk a hozzászólástól. Én legalábbis, pedig reggel is elolvastam. Én is azt érzem: Mit tegyek?
Pontozni sem könnyű.
A történet? Eredetinek nem mondhatnám, mégpedig azért, mert egyikünk se érezheti, hogy: - Jé, mik vannak? Sokan átérezzük a megfogalmazott dilemmát, és a tehetetlenség érzését.
A fogalmazás teljesen jó, nincs mibe belekötni.
Valójában azért írtam, hogy ne hidd, senkit sem érdekel, amit írtál, csak hát nehéz..
Ria ·
iros Pille!:) Köszönöm, hogy hozzászóltál, mert én sem tudtam volna jobban megfogalmazni... Vagyis -bevallom- nem tudtam hozzászólni, holott szerettem volna:(
Ria ·
Elnézést, lemaradt a "P" betú valamiért:(((

Tehát: Piros Pille...
Audrey Kler ·
Köszönöm a választ, biztatásnak veszem:)

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: