Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Judit a gyorsétteremben

Ez egy nem is régi történet, körülbelül egy hete esett meg velem.

Egy szexpartner kereső hirdetést olvastam, amit egy olyan srác adott fel, aki spontán kalandokra vágyott. A korábban elküldött képek alapján szimpatikusnak találtuk egymást, ezért randit beszéltünk meg egy gyorsétteremben. Amikor belépett az ajtón elsápadtam a vágytól: magas volt, barnára sült, meleg barna szemekkel és duzzadó ajkakkal. Már szinte éreztem ahogy a nedves, duzzadt ajkaival az én nem kevésbé nedves és duzzadt szeméremajkaimat becézgeti... Ő is rögtön felismert, semmiségekről beszélgettünk pár percig. Tudtuk, hogy ő is kíván, erről árulkodott gyors légzése, kitágult pupillája, na és nem utolsó sorban a nadrágja elején növekvő dudor. Az én bugyim is átázott már, csak egy picike tanga és combfix volt rajtam a nagy meleg miatt, egy miniszoknyával és egy szűk pólóval melltartó nélkül.

Hegyeskedő mellbimbóim majd átszúrták a vékony anyagot… Eddig rendben is lettünk volna, de sajnos nem volt hová mennünk. Ez a tipikus volna kivel, volna mivel, de nincs hol esete. Nedves puncim forrón lüktetett, nem bírtam parancsolni a vágynak, kefélni akartam ezzel a sráccal, azonnal! Egyéb ötlet hiányában azt javasoltam, hogy észrevétlenül surranjon be utánam pár perc múlva a női mosdóba. Én gyorsan bementem egy szélső wc-fülkébe (ennek legalább csak egy közös oldala van), nem zártam magamra az ajtót, hanem figyeltem mikor jön utánam. Nem kellett sokáig várakoznom, két lépéssel a fülkében termett. Szorosan egymás mellett álltunk, összesimulva, így kétség sem férhetett hozzá, mennyire kíván: ágaskodó szerszáma a vékony szoknyán keresztül simogatott, szurkált. Én egy mozdulattal kibújtam a szoknyámból és a pólóból, ott álltam előtte egy szál csipkés combfixben és egy csuromvizes tangában. Láttam mennyire tetszem neki és nagyon élveztem a mohó pillantásait. Nem hagytam hogy hozzám érjen, hanem lenyomtam az ülőkére és mutatóujjamat a számra téve csendre intettem. Nem akartam hogy bárki is felfedezzen minket és „kiutasítsanak” a remek kis búvóhelyünkről.

Szétnyitott lábai közé térdeltem, és a gombos farmert egy másodperc alatt szétrántottam, amit letolt az alsónadrágjával együtt és így csüccsent vissza. Farka kívánatosan meredezett előttem, hosszú volt, nem túl vastag és duzzadt makkja vörösben játszott, hegyén vágycseppek csillogtak. Óvatosan lenyalogattam, imádom az ízét! A heréktől kezdve egészen a csúcsáig többször végignyaltam. Halkan felnyögött, már alig várta hogy tövig elnyeljem. Nem bírta tovább, finoman megfogta a fejem és ráhúzott a farkára. Ritmikusan mozgatta, én összeszorítottam a számat a farkán, így minden egyes le-föl mozgásnál éreztem a makkja alakját és nagyságát. Olyan hevesen és mélyen szopatott, hogy azt hittem megfulladok. Ezért átvettem az irányítást és finom nyelvmozdulatokkal körözni kezdtem a makkján, néha bele-belenyaltam a tetején lévő pici lukacskába, ezt nagyon élvezte. Aztán rátapadtam szorosan és percekig fel-le mozgattam a fejem a farka teljes hosszán. Miután a szám kicsit már elfáradt, a kezemmel vertem, közben bebújtam a lábai közé és a csupasz heréit nyalogattam. Egymás váltogatva a számba vettem őket, masszíroztam a számmal és a nyelvemmel. Éreztem hogy a teste megfeszül, hogy hamarosan elélvez, ezt jelezte halk sóhajtozása is, ezért a kezemmel eddig diktált tempót tartva ismét erőteljes szopásba kezdtem és szinte abban a pillanatban robbant fel a számban.

4-5 húzással pumpálta a számba a spermáját, amit azonnal le is nyeltem. Semmihez nem hasonlítható íze alaposan felkorbácsolta a vágyamat. A pinusom őrültem bizsergett, én is el akartam élvezni a szájától. A helycserét követően már ő térdelt a lábaim között, egyelőre csak a szemét legeltetve rózsaszín és csupasz nagyajkaimon, a bíborszínben csillogó kisajkakon és a peckesen meredező csiklómon. Bal kezemmel felhúztam a csiklómat fedő pici bőrt, láttatva legdrágább kincsem. Jobb kezemmel a hajába túrtam és egyenesen odavezettem a fejét. Lágyan csókolgatta és becézgette, a végletekig felizgatva ezzel. De nekem ennél több kellett, ezért a fülébe súgtam: Tapadj rá! Meg is tette, szívta közben a nyelvével körözött rajta megállás nélkül. Hatalmasat élveztem, beleszédültem ebbe az orgazmusba. Ahogy ott térdelt előttem megpillantottam újabb akcióra kész farkát és nagyon felizgatott a gondolat hogy pinusom mélyére tolja és alaposan megdöngeti. A fülébe súgtam: Bele akarok ülni a gyönyörű farkadba!

Várakozó mosollyal foglalta el előbbi helyét az ülőkén és enyhén szétvetett lábakkal ült le. Én pedig nyeregbe pattantam, de csak lassan, mert a kis pinám szűk volt, az ő makkja pedig méretes. Nem sietette a dolgokat, szépen megvárta amíg teljes egészében befogadom a már kőkeménnyé vált farkát. A vállaiba kapaszkodtam és elkezdtem mozogni rajta. Nagyon finoman kitöltött, gyorsítottam a mozgásomon és arra kértem hogy izgassa a csiklómat. Ezt meg is tette és mindeközben a szeme előtt ficánkoló melleimre vetette magát, felváltva szopta, morzsolgatta a bimbóimat. Őrült tempóban ugráltam rajta, mígnem elélveztem. Ő ebben a pózban nem nagyon tudott mozogni, ezért fenekem alá nyúlt és anélkül hogy kibújt volna belőlem, felállta és a falhoz nyomott. Majdnem felsikoltottam, amikor a hideg fal hozzáért felhevült bőrömhöz. De nem sokáig foglalkozhattam ezzel, mert egy-két mély ismerkedő lökés után elkezdett irgalmatlan tempóban baszni. Teljes hosszában bennem volt, makkja a méhszájamat ütögette. Kapaszkodás és elélvezés közben végigszántottam éles körmeimmel a hátán.

Egyszerűen nem tudtam mit csinálok a rám törő orgazmus alatt. Felszisszent és két lökés után beleélvezett a még finoman rángatózó pinusomba. Óvatosan letett a földre és remegő lábakkal álltunk egymás mellett. Egyszerre tört ki belőlünk a felszabadult nevetés….és ennek következtében egy szintén nagyon vidám patakocska indult meg combjaimon át a bokám felé. Gyorsan összekaptuk magunkat, majd ártatlan arccal kisétáltunk, mintha mi sem történt volna.

Minden hasonló cipőben járónak tudom ajánlani ezt a remek megoldást!
Hasonló történetek
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: