Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Judit nővére

Tudom, hogy csúnya, sőt elítélendő dolog mások személyes cuccai közt turkálni. Akár a nővéremében, akár máséban. Én a nővéremmel szemben követtem el ezt a szégyentelen tettet. De nem bántam meg, mert ezzel végleg megdőlt az a nézetem, miszerint egy unalmas, sótlan liba. Hát nem az! Erre példa ez a levél is íróasztal fiókjának legmélyéről, aminek az olvasását képtelen voltam abbahagyni:

"Tényleg egész nap csak az járt a fejemben, hogy mi mindent csinálhattunk volna kettesben. Hogy lefekszem a csónak aljára, miközben te "gyanútlanul" a számba adod meredező farkadat és közben irányítod a csónakot ártatlan arccal. Pedig nagyon keményen szoplak, mozgatom a számat le-föl, közben a nyelvem hegyével körözök a szupersimaságú makkodon! Végre elérjük azt a kis szigetet és kimászunk. Nekiszorítasz az első fának és elém térdelsz. Rajtam csak egy kis szoknya van és egy bikini. Fellibbented a szoknyámat és belefúrod a fejed jó mélyen az ölembe. Megvadulsz a basznivágyó pinaillattól, és egy mozdulattal a bokámig lehúzod a bugyimat. Végre ott van az arcod előtt, végre elindulsz a nyelveddel. Először csak a nagyajkaimat simítod végig és belül a combomat, ahol nyomot hagyott rajta a bugyim. Muszáj nagyobb terpeszben állnom, hogy hozzáférj még jobban, sőt megfogom a fejed és kinyújtott nyelvedet pontosan a csiklómhoz illesztem.

Beleborzongok, ahogy megérinted a legérzékenyebb kis pontot a testemen, és önkéntelenül is mélyebbre húzom a fejedet. Élvezem, ahogy kényezteted, lágyan, érzékien. Hallom, ahogy szürcsölöd a bőven folydogáló nektárt. Ritmikusan mozgatom a csípőmet, dörzsölöm a puncimat a nyelvedhez. Közben már te is kiszabadítottad feszülő farkadat és játszani kezdesz vele. Eszméletlenül izgató látvány: megfeszült testtel egyre közelebb jutok az élvezéshez, miközben nézem, ahogy vered a farkad. És akkor megérkezik a várva várt első orgazmus, még másodpercekig élvezem a lüktetést a csiklómban.

Felizzított, vágytól duzzadó puncim többet akar: egy kemény farok feszítését érezni. Megfordulok, kicsit hátrébb lépek és lehajolok előtted, miközben kezemmel a fának támaszkodom. Nem látlak, hisz háttal vagyok neked, de érzem, ahogy a pillantásod perzseli a bőrömet, ahogy imádnivalóan kézreálló fenekemen (te mondtad!) pásztázol végig, nem hagyva ki azt a kicsi izmos gyűrűcskét sem, ami most eléd tárul teljes szépségében. Egy végsőkig felizgatott nedves és félig kitárult pinácskát látsz, amit elkezdesz óvatosan simogatni a makkoddal, így készítve elő a behatolásra. Amikor már kellőképpen fénylik az illatos anyagtól, nekifeszíted a bejáratnak, nem erőszakolva, hanem hagyod, hogy megtalálja a megfelelő utat. Kisajkaim és vaginám bejárata már "úszik", könnyű a dolgod, de az út további része egyre forróbb és szűkebb. Mégis vonzza a farkad egyre beljebb, szinte beszippantja és szorosan körülfonja. Most, hogy megérkeztél bennem, megállunk egy kis időre és élvezzük a pillanatot.

Majd lassan "kihátrálsz", de csak azért hogy még egyszer megtedd ugyanezt az utat, csak gyorsabban , újra és újra... Mélyebbre hajolok és minden egyes döfésedre halk nyögéssel válaszolok. Egyik kezed fenekemről a puncimra csúszik és mutatóujjaddal a csiklómat izgatod. Közben veszettül kapaszkodom a fába, hogy ellen tudjak tartani a puncimat érő kemény baszásnak. Kemény munka, de hamarosan megérik a gyümölcse: végigszáguld rajtam az orgazmus, ujjaim görcsösen szorítják a fa barázdáit. Tudom, hogy már te is élvezni akarsz én pedig látni szeretném a falloszból kilövellő spermafolyamot.

Sőt, érezni akarom a bőrömön, bele akarom engedni a számba. Ezt elmondom neked is, és nincs ellenedre. Ezért eléd térdelek és a számba veszem saját nedveimtől illatozó és a keféléstől forró farkincádat. Nagyon finom, elégedett nyögésekkel nyugtázod te is, hogy jó amit csinálok. A befejezéshez közeledve a kezeddel vered, én pedig a vadul himbáló heréket veszem egyesével a számba. Hangos nyögéseidből ítélve itt a pillanat, ettől megvadulok és a bikini felsőmet letolom a cicijeimről, és felkínálom neked ezt a két, hegyes bimbókkal ékeskedő halmot. Váratlanul spriccelsz egy nagyot, ami éppen kinyitott számban landol. Megőrülök az ízéért! De te tovább fejed feszülő farkadat és szépen cseppenként adagolod rám a spermádat, juttatva belőle a melleimre, még a számba, sőt egy cseppecskét a hajamra is :)

Nem tudom honnan de kerítesz egy plédet, amire ledőlhetünk egy kicsit. Remélem csak a következő menetig!

Ugye egyszer megvalósítjuk?"
Hasonló történetek
25081
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: