Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Irodai szex!

Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer eljutok idáig, de bekövetkezett. Partnert kerestem az interneten. A negyedik srácnál, Bélánál már azt gondoltam, hogy igen, ő lesz az utolsó, akivel találkozom. Leveleztünk néhány napig, aztán megbeszéltük, hogy csütörtökön találkozunk.

Rögtön megtetszett, már kívántam is, amikor megláttam, mivel 4 hónapja nem voltam senkivel. Benedvesedve indultunk egy pub-ba, ahol beszélgettünk, ő próbált mindig a szemembe nézni, de nem nagyon sikerült. A melleimet bámulta, ami még jobban felizgatott. Legszívesebben ott helyben ráültem volna a farkára. Sajnos, nem lehetett, mivel komoly kapcsolatot akartam.

Minden nap találkoztunk, aztán a 9. napon/randin felajánlotta mozi után, hogy megmutatja az irodáját. Nem kellett kétszer mondania, beleegyeztem, és már készültem is a nagy dugásra. Bementünk a szobába, ahol jó meleg volt, úgyhogy a kabátomat rögtön le is vettem. Próbáltunk nem ARRA gondolni, és nem ARRÓL beszélni, de nem sikerült. Átkarolt, magához húzott és szenvedélyesen elkezdtünk csókolózni.

Isteni érzés volt, a mellbimbóim megkeményedtek, a puncim benedvesedett és farokért "kiáltott". Állva levetkőztettük egymást, majd letérdeltem elé, és elkezdtem nyalni a makkját. A farka kőkemény volt, alig fért be a számba, én csak szoptam. Mielőtt még elment volna, abbahagytam, és a száját kezdtem csókolni, amit Ő viszonzott is. Aztán egy pillanat alatt az íróasztalon találtam magam. Rögtön becsúszott a kemény fasza, ami már akkor orgazmust okozott nekem.

Tövig ráhúzott a dákójára, úgy baszott ütemesen. Éreztem a melegséget a pinámban, teljesen kész voltam, alig vártam, hogy belém élvezzen. Nem kellett rá sokáig várni, belém lőtt. Kivette még mindig merev farkát, és éreztem, ahogy folyik ki belőlem a nedve, végig a pinámon, a fenekemen, a combomon.

Azóta is egyfolytában Rá és farkára gondolok, pedig már eltelt 8 hónap, együtt vagyunk és szinte minden nap szeretkezünk, ami mindig orgazmussal jár.
Hasonló történetek
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: