Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Izgalmakra vágyódva 3

Ausztriai szállóban töltött fergeteges éjszakámat követő reggelen elég nehezen ébredtem. Elhasználtnak és lelakottnak éreztem magam. Ebben az érzésemben a tükörképem is megerősített. Elhasználtságom nem csak a sajgó puncimon és popsilyukamon látszott és érződött,hanem az arcomon és a testemen is. Elkenődött a sminkem a rúzsomat mintha egy kisgyerek szétkente volna a szám körül,hajamban,arcomon,mellkasomon rám száradt ondófoltok ékeskedtek. Testem egy-két pontján kisebb karmolás és zöldes foltokat fedeztem fel. Jobbnak láttam mielőbb venni egy forró zuhanyt egy alapos hajmosással egybekötve,majd mielőbb felöltözni mielőtt Tomi meglátná nem éppen fényes állapotom.
Szerencsére,mire Tomi felkelt én már felöltözve nézegettem az e-mail fiókomat,hogy jött e valami fontosabb levél.
-Jó reggelt. Szólalt meg elgyötörten.
-Jó reggelt. Köszöntem vissza úgy,hogy rá sem pillantottam.
-Nagyon szarul aludtam és a fejem is fáj piszkosul.
Nem válaszoltam semmit,csak hümmögtem.
-Kihánytam még a belemet is. Azt hittem belehalok.
-Aha. (Csak a telefonommal foglalkoztam)
-Ne pukkadozz már,inkább adj egy puszit!
-Nem pukkadok. Te pedig inkább puszi helyett indulj fogat mosni.
Nehezen feltápászkodott és bement a fürdőbe. Zuhany hangját hallottam egy idő után.
Hála istennek zuhanyozik végre! Gondoltam magamban és gyorsan a szobaajtóhoz siettem. Kinyitom és látom,hogy Laci ajtaja nyitva,szobája üres.
Elment.
Hála istennek megkímél egy csomó áll udvariaskodástól és szívélyes társalgástól. Nem mondom,hogy nem volt jó.Nem mondom,hogy megbántam. Viszont így a legjobb mindenkinek.
Szépen visszaültem a fotelba és vártam míg elkészül Tomi.
Felöltözött majd elindultunk ekkor már ebédelni.
-Sajnálom kicsim.
-Sajnálhatod is.
-Délutánra rendbe jövök és bepótolunk mindent.
-Nem igen! Ugyanis megjött.
Szűkszavú voltam és kimért. Színészkednem kellet,hazudoznom nehogy észrevegyen rajtam valami árulkodó jelet.
-Akkor talán sétálhatnánk itt a közelben. Kiszellőztetnénk a fejünket meg beszélgethetnénk.
-Talán. Majd még meggondolom.
Ebéd után csak elmentünk sétálni. Jót beszélgettünk,csókolóztunk és eléggé el is fáradtunk.
Visszatérve a szobánkba pihentünk és én elkezdtem összepakolni a cuccaimat,mert már csak pár óra volt a gépem indulásáig.
Tomi eközben elintézett néhány számlával kapcsolatos dolgot a cégnek és bepakolt a kocsiba.
Elindultunk a reptérre.
Útközben Tomi mobilja jelzett. E-mail jött. Megkért nézzem meg és olvassam fel neki.
-Az öcséd küldte. Olvasom!
Szia Bátyó!
Képzeld! Megkaptam az állást Pesten amiről beszéltünk. Azt szeretném kérdezni,hogy egy-két hétig nem csövezhetnék a vendég szobátokban? Csak míg keresek albérletet magamnak. Válaszolj mielőbb,mert ha nem jó nektek,akkor találnom kell valami megoldást.
Üdv Ricsi
Na más már nem is kellett nekem. (gondoltam)
-Mit szólsz Tomi? Mi legyen?
-Jó állása lesz,hidd el. Egész jól fog keresni és biztosan elköltözik. Írja látod,csak egy-két hét.
Észre sem fogod venni.
-Kit? Ricsit? Mi ugyanarról a Ricsiről beszélünk?
-Nem láttad legalább két éve. Már huszonhat éves. Megkomolyodott.
-Gondolom.
-Nem bánom egyébként tudod,hogy kedvelem. Tőlem aztán jöhet,de csak max két hét.
-Jól van édes,majd megírom neki,hogy hívjon fel téged és egyeztessetek.
Mindeközben kiértünk lassan a reptérre. Bekísért ameddig csak lehetett,majd elbúcsúztunk és már indult is a gép.
Hazaérkezésem után újra jöttek a szürke hétköznapok. Ricsi szerdán este érkezett és mi tagadás olyan nagyon sokat azért nem változott. Külsőre sem de belsőre is csak épphogy. Igaz ami igaz külsővel nem volt gond,jó képű fiú,csak hát az a loboncos vállig érő haja. A tetkókról a testén nem is beszélve. A viselkedése olyan,hogy mikor kell vagy akar tud viselkedni normális srác,de néha megvadul csak a buliknak él. Igazi motoros srác,imádja a motorját meg nem válna tőle szerintem semmi pénzért.
Én jártam dolgozni ő pedig albérleteket nézegetett meg eljárt a haverjaihoz.
Szombaton a kozmetika televolt 19 és 22-év közötti lányokkal. Szépítkeztek,szoliztak pletykálgattak.
-Mi van csajok! Ma mind bulizni mentek?
-Aha! És mindannyian ugyan oda. Házibuliba a Kingáékhoz.
-Na! Kinga mire föl a buli?
-Ma vagyok 21-éves.
-Óóó! Gratulálok! Ma ingyen kapod a sminkedet,oké!
-Persze hogy oké! Köszi szépen nagyon aranyos vagy Liza.
-Nincs mit drága. Régi vendégem vagy,ez a minimum.
-Liza? Nincs kedved eljönni neked is a bulimba? Szeretném,ha eljönnél,nagyon örülnék.
-Nem hiszem Kinga ne haragudj. Ez a te korosztályod nem az enyém.
-De te még fiatal vagy,miről beszélsz? Egyébként is. Lesznek még 32-33-évesek is.
-Köszi a meghívást kedves vagy. Még meggondolom. Jó?
-A meghívás áll! Szeretnélek ott látni és bulizni veled. Itt a cím. Várlak. Szia puszi!
-Szia,szia!
Még volt pár vendégem aznapra,de azokkal gyorsan végeztem. Alig vártam már,hogy otthon lehessek. Kimerültséget nem éreztem,inkább az egész hét történései,munkái és az azzal járó pletykázások letompították az agyam teljesen.
Ricsi,még nem vagy már nem volt otthon,aminek én őszintén örültem. Nyugodtan vehettem egy forró fürdőt és pihenhettem kedvemre.
Beszéltem Tomival is és idő közben Ricsi is írt egy sms-t,hogy a haverjaival lóg és nem alszik itthon. Ha esetleg aggódnék.
Olyan nagyon azért nem,de így legalább nyugodtan lehetek.
Interneteztem,közben zenét hallgattam és felnyitottam egy üveg bort is lazulás céljából. Be is jött a lazulás,mert azon kaptam magam a 4.vagy 5.pohár után,hogy pornó oldalakat nézegetek és közben jár a kezem a bugyimban.
Eléggé felizgultam és azon járt az eszem,hogy mi lenne ha most Tomi is itt lenne velem.
Viszont nincs. Megint nincs és még mindig nincs!
Dühös lettem és első felindulásomban elhatároztam,elmegyek Kinga bulijába. Megkerestem a cetlit amire a címet írta és rákerestem,hogy merre van.
-Nincs is messze. Mondtam magamnak mikor kidobta a gép az útvonaltervet.
-Gyalog kb 45 perc,akkor taxit hívok.
Közben elfogy az üvegből a bor ezért marad a vodka. Egyet ledobok csak amolyan bátorítónak, hiszen ahová tartok csupa fiatal lesz,akik biztos nagyon dögösek és szexik.
-Ki kell rakni a kirakatot! Mondom magam elé viccesen és emelek egyet a melleimen.
Most vettem egy új fekete tépett leggings nacit. Az egynek jó! Meg! Itt van ez a fehér pánt nélküli felsőm. Igaz ez elég merész mert ez alá nem szoktam melltartót venni és a bimbóim és a mellem formája elég szépen látszik.
Fiatalok közé megyek nem? Nem pedig nyugdíjas otthonba.
Megrendelem a taxit és elkezdek öltözni.
Éppen megvagyok mikor hívnak: a taxi lent vár.
-Oké! Rögtön megyek.
Belenézek még a tükörbe, nagyon vagyok. Vállaim és a karom teljesen fedetlen,felsőtestem melleim közepétől a köldökömig körbeöleli a tapadós fehér vékony textil,köldökömben piercing,lábaimon a szaggatott fekete teljesen tapadós leggings nadrág és persze fekete magassarkú.
Talán azért a derékig érő,gallér nélküli vékony kis bőrkabátom felveszem. Még egy gyors copf igazítás még egy feles vodka és már indulok is. A taxiban éppen csak kirúzsoztam a szám és kentem magamra egy kis kencét parfümöt és már ott is voltam.
Szép nagy kertes ház és megy a buli ezerrel.
Biztos sokan vannak,mert elég sok autó áll a ház előtt.
Bemegyek a kapun,mindenfelé fiatalok beszélgetnek,nevetgélnek,isznak. Odabent a házban ugyanez a helyzet. Azzal a különbséggel,hogy itt táncolnak és ordít a zene.
Kinga meglát és nevetve fut hozzám.
-Liza!!! De jó! Úgy örülök neked!
-Szia drága! Mégis eljöttem,mert kedvellek nagyon.
-Én is téged! Nagyon-nagyon!
Összeölelkezünk és ad nekem egy nagy puszit az arcomra.
-Óha! Mit éreztem én?
-Mit ?
-Nem egyszerű melleid vannak Liza!
-Jaj! Köszi édes,drága vagy.
-Gyere igyunk valamit.Már én is rég ittam.
Mondja Kinga és kézen fogva elhúz magával a konyhába a hűtőig.
Iszogatunk a csajokkal néha egy egy jó számra táncolunk is.
A körülöttem lévő lánykoszorú többsége a vendégem,ezért ismerem majdnem mindet. Van egy két fiú is akik ismerősek,ők szolizni járnak.
Köszöngetnek,próbálnak velem beszélgetni semleges mindennapi témáról,de én látom rajtuk csak a melleim és a seggem bámulása miatt vannak mellettem.
Így telik el néhány óra és így leszek én egyre piásabb.
Szóba elegyedek egy sráccal akit Márknak hívnak. Márk jópofa srác,fiatal vagány gyerek. Táncolgat velem,közben néha hozzám simul,átkarolgat. Néha,persze véletlenül hozzáér a fenekemhez meg ilyesmi. Jól esik a közeledése,de itt sokan ismernek és rögtön kitudódna ha többet is engednék az este folyamán a srácnak magamból.
-Én megyek most haza!
Kiabálom félhangosan a fülébe.
-Elvihetlek? Szeretnélek hazakísérni,nehogy bajod essék.
-Te? De hiszen ittál. És egyébként sem jó ötlet,férjnél vagyok.
-Nem! Nem én! Hanem a haverom. Ott áll valahol.
Ekkor elmutatott egy irányba ahol egyszer csak meglátom Ákost a felső szomszédom fiát (Az első részben szerepel).
Még mondott valamit Márk,de már nem figyeltem rá. Azon járt az eszem,hogyan szökhetnék meg előle.
-Márk Hoznál még nekem egy italt? Én addig felmegyek az emeletre mosdóba. Várj meg majd itt.
-Oké!
Alig,hogy elment mellőlem és eltűnt a tömegben,odasiettem Ákoshoz.
-Szia!
-Szia Liza!
-Gyorsan haza tudnál vinni? Már egy kicsit sokat ittam és egy srác is üldöz.
-Persze. Jobbra a következő utcában parkolok.
-Kicsit előre megyek! Ne lássák,hogy együtt megyünk el.
-Jó persze. Egy perc és megyek utánad.
Kisiettem a házból,ki a kapun ott jobbra és az első utca jobbra.
Egyből megtaláltam Ákos Merci vito kisbuszát és vártam míg megérkezik. Futva jött utánam és már nyitotta is az ajtót.
Beültünk és mielőtt indított volna én odahajoltam és adtam a szájára egy puszit.
-Köszi,hogy most is kisegítesz.
-Nincs mit,de megcsókolnál még egyszer?
Szó nélkül áthajoltam hozzá és csókolózni kezdtünk. Finom volt és éreztem,hogy bizsereg a testem. Csókolgatta a nyakamat az arcomat és néha még a fülembe is belenyalt.
Levettem a kabátom és hátra dobtam. Ekkor született az ötlet: Gyerünk hátra.
A hátsó ablakok teljesen be voltak sötétítve és bár az utca elég jól ki volt világítva,nem lehetett belátni a kocsiba esetleg csak az első szélvédőtől. Ott pedig van egy fal és csak egy kis ablak van rajta.
Egy sor ülés van hátul,Ákos ezt is hátra döntötte.
Teljesen beindult.Csókolgatott össze vissza. Fogdosta a mellem,fenekem a puncim pedig nadrágon keresztül simogatta.
Lehúztam a mellemről a felsőt és a csöcseimet nyalattam vele. Játszadozott velük. Majd megfulladt annyira szopta őket. Nagyon jólesett.
-Ez az. Még. Csináld még.
Nyögtem, miközben a nadrágját próbáltam lerángatni róla.
Felült és sietve elkezdett vetkőzni.
Én eközben megszabadultam a nadrágomtól. Így már nem is gondolkoztam a következő pozitúrán.
Hátradőlt én pedig át tettem a lábam a feje fölött és felkínáltam a puncim a szájának.
Én sem tétlenkedtem,mert ráhajoltam a farkára és tövig bekaptam.
Én szoptam hol finomabban,hol pedig vadabbul. Ő pedig nyalt ahogy bírt.
-Ez az! Szuper vagy!
Biztattam. Bár biztatni éppen nagyon nem kellett,mert tudta ő a dolgát rendesen. Olyan lelkesedéssel és odaadással csinálta,hogy nem is a technikájától hanem a vehemenciától és igyekezettől már majdnem eljuttatott a csúcsra,mikor is közeli beszédet és két sötétben közeledő alakot láttam közeledni.
Ákosnak nem szóltam,de biztosan észre vette,mert kicsit lassított és áttért néha néha a belső combom nyalogatására és puszilgatására is.
Mit ad isten! Éppen na kocsink mellet állnak meg és csak ekkor látom,hogy Márk az egyikőjük.
Halkabban sóhajtozom,lapítok. Hallgatom miről beszélnek.
Ákos is felnéz és a nadrágjáért nyúl. Zsebéből előveszi a telefonját ami javában rezeg.
Márk hívja.
Ákos kinyomja a hívást és visszatér a puncim nyalogatásához.
-Kinyomta. Kinyomta basszus. Hol lehet ez a gyerek?
-Nem tudom talán felszedett valakit és döngeti valamelyik szobában.
-Ja én is döngetném azt a dögös csajt akivel táncoltam. Olyan segge volt,hogy el sem hiszem (ekkor Ákos rámarkolt a seggemre) a mellei pedig mint két csoda.
-Láttam haver. Én is nagyon megbasznám.
Folyamatosan néztem és hallgattam őket. Kicsit közelebb csúsztam az ablakhoz,így Ákos farkát a puncimba irányíthattam és ráültem,viszont a fiúktól csak a sötét üveg választott el. Szinte egy fél méterre taglalhatták mit csinálnának velem,miközben én a haverjuk faszán szép lassan lovagoltam.
Teljesen felizgatott. Bepörögtem tőle. Imádom az ilyen szitukat,mert kegyetlenül felizgatnak.
Simogatom,nyalogatom a melleimet és csak bámulok ki az ablakon és megpróbálok csendben maradni.
-Na! Gyerünk vissza,hátha előkerül az a jó csaj.
Ahogy távolodnak én annál gyorsabban lovagolok Ákos farkán és annál hangosabban nyögünk mindketten.
Én ugrálok a faszon a kocsi pedig ringatózik egyre jobban. valaki látná egyből tudná mi folyik az utastérben.
Ákos megkér váltsunk pózt.
Négykézláb jól kinyomom a seggem és már rakja is vissza a puncimba a kőkemény farkát. Néha rácsap a seggemre,de becézni vagy szidni,esetleg le ribancozni nem mer közben,pedig ha tudná mennyire izgat ez is.
Már nem bírja soká érzem.
És hát igen! Teste megfeszül,farkát kikapja és a seggemre élvez egy jókora adagot.
Nem bírta soká sajnos,pedig én még csináltam volna egy ideig.
Leül mellém és lihegve elővesz egy pár zsepit. Párat odaad nekem amikkel letörölgetem magam a többivel a már lankadó farkát törölgeti.
-Hazaviszel Ákos?
-Persze. Válaszol miközben már a gatyájával bajlódik.
Felöltözik és a vezető ülésbe ül.
Hátul maradok nehogy véletlen valaki meglásson,hogy együtt vagyunk és míg haza érünk felveszem a nadrágom meg a kabátom.
Beparkolunk a mélygarázsba és csak a liftnél szólal meg először.
-Felmehetek hozzád?
-Nem Ákos. Máskor egész éjjel dugnék veled,de itt van most a férjem öccse. Igaz nincs talán most itthon,de ki tudja mikor toppan be és nem merek kockáztatni.
-Jó megértem. Mondja szomorúan.
Adok neki még egy puszit,mielőtt kilépek a másodikon a liftből és elnézem ahogyan becsukódik a liftajtó és ő eltűnik mögötte.
Belépek a lakásba és miközben letusolok és ágyba bújok elgondolkozom,mennyire másképpen alakulhatott volna ez az éjszaka,ha Ricsi nem lenne itt. Talán még Márkot is felcipeltem volna az ágyamba Ákossal és jól elszórakoztunk volna hármasban.
Talán majd máskor. Nem! Biztosan,majd máskor.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
D.S. ·
Egyáltalán nem tetszett.

Kovacsevics ·
Nem akarod kiadatni? Nagyon jó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: